Jednou z hlavních výtek na adresu pohybového ovládání Kinect od Microsoftu je zpoždění reakcí na obrazovce za pohyby, které při hraní provádíte vy sami. Podle Andrewa Olivera, technického ředitele studia Blitz Games, ale tyto prodlevy ve hrách ve skutečnosti vůbec nemusí být. Poradit si s nimi mohou samotní vývojáři konkrétních titulů.
Blitz Games v současné době mimo jiné pracují i na titulu The Biggest Loser, u něhož před časem řešili funkčnost Kinectu při cvičení vleže. Stejně jako tam, je to i se zpožděním podle Olivera čistě softwarovou záležitostí.
"Záleží na tom, jakou technologii používáte. Viděl jsem pár her s jistým zpožděním, ale to je na softwarové volbě autorů. My toto zpoždění neustále zkracujeme a možná ho dokážeme snížit až na va snímky. A to je interval, který prakticky nelze zaznamenat."
Zdroj: 1up