Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Zábavný pokec s Harvesterem, aneb pokus o tématický rozhovor

  9:15aktualizováno  9:16
Tak do tohoto rozhovoru jsem šel se špatnou náladou, nicméně Harvester, šéfredaktor fanstránky Grand Prix 4, mi náladu zvedl. Proč? Čtěte tento pokec (rozhovor)!

Ptá se: Luboš Kovařík (kovalu)
Odpovídá: Petr Lenz (Harvester)



Čaues Petře! (Přezdívku Harvester se mi nechce skloňovat.) Řekni nám pro začátek něco o sobě. Tím myslím aby ses nám představil, popsal nám svoje záliby, oblíbené činnosti a tak.)
Ahoj. Jemnuji se Petr Lenz, na netu pod nickem Harvester, na tachometru mam najeto 19let a jsem z Prahy. Moje asi největší záliba je v hudbě, taneční hudbě, techno apod, takže se tomu věnuji jak to jen jde. No a samozřejmě jsem stále student, takže čas je omezený, většinu času trávím právě v music clubech, s přítelkyní a u compu, kde se taky zabývám hudbou :) a samozřejmě našim webem.

Už jsi tedy zletilý a svému největšímu koníčku, hudbě, se můžeš věnovat i profesionálně. Jsi někde zaměstnaný?
Ne, zaměstnaný nejsem a věnovat se hudbě profesionálně znamená hrozně moc práce a úsilí...je to moc složité. Teď se musím soustředit především na školu.

To jistě je. Skládáš i svoji vlastní muziku?
Dělat vlastní muziku v těch stylech co jsem psal je opravdu složité a především i nehorázně drahé, ale není to tak dávno, co jsem se začal učit se softwarem na skládání hudby. Remixy, tj stejné, ne-li složitější. Jediný co zatím umím je dělat vlastní hudební sety..

Tak tos mě dostal .. od muziky už dem raději dále.
Co takhle počítačové hry? Máš nějaké vyloženě oblíbené? Který herní žánr preferuješ?

Tak především mám v oblibě samozřejmě závodní hry a pak nějaké fps a stealth akce. Mezi mé nejoblíbenější patří celá série Need for Speed, které jsem hrál od NFSII, dále všechny Splinter Celly, všechny Hitmany, The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, bezpochyby Mafia, Grand Tourismo, GTA, Mercedes benz World Racing, určitě Call of Duty! No a Grand Prix 4 to je samozřejmé.

Takže taková všehochuť. :-) To máme podobné oblíbené hry. Je prostě nějaká hra, který se ti vyloženě nelíbila?
No musím zapřemýšlet....myslím že Trainz Railroad Simulator.

Ááá, vláčky .. tak ty taky nemusim. Ale jinak ostatní "tycoony" jako například RollerCoaster Tycoon 2 a tak se mi dost líbí.
Rooller Coaster Tycoon jsem hrál jedničku i dvojku a tehdy mě to celkem bavilo jako oddechová hra. Dneska bych u toho umřel. :-)

Jojo, jsou to takový hry, od kterých se třeba 2 tejdny nemůžeš odtrhnout .. já mám rád takové ty hry nezávislé na příběhu, ke kterým můžeš sednout na 15 minut, zapařit a odejdeš s dobrým pocitem. Takhle to upřednostňuju od té doby, co nemám moc času, a tak nestíhám hry s dlouhým příběhem, jako byla například Mafia.
Přesně tak. BTW, Mafii jsem dneska podruhé dohrál. Nějak jsem si chtěl po roce zase zajezdit v 40. letech autem, tak jsem to začal hrát podruhý. Je to snad čtvrtá hra kterou jsem hrál víc než jednou....takže něco na tom bude! :)

Tak když už jsme se tak zastavili u té Mafie, jak očekáváš další hry podobného žánru .. The Godfather a Mafia 2?
Na tyhle hry se opravdu těším, ale já budu víc věřit Mafii 2, české hry mě vždy dokáží něčím zaujmout více než zahraniční. Čeští tvůrci her podle mě dokáží lépe zachytit události skutečného života.

Správně! Když už se v Čechách něco udělá, tak se to povede! Tj. Operace FlashPoint, Mafia, Vietcong ..
Některé české hry včetně Mafie jsou podle mě umělecké dílo, nicméně si nemohu nedopřát některé skvostné zahraniční tituly.

Ve svých oblíbených hrách si také zmiňoval GTA. Nevlastníš náhodou PS2, nebo se nemůžeš dočkat PC verze pokračování této 'obrovské' hry, San Andreas?
San Andreas s napětím očekávám na PC, moc se na to těším. Myslím že na PC to bude o dost lepší hra a vychytanější než na PS2.

To možná bude, jelikož technické vymoženosti jsou u PS2 velmi omezené, nicméně je známo, že na hru San Andreas bude použit stejný (stejně mizerný) herní engine jako v GTA3 i Vice City. Takže nemůžeme očekávat graficky oslnivou hru, ale téměř nekonečné herní možnosti. A na to se všichni těšíme!
Ano, je škoda, že San Andreas nepoběží na novém enginu, ten starý je...prostě starý :-)

Tak jak se tu dívám nahoru, musím nadpis tohoto rozhovoru přejmenovat z "Výzvědy u Harvestera, formulového pařana" na "Pokec s Harvesterem". :-)
Základní důvod pro tento rozhovor byla totiž tvoje fanstránka o formulové hře Grand Prix 4 .. http://gp4fan.bonusweb.cz Když už teda máme mluvit o této hře, povíš nám o ní něco specifikovaného a zajímavého?

Tak specifické a zajímavé je určitě to že pod našimi křídly je ta hra pořád aktuální s právě probíhající sezónou, to znamená vozy, tratě apod...a protože její engine je podle mě dokonalý, včetně fyziky vozů, tak je tahle hra pořád dokonalá a předčí všechny ostatní.

Popravdě jsem ani já nevěděl, že tato hra jde takhle aktualizovat. Když si teď podrobněji prohlížím tvoje stránky, začínám zjišťovat pravdu. Opravdu mě nadchla možnost 'upradu', kterým hra povýší na aktuální sezónu. Aspoň to teď můžu Schumimu pořádně natřít, když mu to teď zrovna moc nejde.
Ačkoliv se řadilo Grand Prix dá se říct až za tituly od EA, tak si myslím, že komunita Grand Prix games je ohromná a konkurenty od EA drtí.
Ve hře lze editovat opravdu takřka vše.

Tak, sezónu 2005 už mám staženou, tak se na ní hned po rozhovoru vrhnu. Jsme tedy na konci dnešního pokecu. Ještě nám pověz něco na závěr a rozluč se s věrnými čtenáři BonusWeb Planet!
Na závěr bych chtěl poděkovat všem našim příznivcům, se kterými jsem v Čechách a na Slovenksu vytvořili, myslím si velice slušnou, komunitu lidí zajímajících se o Grand Prix games. Doufám, že se bude stále víc a víc rozrůstat a že nám všichni zachovají přízeň. Jsme na webu 2 lidi, takže je to makačka, ale děláme to velice rádi, baví nás to a chystáme nový design webu. Jsem moc štastný že mohu být členem velké rodiny se jménem BWPlanet.

Tak ať se di daří a díky snad za nejlepší rozhovor, jaký jsem zatím dělal.
Není zač a dík za sqělý pokec! ;-)

Autor:


Nejčtenější

KVÍZ: Poznáte nejslavnější herní padouchy?

Call of Duty: WW2 - Zombie Mode

Většina kladných herních hrdinů si je podobná jako vejce vejci. Zato u záporáků se mohou vývojáři daleko více vyřádit,...

Umělá inteligence od Elona Muska už teď poráží profesionály ve hře Dota 2

Organizace OpenAI slaví s vývojem umělé inteligence spoustu úspěchů.

Vývojáři projektu OpenAI, u jehož zrodu stál vizionář Elon Musk, představili umělou inteligenci, která je schopná...



Speedrunner dohrál nejtěžší hru loňského roku za 50 minut

Cuphead

Pouhých 50 minut stačilo hráči s přezdívkou TheMexicanRunner k tomu, aby pokořil neskutečně obtížnou skákačku Cuphead....

KOMENTÁŘ: Lezou vám krkem hry pro každého? Nejste sami, ale máte smůlu

Far Cry 5

Při pohledu na herní průmysl vynikne jeden zajímavý rozpor. Velcí vydavatelé se snaží hráčům zprostředkovat herní...

Z uklízení nepořádku a instalace sporáku je nečekaný herní hit

House Flipper

House Flipper je nečekaný prodejní hit letošního roku. Jeho hlavní náplní je přitom uklízení, stěhování nábytku a...

Další z rubriky

RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

Noví majitelé práv na značku Commandos slibují pokračování i remastery

Commandos

Legendární značka Commandos se vrátí. Bohužel však ještě nevíme kdy a v jaké podobě.

Phantom Doctrine vypadá jako X-COM z doby studené války

Phantom Doctrine

Tahová strategie Phantom Doctrine zaujme především zasazením do doby studené války a orientací na plíživý postup. Jinak...



Najdete na iDNES.cz