Záběry z bojové fronty na screenech z No Name War

Záběry z bojové fronty na screenech z No Name War
No Name War, ač to tak na první pohled nevypadá, prý nebude další z řady realtime strategií, jež nepřinášejí nic nového, které po pár týdnech zcela zapadnou a nikdo si už nevzpomene ani na jejich jméno. Očekávanému stereotypu by, kromě 3D grafiky, měla zabránit možnost vytvořit si postavu velitele, která stejně jako jí podřízení vojáci bude s přibývajícími záseky na pažbě dostávat zkušenosti. Vytrénované vojáky bude možné přenášet z mise do mise a plnit s nimi více než 30 questů a komunikovat s přibližně 20 NPC postavami. Zajímavě zní také možnost jakýmkoli způsobem měnit tvář krajiny a nutnost vytvářet své plány podle očekávaného počasí. Na výběr budou tři kampaně za tři různé rasy, více než 80 typů jednotek, 70 druhů budov a 200 zbraní. S hrou bychom se měli setkat v prvním čtvrtletí roku 2003, zatím si tedy u nás můžete přečíst tento podrobnější článek, rozhovor s tvůrci a prohlednout nové screeny v této galerii.

No Name War No Name War No Name War