Diskuze
Obtížnost ve hrách: jsou dnešní hry lehké, těžké, nebo tak akorát?
Děkujeme za pochopení.
P97e48t58r 21S34v57o61b27o31d42a
Samozrejme ze jsou lehci. Nikdo by dnes nevydal mainstreamovou hru, kde se nemusi zacinat cely level od zacatku. A ano vyhovuje mi to. Doby, kdy Dizzy2 melo jeden zivot na celou hru a stacilo JEDNOU blbe skocit? Ne, diky, tolik casu uz davno nemam.
J94i69ř45í 42J55a37h98o92d20a
Já si myslím, že velký podíl na "zlehčení" má na svědomí možnost rychle a bezstarostně nahrát poslední uloženou pozici, najít jakýkoliv zádrhel na youtube a přečíst si how-to-play-spoilery daleko dříve, než se hra dostane z bety do full verze.
M72a81r58t81i77n 44B89e51r26a15n
Samozřejmě nelze paušalizovat. Takže kus od kusu...
M83a47r44t94i38n 53P93o35k84o79r67n25y
U mainstreamove produkce se obtížnost jednoznačně snížila, ale je to dělané tím, že tyto hry jsou dneska dělané pro jiné publikum než před lety. Kdysi byli dělané pro hrače protože kdo v té době hrál. Dnes jsou dělané pro co největší spektrum lidí.
Ovšem kromě těchto her je tu celá řada dalších a spoustu nezávislých které jsou stejné obtížné nebo obtížnější. Takže i hráči se můžou vyřádit dosyta.
J23o37s53e92f 94J70u11h67á41s16z
Tezko rict, akcni hry a RPG hraju zpravidla na nejtezsi obtiznosti a nemam s tim problem. Obcas je bod, ktery je treba nekolikrat opakovat, ale jako celek se to da zvladnout (paradoxne u rady takovych her jsou nejtezsi zacatky, kdy nemam odemcene ruzne "skilly").
Naopak u tahovek ala Civilizace se zapotim i na normal a na nejtezsi obtiznosti se nechytam, protoze ten naskok nikdy nejsem schopny stahnout...
O42d29s26t49r65a80n76ě44n15ý 44U21ž47i94v59a73t17e88l
T61o12m24á23š 52K56a68d30e38č83k48a
Jako zarytý pařan strategií to vidím tak,že u tahovek jdou obtížnosti pryč.Projel jsem všechny Civilizace 1-6 a chybí mi oproti první možnosti nastavovaní všech aspektů,které byly.Nemám problém dohrát šestku na nejvyšší obtížnost a ani se u toho nezapotím. Zato Warhamer je úplně jiný kafe,ten jsem začínal 5x než jsem se uchytil a je to úžasná věc.
V28o50j58t73ě77c14h 12T75r21u14h37l53á17ř
Protože civilizace a obtížnosti jsou jenom od toho, že dají náskok AI, ale když se dostanete na stejnou úroveň, tak prostě hrajou stejně.
Tohle mi vadí celkově, že větší obtížnost vede často pouze k tomu, že AI dají náskok, více životů, větší dmg, více zdrojů apod. záleží od typu hry samozřejmě.
Místo toho, aby se to řešilo tím, že AI bude řešit dané situace prostě jinak a celkově bude "chytřejší".
Proto stále více a více opouštím od single hraní kromě Coop a jdu víc k MP. Zlaté, kde "chybovat je lidské" je prostě na místě
P45e61t80r 11J89a57r43o30š
Velmi pekne napsano. Diky.
Jen par slov k tomu pohodovemu dohrani Dooma pred par lety. Hral jste ho s mysi, nebo ciste na klavesnici? Ono tenkrat ty kulickovky byly docela peklo.
J62a21k16u38b 91Ž29e89ž72u57l28e
Zdravím, já k hraní Dooma nikdy myš nepoužíval, i když se to už tenkrát doporučovalo v té parádní tištěné příručce, kterou mám schovanou dodnes :-)
D37a95v37i25d 64D85i47r69g90a
Přijde mi trochu úsměvná stížnost na autoheal, který vám vyléčí zásah raketou do hlavy, následovaný jásotem nad tím, že se CoD vrátilo k lékárničkám. Když totiž zvednete ze země lékárničku, prostřelená noha se vám okamžitě vyléčí :)
Jsou to dvě odlišné herní mechaniky, které jsou obě asi tak stejně (ne)realistické.
F56r97a95n83t33i57š16e76k 89L75u66p40í79n49e27k
Blizi se mi 40 a mam v oblibe zavodni hry. Vlastne nechapu, proc je tolik strilecek a proc je zabijeni na monitoru tolik popularni. Vetsina hracu by se v realu pokakala uz pri vycviku. No z nostalgie si obcas neodpustim d3d, doom2.. Tam je to kreslena zabava a jeste k tomu vzpominky na prvni hrani po siti, dlouhe nacitani.... .....| Dnes jsem treba odinstaloval dirt rally, tam je treba drzet se stredu trate a klepat se jak ratlik pri ovladani, abych se tam udrzel. Navigator hlasi nebezpecny mista pozde, v realu by vas zabil. Dojem z ryclosti zadny, jedete 100 a nevite o tom. Rally je dobra bud v realu nebo se sirokou trati na pc, kde si uzijeme prujezdy smykem a vracecky. Kde se auto na rovince neroztoci. Na okruzich to mam radeji tezke, pouze si dovolim abs a trakci na sipkach. S volantem zadnou pomoc. A pilovat brzdne body, zavodni linii, ladit prevody, diferencial, aero, nekam se tim dohrabat, zajet lepsi cas, uzit si ovladani auta. S vekem nemusite mit nejrychlejsi reakci, rozhled prinese ten cas navic. Ja preferuju hlavne zabavu a odreagovani, abych to dokolecka tlacil nekam a nakonec to tak trochu nasranej zvladl, k tomu me nikdo u hry nedonuti. To si ty nervy muzu usetrit pro realnej zivot, az to budu zase nekdy doufejme ze ne potrebovat. Kazdej se tu v diskusi docela rozepisuje, a ja se nedivim. Je to o necem, co mame radi, i kdyz na to nadavame.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...