Death Trash

Death Trash | foto: Stephan Hövelbrinks

Vyhřezlá střeva, odporná monstra. I primitivní grafika dokáže zaskočit

  • 3
Kdyby projekt Death Trash využíval realistickou grafiku, v řadě zemí by ho pravděpodobně zakázali. Jeho obrazovky jsou mnohdy plné morbidních výjevů a děsivých stvoření, takže postapokalyptický svět Falloutu proti tomu působí jako romantické místo.

Autor projektu Stephan Hövelbrinks ostatně zmiňuje, že hra začala vznikat jako žert. Když vydavatelství Bethesda oznámilo Fallout 4, Hövelbrinks zveřejnil obrázek z fiktivní hry a tu později začal rozpracovávat. Následovalo prý několik měsíců experimentování, snění a skečů fantaskního světa.

Titul obsahuje i „zvracecí bar“

Výsledkem má být postapokalyptická hra na hrdiny ovlivněná kyberpunkem, sci-fi a hororem s urážlivým smyslem pro humor a inspirací v groteskních uměleckých dílech. Hövelbrinksovo pojetí světa je o poznání temnější než způsob, jakým ho zpracovává série Fallout.

Titul je prý plný dialogů, důležité je vytváření předmětů a souboje probíhají v reálném čase. Autor nápady čerpá z her jako Ultima 7, Planescape: Torment i Fallout a jeho cílem je titul vydat v průběhu příštího roku. V současné době tak pracuje na hratelném prototypu.

Hövelbrinks v minulosti vytvořil již řadu menších herních projektů, ale Death Trash má být první plnohodnotnou hrou. Ovšem pracuje na ní sám.

Death Trash
Death Trash
Death Trash
Death Trash

Death Trash se o korektnost vskutku nepokouší.


Témata: Fallout, Humor