Reklama zahrnuje pasáže z úvodního videa, ve kterém lze spatřit pár odpalující plynovou bombu. Sebevraždu tak volí raději než smrt v rukou zombíků.
Stížnost se však netýká příběhové části videa, nýbrž herního loga, na kterém lze spatřit oběšenou postavu. Australská rada pro reklamní standardy to považovala za potenciálně traumatické pro rodiny, ve kterých došlo k sebevraždě.
Distributor AIE Australia však reagoval následujícím prohlášením: "Uznáváme, že je v reklamě obsažená určitá míra násilí. Zombie tam proráží okno ve snaze vstoupit na loď a další zombíky je možné spatřit, jak se agresivně přibližují k lodi. A naznačená smrt dvou hlavních postav je násilná, přestože je méně drastická, než možná alternativní smrt."
"Omezené množství násilí v reklamě však odráží tématiku propagované hry a její obsah je relevantní. Veškerá násilná tématika je prezentována v jasně čitelném fantaskním prostředí. Útočí tam zombie v animované scéně," je možné se dočíst dále.
Scéna prý nijak nenaznačuje, že sebevražda je ve skutečném světě pádnou možností. Distributor proto nepředpokládá, že by si to rodiny ovlivněné sebevraždou měly spojovat. Distribuční společnost přesto musela propagaci stáhnout.