Diskuze
Historie Blizzardu: Selhání za miliardu umožnilo vznik dalšího hitu
Děkujeme za pochopení.
Z82d54e12n35ě20k 39S14v45o11b87o84d45a
Díky za 3 články o Blizzardu - s chutí jsem si je přečetl.
P76e34t26r 74S74v22o17b46o97d19a
Blizzard současnosti? "You think you do, but you dont..."
M65a64r68c51e97l 45Č47e53c41h
sice to neni trilogie ale o blizzardu vam to da vic ...
https://videacesky.cz/video/historie-spolecnosti-blizzard-entertainment
B74a82r54t36o17l54o69m44ě11j 80K57u47s
Stejně si myslím, že zrušení Titanu bylo hlavně obchodní rozhodnutí a se zábavností titulu (hehe) nemělo mnoho společného.
WoW pořád krásně vydělává, počet předplatitelů se drží v milionech a to poslední, co by Blizzard chtěl riskovat, je aby toho část hráčů nechala a šla zkusit něco jiného. Co když je to nové nebude bavit? Vrátí se? Nebo si uvědomí, že se bez WoW dá žít a budou rádi, že jsou z toho konečně "venku"?
Krom toho největší síla WoW je podle mého názoru ne ve kvalitě, ale ve stáří a v tom, jak dlouho se drží na špici. Jeho hráči nemusí mít strach, že postava, které věnují několik let života, bude za chvíli paběrkovat na poloprázdném serveru plném free2play lůzy. S přimhouřenýma očima se dá říct, že o čas investovaný do WoW (narozdíl od většiny konkurence) nepřijdou. A kdyby Blizzard přišel s novým MMORPG, s potenciálním nástupcem, o tuhle jistotu by je připravil. Oprávněně by se obávali, že WoW upadne a skončí ve prospěch Titanu a jejich 10 let hraní bude k ničemu.
Domnívám se, že to je i důvod, proč zatím nemáme Warcraft 4. Aby si hráči WoW nezačali připadat jako že hrají zastaralý díl.
D58a64v90i61d 25F36u79r15m46á56n92e28k
No s tím Warcraft 4 to bude jinak.
Zaprvé, kdyby chtěli tak to můžou krásné propojit s WoWkem. Např. import hrdiny z WoW do warcaftu 4. Nebo provázaný příběh s novým WoW datadiskem. Možností je víc.
Zadruhé, mají StarCraft 2. Další realtime strategie by způsobila odliv hráčů.
Za třetí, celkový úpadek realtime strategií, který jde vidět i na SC2. Hraje to prostě málo lidí, od SC2 v podstatě žádná pořádná AAA strategie nevyšla. Minimálně žádná která by strhla větší masy lidí.
Ale vzhledem k tomu že nedávno vyšla poslední část SC2, tak je možné že se toho warcaftu 4 ještě někdy dočkáme.
T73o44m92á12š 51B46a91y94e82r
Titan byl sice zrušen, ale jedině Blizzard dokáže vytvořit hru, která překoná a nahradí World of Warcraft. Proto věřím, že na něčem takovém dělá.
V50o71j48t66ě67c47h 11R95ů37ž59e28k
Ta hra existuje déle než WoW. Jmenuje se EVE online
J16a13k60u46b 29B21o72h36o75n27ě89k
Blizzard mi k srdci nikdy moc nepřirostl. Diablo byla klasika, stejně jako Warcraft, ale přijde mi, že s každou další hrou se čím dál víc odchylují od toho, co mám rád. Čím novější hra, tím víc vypadá asijsky a to mě upřímně neláká.
Jinak Hearthstone jsem nějakou dobu taky hrál, ale moc mě nechytnul. Mnohem lepší hra je podle mě pořád Gwint a to i v osamocené podobě, kde funguje trochu jinak než v Zaklínači (a podle mě i o dost líp, jenom budou muset ještě zapracovat na lepším vyvážnení, protože narozdíl od původni verze se prakticky nepoužívají karty s počasím)
M82a42r19t75i41n 59B43e64r51a74n
Přesně tak, asijský look, zjednodušené křivky a textury jsou daleko od toho, co Blizzard znamenal původně...
T49o89m76á68š 22J66a44r60e64š
Super 2. část o Blizzardu a teď ted ID software... 2. srdcovka :)
P67e34t66r 40J42a65r31o35š
Pane Brabče. Už jsem vám to sem jednou psal, ale asi jste si to nepřečetl, nebo nepochopil. Ve středně dlouhém článku jste, tak jako většinou, použil 11x slovo titul. Připomíná mi to mé dopisy z tábora, když mi bylo 7 let. Milá maminko, máme se dobře, počasí je dobré, vaří dobře. Píšete proboha do novin. Chápu i velké množství bezpracného přejatého a přeloženého obsahu. Nicméně i tyto články by mohly mít vyšší jazykovou úroveň. Jistě existují kurzy na jedno odpoledne, kde by vám vysvětlili základy slohu, aby se to dalo číst.
M29i68r17o83s59l45a64v 33R57e70z69a46n93i94n75a
Radeji uvidim 11x titul pouzit pro to, co titul znamena, nez mit v kazdem odstavci jiny euforismus pro to same. Proste hra popisuje nekolikrat to same, takze proste pouzije stejny vyraz pro stejnou vec. Vam se to mozna nelibi, ale treba me to prijde spravne - proc hledat pro neco jiny nazev jen proto, ze uz jsem ho parkart pred tim pouzil.
Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa
Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...
Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos
Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?
Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů
Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...
BlizzCon 2024 nebude
Letošní ročník akce BlizzCon, na níž fanoušci oslavují hry studia Blizzard, tedy značky jako...
Jsou na vás hry moc těžké? V budoucnu vám možná pomůže umělá inteligence
Nový patent Sony věští budoucnost hraní, kdy může vzniknout nový nejnižší stupeň obtížnosti. Hru za...
Simulátor offroadového ježdění MudRunner vyjde i pro virtuální realitu
V MudRunnerovi se sice jezdí daleko pomaleji, než ve většině ostatních automobilových simulátorů,...
OBRAZEM: Paper Mario: The Thousand-Year Door je další příkladný remake
Paper Mario: The Thousand-Year Door je remake akčního RPG s tahovými souboji, které původně vyšlo v...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...