Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Žhavé léto 3 a půl - návod 2. část

  12:00aktualizováno  28. února 11:11
Uvízli jste v druhé polovině hry? Pak je tu pro vás druhá část návodu, až do finále! Jak dopadne Johnnyho dobrodružství, a zda se mu podaří získat kasino zpět, se dozvíte v tomto návodu.

Žhavé léto 3 a půl Dnes vám přinášíme druhou část návodu na adventuru Žhavé léto 3 a půl (72%), první část si můžete přečíst zde.

Podle očíslovaného obrázku vám budu říkat, do jakého konektoru drátek zapojit. Vezměte drátek číslo 6 a zapojte ho do levého konektoru s číslem 8. Drátek 7 do konektoru 7, drát 8 do konektoru 5, třetí drát do druhého konektoru, pátý drát do 4tého konektoru, 4tý drát do 6tého konektoru, první do 3tího konektoru a druhý drát do konektoru prvního. Pokud vše správně zapojíte, měla by se světla rozsvítit tak, jako na obrázku níže.

Nyní budete mít za úkol odvézt alkohol na farmu, dbejte pokynů, které vám hra zadala a držte se na silnici vpravo, kousek za mostem zahněte doleva, ale celou cestu dávejte pozor, aby se vám nevysypaly demižony. Dejte se do kopce, a dojedete až k farmě. Cestou nezapomeňte sebrat další bonus. Popovídejte si s farmářkou, která vám zadá zkušební úkol, trefit se do terčů pomocí brambor. Jděte do toho, po úspěšném dokončení na vás čekají kojoti. Žhavé léto 3 a půlNáboje jsou za domkem a v horní části obrazovky vidíte, kolik jich ještě zbývá. Po zabití všech vyinkasujete od farmářky peníze, nezapomeňte však ještě sebrat pytel s hnojivem, bude se vám hodit později a ušetříte si tak cestu. Nyní je na čase se vrátit do města. Zde již čeká Čenda, promluvte si s ním, nabídne vám účast v závodech. Nejdříve však musíte zajet zkušební s dobrým časem. Po jeho úspěšném absolvování se již dostanete do závodu skutečného, kde půjde o peníze. Čenda vám půjčí sporťák, a na vás čeká tzv. demoliční závod. Stačí se držet šipek a zbytečně nebourat do věcí. Peníze však nestačí a je vám nabídnuta další akce, tentokrát závody traktorů. Zde je malý zádrhel, na který jsem již upozorňovala v recenzi. Stačí závod vyhrát jednou, protože nikdy nad Monzou nevyhrajete. Na výhru přijde čas až později. Navíc hra si pamatuje vaše časy, takže pokud se budete dokola zlepšovat, budete mít na konci hry docela prekérní situaci překonat Itala Monzu, protože jeho čas je ještě o něco málo lepší, než ten váš nejlepší. Proto se vyplatí ho zajet pouze jednou. Vydejte se proto za Kidem do kanceláře, dostanete peníze za řepu, a konečně máte dost na falešné papíry. Jděte si pro ně za Paďourem. Od Čendy se dozvíte, že by si s vámi rád promluvil šaman Čumičiču.

6. kapitola
Na silnici odbočujte vždy jen vpravo, pokud byste si chtěli cestu zkrátit, nedělejte to, hra vám řekne, že jste se ztratili, a museli byste jet znova. Až dojedete k šamanovi, obejděte dům doprava, najdete zde lahvičku s ředidlem, které si vezměte. Vraťte se k autu, ale vydejte se dál podél domu, až narazíte na šamana. Záhy se ocitnete v záhrobí. Z koše si vyndejte vstupenku a měšec s mrtváky. Vstupenku si před vchodem štípněte a pokračujte kolem exponátů dále. Zajděte si k okýnku vlevo, kde se dozvíte, že potřebujete vyplněný určitý typ formuláře. Najdete je na stole, ale nyní teprve poznáte, co opravdu znamená slovo byrokracie. Vyplněný formulář odneste do okýnka vpravo vedle toho, kde jste začínali, a postupně obejděte všechna okénka. Po chvíli se Johnny naštve a u posledního okýnka nabídněte malý úplatek. Ten evidentně vždy zabere. Promluvte si se svým strýcem, který vám řekne o pár věcech, které máte najít, a mohou vám pomoci ze současné situace.

Nyní jste zpět u šamana, ale cesta zpět nebude úplně jednoduchá. Pronásledují vás totiž mafiáni, takže se chopte zbraně a střílejte, nejlépe nejdříve do řidiče. Opět jako u kojotů na obrazovce vidíte, kolik jich ještě zbývá.

7. kapitola
Jestli jste si mysleli, že jste nad mafiány zvítězili, návštěva u Kida vás rychle vyvede z omylu. Už tam na vás čekají, a neskončíte úplně nejlépe. Ocitnete se přivázaní ke sloupu v podzemí spolu se sličnou dámou. Pokud se chcete dostat z provazů, nezbývá vám nic jiného, než se pohybovat tak, jak vám ukazují šipky. Místo otazníku vždy zmáčkněte šipku, která jela jako první a pokračujte v pořadí, v jakém následovaly. Tak, jste volní, z hromady seberte dvě pádla, a naproti ze stěny trombón. Promluvte si s Helenou. Zajděte se podívat do chodby vlevo, kde objevíte plavidlo a kostru. Z té si seberte rukavice a vraťte se do velké místnosti. Použijte rukavice a přepněte páčku na ovládacím zařízení. Šoupněte si bednu k výklenku u schodů, a vyjděte po nich. Přeskočte k větrákům a vyndejte si vrtule. Nyní se vydejte k plavidlu, přimontujte k němu vrtule, pádla a trombón a vraťte se pro Helenu, nasedněte a teď na vás čeká cesta podzemím. 2x na křižovatkách odbočte vlevo, a u první odbočky vlevo zastavte a vystupte. Projděte chodbou kanálů, přijdete do větší místnosti, kde je voda a 4 páky, všechny je postupně přepněte, a rychle se vraťte do plavidla nebo se utopíte díky stoupající vodě. Otočte se o 180 stupňů, a odbočte na křižovatce vlevo, tam kde předtím byla hromada věcí. Nyní již bude pod vodou, a hned po projetí se dejte opět vlevo. Delší chodbou pokračujte až na konec, kde odbočte vpravo, zde již uvidíte sluneční světlo.

8. kapitola
Musíte před mafiány varovat Kida a farmářku, matku Heleny. Zajděte do baru, ale zjistíte, že vše už vyřídil Kid sám, proto se rychle vydejte na farmu, Žhavé léto 3 a půl bohužel mafiáni už jsou zde, takže vám nezbude nic jiného, než si vzít brokovnice a vystřílet je. V rohu obrazovky vidíte, kolik jich zbývá. Náboje jsou na stejném místě, jako když jste stříleli kojoty, k dispozici je i lékárnička. Po zabití všech vám farmářka poděkuje, takže se můžete vydat hledat mapu a ostatní věci po strýci. Nejdříve se však vydáme pro mapu. Zajděte za Marcellem, nasedněte do člunu a sledujte šipky. Po získání mapy absolvujete cestu zpět, ovšem nyní bude vidět další z bonusů. Další z věcí je maska, ta má být u reverenda Browna, proto zajedeme ke kostelu. Zkuste otevřít dveře, u kterých je lešení, ale nepůjde to. Zkuste to ještě jednou, vypadne sekyrka, kterou seberte a obejděte kostel, na druhé straně najdete ještě jedny dveře, na které již sekyrka bude fungovat. Najdete zde tělo Browna, seberte všechny rozbité kousky a sestavte puzzle dle obrázku. Kousky se dají natáčet pravým tlačítkem myši. Po složení najdete dopis a klíč, a vás čeká cesta do muzea.

9. kapitola
Žhavé léto 3 a půl V muzeu si užijete v recenzi zmiňovaný kung-fu souboj se starou dámou, je potřeba 2x zvítězit. Nakonec ale zjistíte, že všechny postarší dámy znaly vašeho strýce, takže vám i pomohou. Projděte muzeum až se dostanete k vitríně, kde je maska. Je potřeba vyřešit malé puzzle, které ale není nijak složité. Stačí nasměrovat kuličky do správných chlívků, jde jen o to, přepnout překážky včas. Na obrázku máte číselné označení, kterými máte začít a pokračovat. Nejdříve si připravte zarážky tak, jak je to na obrázku. Nechte projet zelenou kuličku, a poté přepněte 1 a 2 a nechte projet žlutou kuličku. Teď nechte dojet modrou kuličku do domečku a zarážku číslo 3 přepněte zpět. Až dojede i ona, přepněte poslední s číslem 4. Řešení je ale několik, takže záleží na vás, jakou zvolíte cestu. Můžete například začít ješte se sklopenou 2,3 překážkou, ušetříte si tím jedno přepnutí, bohužel jsem si toho při focení nevšimla, ale to je jen kosmetická úprava. Dalších řešení je více, po úspěšném překonání mechanismu je maska vaše, a díky ní uvidíte místo na mapě, díky kterému váš strýc zbohatl.

10. kapitola
Zajděte za Čendou, který vás doveze k dolům, dál už musíte sami. Místo se jmenuje Neverland. Na první křižovatce se dejte rovně, jeďte ale opatrně, abyste nespadli dolů. Pokračujte přeskočením dřevěného mostu, a po vyjetí ven si skočte přes další most. Před tunelem je další z bonusů, nyní už se držte na cestě, která vás dovede až ke hřbitovu, kde na vás čekají zombíci. Střílejte co nejrychleji a nejlépe toho, který je nejblíže. V dálce si asi 3x můžete povšimnout lékárniček, které seberete jejich rozstřelením. Dostaňte se až doprostřed, kde po vystřílení všech zombíků začne Johnny kopat a vy se ocitnete v další lokaci, ve zmiňovaném Neverlandu. Jděte k blikajícím kusům podlahy a několikrát po nich přejděte, dokud vás postava neosloví. Ještě jednou postup zopakujte a promluvte si. Dostanete za úkol přinést medvídka, známého již z vězení. Doskákejte pro něj, a pro cestu zpět se musíte rozeběhnout a narazit do dílu s drátem. Pak doneste medvídka zpět, objeví se dveře, kterými projděte. Nyní vás čeká další mezihra, válení se kuličkou. Bohužel zde jsou rady marné, záleží jen na šikovnosti. Snad jen vám mohu poradit, abyste nejezdili ani příliš pomalu, ani rychle. Na jednom slepém úseku je uschován další z bonusů. Na konci cesty na vás čeká rozhovor, a ocitnete se zase zpět v městečku.

11. kapitola
Zajděte za Čendou a zeptejte se ho, kolik je hodin. Skočte si ještě popovídat do baru s Kidem, a zeptejte se ho na to samé. Je už skoro pět, takže hurá zase zpět za Čendou. Teď na vás čekají druhé závody traktorů, které již vyhrát můžete, spíše musíte. Sundejte s Čendou traktor z jeřábu. Vezměte si auto a zajeďte na farmu za Heleninou matkou, která vám dá čtyři bedny známých fazolí PUF PUF, nasedněte a na silnici se dejte doprava, dojeďte do města. Traktoru doplňte nové palivo z fazolí a jdeme porazit Italy.

12. kapitola
Až se vám podaří vyhrát, dostaneme se do pískovny, prozkoumejte vrata, zjistíte, že s nimi moc nezmůžete. Vraťte se do města a promluvte si s týpkem u kasína, mimochodem je zde i další bonus. Pokud jste sbírali věci tak, jak jsem psala v návodu, bude vám z výčtu věcí chybět jen mýdlo. To najdete ve křoví u kostela, jak vám poradí barman. Je však nutné se ho nejdříve zeptat. Pokud jste na nějakou věc zapomněli, tak hnojení je na farmě, trubka u továrny a ředidlo u šamana. Vraťte se s věcmi k týpkovi, ten vám dá výbušninu, kterou jeďte přidělat na vrata pískovny. Zase si trošku zastřílíme, až všechny pozabíjíte, vlezte pod můstek. Zde si vyberte širší trubku, okolo komínu přeskákejte doleva a z trubek si vyberte tu vlevo. Nezapomeňte sebrat bonus. Tak, a pomalu se blíží konec hry, zastřelte mafiány ve vozíku, jen doporučuji sklánět hlavu pomocí mezerníku, jinak o ní přijdete. Teď už vám zbývá jen Makaroni, ale ať se budete snažit sebevíc, nezastřelíte ho. Nejde to. Musíte trefit páku od výhybky na pravé straně trati. Teď už jen sledujte konec hry. Pokud vám to bylo málo, můžete si zahrát mezihry, u níž je v některých obměněná trasa, nebo směr.

Hodně štěstí!

Autor:


Témata: Alkohol, hřbitov, Kasino


Nejčtenější

Cuphead
RECENZE: Nesnesete pomyšlení na to, že prohráváte? Cuphead není pro vás

Kdyby ve 30. letech existovaly videohry, určitě by byly dvourozměrné a zatraceně těžké. Stejně jako Cuphead.  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Layton's Mystery Journey
Nová hrdinka, stará a dobrá hratelnost. Recenze Layton's Mystery Journey

Další díl z hádankářské série Professor Layton vyměnil hlavního hrdinu za hrdinku, je o něco víc „casual“, jinak ovšem zachovává všechny dobré stěžejní prvky....  celý článek

Middle-earth: Shadow of War
RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

Další z rubriky

Assassin’s Creed 4: Black Flag
Blíží se konec Denuva? Protipirátská ochrana padla během jediného dne

Aktuální hit Shadow of War nevydržel pirátům odolávat dlouho. Navzdory použití „neprolomitelné“ ochrany Denuvo se objevil funkční crack do 24 hodin od vydání.  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Total War: Warhammer II
RECENZE: Válečné kladivo opět udeřilo. Total War: Warhammer II je skvost

Pokud jste si mysleli, že strategický Total War: Warhammer byl vrcholem, tak jste se mýlili. V tomto případě známé pravidlo, že díl první je vždy lepší,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.