Blameless

Blameless | foto: Václav Hudec

Z české kuchyně: Důvtip vás nakonec nezachrání, raději se dejte na útěk

  • 0
V atmosferické adventuře Blameless se stanete obětním beránkem promyšleného vražedného plánu, píše její autor Václav Hudec.

Jako architekt Garrett se setkáte s majitelem domu kvůli nevinnému pracovnímu jednání. Jenže stavba se pro vás záhy promění ve vězení. Ven se můžete dostat jen díky vlastnímu důvtipu při zdolávání překážek.

Blameless patří mezi 3D adventury hrané z pohledu vlastních očí a soustředí se na řešení hádanek a postupné odhalování příběhu. Významnou součástí je interakce s okolním prostředím, sbírání předmětů a jejich kombinování.

Blameless

Blameless

Na rozdíl od jiných (hororových) titulů, Blameless nestaví na konceptu „nevím, kdo jsem, kde jsem a jak jsem se sem dostal”, nýbrž hráči hned v úvodu vysvětlí události, které předcházely samotné herní části. Hlavní hrdina je tak okamžitě zasazen do kontextu příběhu a může začít odhalovat jeho tajemství. Můžete se těšit na investigativní pojetí a hledání i těch nejmenších detailů.

Hru jsem vyvíjel sám, proto jde o krátký titul. Jeho herní doba cca 20 až 40 minut, je však závislá na zvoleném postupu při řešení hádanek. U všech je totiž na výběr ze dvou alternativ a některé představují významnou zkratku. Jejich odhalení je však složitější. Alternativní řešení zároveň nabízí možnost opakovaného průchodu s neokoukaným zážitkem.

Blameless je hra věnovaná komunitě, a proto je zcela zdarma. Aby završila své putování stylově, snaží se právě probojovat na distribuci Steam v rámci kampaně na Steam Greenlight. Budu rád, když mi dáte hlas a zanecháte vaše dojmy či hodnocení. Stahovat můžete již nyní na serveru Indie DB.

Momentálně připravuji vývoj nového titulu. Pokračování příběhu Blameless je podmíněno financováním, bude­-li zájem ze strany herní komunity.

INFO: homepage | download | podpořit na Steam Greenlight

Výzva

Pracujete na hře a rádi byste o ní dali vědět světu? Vydali jste novou hru? Napište nám a dáme vám prostor.

Text, ve kterém svůj projekt představíte, by se měl vejít mezi 1 500 až 3 000 znaků s mezerami. Vyzkoušíte si základy marketingu: zkuste čtenáře zaujmout a vysvětlit jim, proč by se měli těšit právě na vaši hru. Text se musí vztahovat k aktuální události, jako je například odhalení hry či vydání hry. Vyhrazujeme si právo materiál nezveřejnit, například z důvodu porušení autorských práv. Nebudeme přetiskovat ani tiskové zprávy či popisný text z obchodu z aplikacemi.

V případě zájmu či dotazů pište na „ondrej (tečka) zach (zavináč) idnes (tečka) cz“ a do předmětu uveďte „z české kuchyně“.

Proč z české kuchyně?

Chodí nám stále více žádostí o recenze nezávislých her od českých autorů či prosby o propagaci. Přiznáváme, že není v našich silách věnovat se všem. Přesto bychom rádi české tvůrce podpořili v jejich úsilí, proto spouštíme seriál s pracovním názvem „Z české kuchyně“, v němž mají možnost vám své hry, případně novinky sami představit.