Dvě lidské strany spolu bojují již dekády a aby toho nebylo málo, tak si právo na zmiňovanou látku nárokují i mimozemšťané.
Samotná hratelnost by měla projít radikální změnou. Teď si asi říkáte, že jde o pouhé PR kecy nebo naší neznalost série. Ano, evoluce se v celé sérii týkala spíše technické stránky, než té hratelnostní. Abychom tedy uvedli tato tvrzení na pravou míru, tak se o těchto zmiňovaných změnách více rozhovoříme. Ono totiž nepůjde o změnu základního konceptu hry, ale o jeho doplnění. Představte si, že máte před sebou celou zeměkouli. Zemi, několik let v budoucnosti, která je zmítána nesmyslnými boji o látku Tiberium. Dvě lidské strany spolu bojují již dekády a aby toho nebylo málo, tak si právo na zmiňovanou látku nárokují i mimozemšťané. Přesně v tomto prostředí začnete strategicky budovat základny, z kterých se poté budete moci pohybovat dále na mapě a rozšiřovat tak svoje působiště. Jakmile však dojde na kontakt s nepřátelskými stranami, tak se hra přepne do klasického bitevního režimu, který známe ze všech předchozích dílů a opět se stanete obávaným komandérem, který požene svůj oddíl za toužebnou výhrou, v podobě zlikvidování nepřátelských jednotek. Můžeme tak hovořit o dvou hrách v jedné, ale střídmější pojmenování je podle nás rozšířením základního konceptu. Ten ponese název Global Domination a půjde ho hrát i v multiplayeru.Co se týče multiplayeru, tak se můžeme kromě zmiňovaného režimu Global Domination těšit i na mnohem více hratelných stran. Každá ze tří frakcí (GDI, NOD, Scrin) totiž bude mít ještě dvě podfrakce, takže se dohromady můžeme těšit na 9 hratelných stran.
Co se týče samotného budování a bojování, které je základní esencí každé RTS, tak v tomto ohledu se budou fanoušci cítit jako doma. Ostatně proč měnit něco, co funguje dobře už po léta, že? Dočkáme se však i nových jednotek a především spousty dosud neviděných upgradů, které půjde aplikovat jak na nové, tak staré jednotky. Popisy a funkce jednotlivých jednotek dosud nejsou známy, ale když se rozhlédnete po okolních obrázcích, tak si alespoň všimnete vzhledu některých z nich. Co se týče multiplayeru, tak se můžeme kromě zmiňovaného režimu Global Domination těšit i na mnohem více hratelných stran. Každá ze tří frakcí (GDI, NOD, Scrin) totiž bude mít ještě dvě podfrakce, takže se dohromady můžeme těšit na 9 hratelných stran. Stejně jako původní hra, tak i Kane's wrath vyjde i pro konzoli Xbox 360. Na rozdíl od PC verze nebude Kane's Wrath pro Xbox 360 vyžadovat ke spuštění základní hru. Tak co zatím na první datadisk ke C&C 3 říkáte? Nám se prozatím zamlouvá, Kane je prostě borec :-).