Co se týče softwaru, byl největší zájem o hry od Nintenda. Více než polovina majitelů nové konzole, konkrétně tedy 176 167, si pořídila Wii Sports, a v těsném závěsu se s 174 297 kusy drží i Wii Play. Zde se ale předpokládá, že značnou zásluhu na tom má přibalený další ovladač, který je v Japonsku samostatně údajně těžko k sehnání. Třetí místo obsadila nová Zelda, po které sáhlo 139 011 Japonců, a s již větším odstupem se na čtvrtou pozici dostal titul WarioWare: Smooth Moves s 63 954 prodanými kusy. Third-party tituly v zatím s těmi nintenďáckými jednoznačně prohrávají, když nejlepší z nich – Super Swing Golf od Tecma – dokázal během prvního víkendu oslovit „pouze“ 16 908 zákazníků. Tento výsledek se ale do značné míry připisuje tomu, že v Japonsku před launchem prakticky neproběhly žádné reklamy na jiné Wii tituly než jsou ty od Nintenda.
Celkem se o launchovém víkendu prodalo 631 480 kusů her, což dává slušný koeficient 1,8 hry na jednu konzoli.