Diskuze

Rozhovor s autorem počítačového Zaklínače: Sapkowski hry nemá rád

Pracovat devět let na jedné úspěšné sérii má i své stinné stránky. O tom jsme na veletrhu E3 hovořili s Konradem Tomaszkiewiczem, který vede vývoj Zaklínače 3. Rozhovor probíhal v podvečer a z Konrada už byla cítit únava. Přesto však dokázal odpovídat velmi věcně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

doporučuju přečíst článek ještě jednou.

0 0
možnosti

A kachna o otevřeném světě splaskla. ;-D

0 4
možnosti

To jste asi nepochopil. Jenom tam říká, že mezi úkoly v linii hlavního příběhu bude možné cestovat skokem, nebo pěkně po svých (či koňských) nohou herním světem. A pokud člověk půjde po svých, zaznamená při cestě nějaké vedlejší úkoly nebo události, do kterých se bude moci zapojit.

Nebo vás zmátlo, že budou úkoly koncetrovány vždy po skupinách do určité oblasti? To je snad u otevřených RPG normální, že máte vždy nějaká větší města, kde je víc úkolů (aby člověk nemusel furt pobíhat po mapě jako magor), a pár vedlejších questů je rozeseto po mapě.

A předpokládám, že stejně jako v TES, Gothicu nebo Risen budou mimo větší města kromě úkolů nezávislých na hlavní linii i nějaké hrady nebo kobky, kde bude prostě jenom pár nepřátel, nějaká příšerka na lov nebo možnost najít nějaké special vybavení.

3 0
možnosti