Hra je teprve v počátečních fázích vývoje, ale její grafika již nyní vyčnívá. Cílem autorů je zachytit podobný pocit, jaký vytvářely klasické závody Super Hang-On, OutRun či Daytona USA. Automaty s některými z nich je ostatně možné dodnes objevit v českých hospodách.
"Tyto klasické tituly byly zábavné od první chvíle, ale zároveň nabízely velkou výzvu pro ty, kteří chtěli bojovat o sekundy. Tak se většina závodních her dnes nedělá," řekl pro server Kotaku programátor Chase Pettit.
Podle něj v současné době existují dva typy závodních her. Jedním jsou komplikované simulátory, u kterých je třeba strávit řadu hodin pro pochopení základů. Na straně druhé jsou jednoduché hříčky typu Mario Kart, které naopak velkou hloubku neobsahují. Drift Stage tak má trůnit někde na pomezí.
Unikátní grafický styl však vznikl náhodou. Programátor si totiž pro prototyp hry stáhl zdarma dostupný model právě v retro stylu a na první videa ze hry pro změnu narazil autor modelu Charles Blanchard. Slovo dalo slovo a Blanchard se stal grafikem Drift Stage.
Titul zatím není ani v alfa fázi, a vývojáři se proto zdráhají mluvit o datu vydání. Plánovaná je zatím podpora platforem PC a Mac, autoři by však rádi vytvořili i konzolové verze.