"Myslím si, že přechod (od jedné generace k další) je tentokrát velmi dlouhý," řekl Guillemot v rozhovoru pro server Polygon. "V herním průmyslu jsme byli zvyklí na změnu strojů každých pět let. Tentokrát je to sedmý rok Xboxu 360," upozorňuje šéf Ubisoftu.
Guillemot tak volá po nové generaci konzolí, která umožní vývoj nových značek. Většina vydavatelství totiž tvrdí, že na konci životního cyklu je obtížné zaujmout zákazníky novým titulem. Vycházejí proto zejména pokračování zavedených značek.
"Doufám, že se od příště (konzole nové generace) začnou objevovat častěji," tvrdí Guillemot. "Období přechodu je nejlepší čas pro vývojářská rizika a snahu o odlišné věci," dodává šéf Ubisoftu.
Důvodem jsou prý hardcore hráči, kteří si zařízení pořídí brzy po jeho uvedení na trh. A právě tato sorta lidí spíše zakoupí nové značky, které pomůže popularizovat. "Začátek nové generace je proto vždy dobrým časem pro inovaci," uzavírá Guillemot.