Ilustrační obrázek ze hry Call of Duty: Advanced Warfare

Ilustrační obrázek ze hry Call of Duty: Advanced Warfare | foto: Jakub Žežule

Pro čínský trh vzniklo Call of Duty Online, hra už je dostupná

  • 0
Klasická hra, nový obchodní model. Tak by se dal shrnout projekt Call of Duty Online, kterým chce vydavatelství Activision ovládnout čínský trh. Usiluje tam až o desítky milionů hráčů.

Titul vydavatelství ohlásilo v roce 2012 a vyvíjí ho společnost Raven Software, která pomáhala se vznikem již pěti her ze série Call of Duty.

Call of Duty Online využije obchodní model ke hraní zdarma a v Číně mu v současné době začal veřejný betatest. Z toho by mělo vyplynout, zda jsou očekávání vydavatelského domu i partnerské společnosti Tencent realistická.

„Úzce jsme spolupracovali s Tencentem, a vyzvali jsme proto Raven Software jako jedno z našich nejspolehlivějších a nejtalentovanějších studií, aby vytvořilo Call of Duty zážitek ušitý na míru čínskému trhu,“ řekl šéf Activision Publishing Eric Hirshberg.

„Zpětná vazba komunity byla během testování senzační. Nemůžeme být nadšenější a těšíme se, až si získáme srdce i mozky nové komunity v Číně,“ tvrdí Hirshberg.


Témata: Call of Duty