Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Blizzard bojuje s přetíženými servery, nešlo hrát Diablo 3 a další hry

  8:56aktualizováno  8:56
Společnost Blizzard, která provozuje akční hru na hrdiny Diablo 3, on-line hru World of Warcraft či karetní hru Hearthstone, se o víkendu potýkala s masivními výpadky.
Ilustrační foto

Ilustrační foto | foto:  Petr Topič, MAFRA

AKTUALIZACE: Blizzard vydal prohlášení, podle nějž potíže s odezvou a náhodným odpojováním souvisí se sérií DDoS útoků na některé evropské servery. Infrastruktura Blizzardu není jejich cílem, píše se ve zprávě.

Původní zpráva: Problémy vyvrcholily v neděli odpoledne, kdy se na serveru tvořily více než hodinové fronty. Příliš si ovšem nezahráli ani ti, kterým se podařilo do některé z her přihlásit.

Problémy zřejmě souvisí s vydáním datadisku Reaper of Souls pro Diablo 3. Hra sice vyšla v pracovní den, mnozí však hrají především o víkendu.

V současné době, tedy v pondělí ráno, se lze do her přihlásit, odezva ovšem stále není ideální, výjimkou nejsou ani náhodná odpojení. Poslední oficiální zpráva od Blizzardu je z neděle večer a říká, že technický tým stále pracuje na řešení.

KOMENTÁŘ: K Reaper of Souls jsem se dostal až o víkendu. Zatímco dopoledne jsem nezaznamenal žádný problém, odpoledne to začalo drobným zadrháváním a skončilo až minutovou odezvou. Mnozí hráči mezitím v chatu nadávali, že jim právě zemřela jejich HC postava (na druhou stranu hrát HC postavu hned po vydání je skutečně hardcore).

Zkusil jsem World of Warcraft, tam se ovšem odezva místy vyšplhala až na
4 000 ms a některé funkce, například bitevní pole, vůbec nefungovaly.

Do třetice jsem zkusil karetní hru Hearthstone, která přece jen není tak náročná na odezvu. Ta mě po minutě čekání pustila do hry, za chvíli se ovšem objevila chyba. Posléze mi připojení k síti battle.net, která hry zaštiťuje, napsalo, že fronta je 71 minut. To už jsem to zabalil a šel ven.

Nemyslím si, že problémy dosáhnou ostudných rozměrů, jako při vydání Diabla 3, ale na druhou stranu pokud hráči nemohou hrát v době svého volna, není to pro Blizzard dobrá vizitka. A to se dušoval, že tentokrát půjde vše hladce.

Autor:




Nejčtenější

Záběr z reklamy na Nier: Automata
VIDEO: Podívejte se na herní reklamu, kterou v Japonsku nemohou vysílat

Propagační video k titulu Nier: Automata autoři kvůli japonské televizi museli cenzurovat. Zmizely z něj záběry likvidovaných panenek a probodnuté dívky....  celý článek

Hidden & Dangerous
Klasická česká série Hidden & Dangerous je poprvé dostupná i digitálně

Taktická série Hidden & Dangerous patří do zlatého fondu českých her. Oba díly však vyšly na přelomu milénia a doposud je nebylo možné koupit digitálně. To...  celý článek

Uncharted 4
Uncharted bude drsný film, scénárista slibuje kulervoucí akční scény

Je až s podivem, že s ohledem na (ne)úspěšnost většiny předchozích videoherních filmů tvůrci ještě nekapitulovali a stále vznikají nové adaptace oblíbených...  celý článek

Yakuza 0
RECENZE: V Yakuze 0 mlátíte mafiány, vedete klub s hosteskami a rybaříte

Herní plocha je na dnešní poměry až směšně malá, ale tolik různorodé zábavy jako tady zažijete jen málokde. V této hře se úplně vše splnit snad ani nedá.  celý článek

Pillars of Eternity II: Deadfire
Spanilá jízda Pillars of Eternity 2 pokračuje. Hra vybrala 110 milionů

Ačkoliv Pillars of Eternity patřilo mezi nejúspěšnější hry na Kickstarteru, druhý díl v komunitním financování vybral ještě více. Číslovka na serveru Fig se...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.