Tomasz Gop z polského vývojářského studia CD Projekt Red uvedl zajímavé detaily o chystané hře na hrdiny (RPG) The Witcher 2: Assassins of Kings. Systém soubojů z prvního Zaklínače podle něho zcela zmizí.
"Definitivně jsme vyhodili jakoukoliv formu na čase založených bojových sekvencí. Chceme, aby si hráč sám vytvořil svůj styl boje. Tedy údery mečem, magii, používání předmětů, obranu, zkrátka, co jen si přeje," uvedl Gop. Systém boje bude ve hře dvojí. Jeden pro nezkušené hráče, druhý pro znalce.
Tento duální systém zasáhne například i mixování lektvarů, což v původní hře hrálo velkou roli. "Primární alchymie je tu výrazně jednodušší než v Zaklínači, ovšem ti, kdo se jí chtějí zabývat, mohou manuálně ovlivnit procesy a tvořit unikátní chemikálie," tvrdí Gop.
Jinou podobu bude mít i implementace sexu do hry. Konec sběratelských karet, místo nich se dočkáme filmového zpracování Geraltových milostných afér, podtrhujících prý pocitovou stránku. Hra vyjde během roku 2011 na PC, objevily se však nepotvrzené zprávy o konverzi na PS3 a Xbox 360.
Zdroj: incgamers