Středobodem herní náplně byla masivní krychle, kterou bylo možné přibližovat i oddalovat. Při dostatečném zvětšení jste rozeznali jednotlivé kostičky, z nichž se krychle skládala. A její jednotlivé dílky bylo možné poklepáním odstraňovat.
Vývojáři krychli synchronizovali přes internet a odstraněné dílky tak mizely všem uživatelům. Cílem totiž bylo objekt zcela rozebrat. Krychli však tvořilo celkem 326 vrstev, jejichž odstranění uživatelům trvalo pět měsíců a dvacet dní.
Autor projektu od začátku sliboval odměnu za odstranění posledního dílku, o což se postaral Bryan Henderson ze skotského města Edinburgh. Ten za odměnu vytvoří pravidla příští Molyneuxovy hry GODUS (více o titulu). Hendersonovi navíc připadne podíl ze zisků, které hra bude vytvářet.
"Získáte slávu, bohatství i možnost zavést do hry morálku," říká Molyneux ve videu, které popisuje Hendersonovu výhru.