Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Žezlo moci 2

aktualizováno  26. listopadu 10:09
cheaty
Editujte soubor config.inf v adreáři base a napište do něj řádek :

SET P_DEV_MODE 1

Nyní se aktivovala konzole, kam po stisknutí "~" můžete psát následující příkazy :

EXEC (1. 2. 3.) Přesune se do skriptu 3., pokud se proměnná 1. rovná hodnotě 2.
SET (1. 2.) Nastaví proměnou 1. na hodnotu 2.
S_TEXT (1. 2.) Vypíše PGT soubor 1., který zůstane zobrazen po dobu 2. ms ( millisecond )
PLAY (1. 2.) Přehraje zvuk 1., parametr 2. určuje druh přehrávání ( 0 - once, 1 - loop )
GOTO (1. 2. 3.) Jde na návěstí 1., pokud se proměnná 2. rovná hodnotě 3.
GOTO_N (1. 2. 3.) Jde na návěstí 1., pokud se proměnná 2. NErovná hodnotě 3.
JUMP (1.) Skočí na návěstí 1.
ACTIVE (1. 2.) Nastaví aktivitu předmětu s ID 1. na hodnotu 2. ( 0 - neaktivní, 1 - aktivní )
WAIT (1.) Pozastaví program na 1. vteřin.
VISIBLE (1. 2.) Nastaví viditelnost předmětu s ID 1. na hodnotu 2. ( 0 - neviditelný, 1 - viditelný )

SURFACE (1.) Nastaví aktivní ( zobrazovanou ) vrstvu na 1.
RETURN (1.) Vrátí do programu hodnotu 1. ( pro inventář, zatím nevyužito )
ANIM_TYPE (1. 2.) Nastaví typ animace předmětu s ID 1. na hodnotu 2. Druhy animací jsou v anims\default.inf )
BIND (1. 2.) Přiřadí funkci 1. ke klávese 2. ( zatím nevyužito )
SET_FRAME (1. 2.) Nastaví aktuální snímek animace s ID 1. na snímek 2.
WAIT_ON_FRAME (1. 2.) Počká, až animace s ID 1. se dostane na snímek 2. přesně! ), a pokračuje ve skriptu.
GUI_ACTIVE (1.) Určuje, zda-li je možné kliknutím vyvodit akci ( 0 - ne, 1 - ano )
INV_ADD (1.) Přidá předmět s ID č. 1. do inventáře.
INV_DEL (1.) Odstraní předmět s ID č. 1. z inventáře.
SAVE (1.) Uloží hru do pozice 1.
DLG_ADD (1.) Přídá jednu řádku textu do systému dialogů, možno používat i mezery.
EXPL_TX (1. 2. 3.) Pokud se "predmet_id" rovná 1., zobrazí jako S_TEXT PGT soubor 2. po dobu 3. (ms)
JUMP_ON (1.) Přesune hráče na X-ovou pozici předmětu s ID č. 1. ( např. změna vrstvy, přesun na X dveří )
STOP (1. 2.) Zastaví přehrávání zvukového souboru 1. s loop hodnotou 2.
GOTO_EQ (1. 2. 3.) Jde na návěstí 1., pokud se "predmet_id" rovná parametru 2. a "predmet_selected" parametru 3.
CHANGE_LEVEL (1.) Změní aktuální level na 1. ( např "CHANGE_LEVEL levels\alpha.tex" )
STOP_ID (1.) Zastaví přehrávání zvuku předmětu s ID číslem 1.
GAME_OVER (1. 2.) Zobrazí "r.i.p" s komentářem 2. a obrázkem 1. ( z gfx\game ) na pozadí.
JUMP_ON_Y (1.) Přesune hráče na Y-novou pozici předmětu s ID č. 1. ( např. změna vrstvy, přesun na Y dveří )
JUMP_TO (1.) Přesune hráče na X-ovou a Y-novou pozici předmětu s ID č. 1. ( přesun na X i Y dveří )
DLG_CLS Smaže všechen text v dialogovém okně.
Je to tak nějak sesmolené, ale funguje to.

TIP : tento kód funguje ve všech hrách postavených na "P`s 2D Enginu".
Autor:




Nejčtenější

Wolfenstein: The New Order
Která střílečka vás za poslední léta bavila nejvíc?

Napište nám, která střílečka vás za poslední léta bavila nejvíc a proč. Na vaše odpovědi se těšíme v diskuzi pod článkem.   celý článek

Watch Dogs
KOMENTÁŘ: Herní kauzy a pseudokauzy. Čemu věřit?

Pokud pravidelně sledujete dění na herní scéně, jistě vám nebude dělat problém vybavit si nějaký prohřešek, trapas, nebo prostě „fail“, kterého se vůči...  celý článek

Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser’s Minions
Hopsavé RPG je zpět a krásnější. Recenze Mario & Luigi: Superstar Saga

Netradiční, avšak stoprocentně funkční a zábavná kombinace RPG a hopsačky se ukázala jako recept na hit. Proč si tak nezopakovat díl, kterým to vše začalo?  celý článek

Cook, Serve, Delicious! 2!!
Ukažte Pohlreichovi, kdo je tady šéf. Recenze Cook, Serve, Delicious 2

Gastronomie už pomalu proniká i do her. Druhý díl originální akční hry Cook, Serve, Delicious! 2!! je tak povedený, že pobaví i toho, koho vařit vůbec nebaví.  celý článek

Další z rubriky

Watch Dogs
KOMENTÁŘ: Herní kauzy a pseudokauzy. Čemu věřit?

Pokud pravidelně sledujete dění na herní scéně, jistě vám nebude dělat problém vybavit si nějaký prohřešek, trapas, nebo prostě „fail“, kterého se vůči...  celý článek

The Orange Box
Risk, který vyšel. Legendární The Orange Box oslavil desáté narozeniny

Už je to deset let, co vyšel slavný The Orange Box od firmy Valve. Nápad vydat tři nové, zcela odlišné hry v jedné krabici, byl sice na první pohled šílený,...  celý článek

Grand Theft Auto 5
Jakým typem hráče jste?

Stejně jako se hry dělí do mnoha různých žárů, z nichž každý má svoje specifické publikum, dělí se do kategorií i hráči. Vzájemné nepochopení těchto skupin pak...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.