Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hráči se radují z odchodu ředitele Diabla 3. Zastání našel u kolegy

aktualizováno 
Když Jay Wilson, ředitel týmu, jenž stojí za akční řeží Diablo 3, na diskusních fórech hry oznámil, že se v rámci firmy přesouvá na jiný projekt, vzbudil u mnoha hráčů radost. Zastal se ho až Rob Pardo, jeden z šéfů Blizzardu, který se podílel na návrhu většiny her od Blizzardu.

Zatímco někteří hráči Wilsonovi poděkovali za odvedenou práci, mnozí jeho přechod na jiný, dosud neoznámený projekt vnímají jako "nejlepší novinku roku 2013".

Diablo 3

Hra je založená na hromadném pobíjení nepřátelských monster. Jejím motorem je lov lepších a lepších předmětů.

Diablo 3 vyšlo 15. května 2012 na PC (číst recenzi). 

Hráči mu kladou za vinu především přítomnost aukce předmětů v Diablu 3, a to jak za herní měnu, tak reálné peníze. Dražba ukradla část kouzla hry, založené právě na náhodě a lovu lepších a lepších předmětů, říkají.

Po více než sto stránkách příspěvků se ho v diskusi zastal Rob Pardo, který se podílel na návrhu většiny her od Blizzardu. Nyní je jedním z šéfů Blizzardu. "Ze zdejší diskuse je mi velmi smutno," začal.

Místo, kde začíná Diablo III

Místo, kde začíná Diablo III

Poukazuje, že Diablo 3 si jako hráč velmi užil, nicméně dodává, že komunita hráčů okolo si zaslouží ještě lepší hru. "Na Diablu 3 nepřestaneme pracovat, dokud to nebude nejlepší hra ze série," slibuje.

Dále v příspěvku říká, že jako jediný z diskutujících s Wilsonem pracoval. "Najal jsem Jaye, aby vedl projekt Diablo a měl to potěšení s ním pracovat, a to jak při sestavování týmu, tak při návrhu hry," napsal Padro a dodává, že Wilson posunul sérii v mnoha ohledech dál. "Pracoval jsem s mnoha designéry v Blizzardu a Jay Wilson je jedním z těch nejlepších," dodal.

Hráče, kteří Diablo milují, nabádá, aby pokračovali dál ve zpětné vazbě. "Najal jsem Jaye a naznačil jsem mu, jakým směrem by se měl vývoj ubírat. Nesu plnou zodpovědnost za hru, kterou jsme vydali, i její kvalitu," ukončil Pardo svůj příspěvek.

Na vlně vášní

Diablo 3 herní komunitu polarizuje. Jedni hru proklínají, a říkají, že nerespektuje původní sérii, druhý tábor hru a to, kam se posunula, chválí.

Vlna vášní se vzedmula i poté, co se programátor a návrhář prvních dvou dílů David Brevik vyjádřil v tom smyslu, že by neudělal stejnou hru. Chválil způsob, jakým hra vypráví příběh, ale kritizuje mnohé herní mechaniky i dražbu předmětů. "Shromažďování zlaťáků se stalo efektivnější než hledání předmětů," řekl tehdy.

Po internetu koluje obrázek, podle kterého se k rozhovoru vulgárně vyjádřil Jay

Jay Wilson, ředitel týmu, který stojí za Diablem 3, reagoval na kritiku impulzivně.

Na kritiku reagovali na sociální síti Facebook vývojáři třetího Diabla, nejostřeji pak Jay Wilson. "Fuck that loser," napsal, což v překladu znamená "s**t na toho chudáka".

Za zbrklou reakci se posléze veřejně omluvil. "Očekávám od sebe víc než zbrkle projevované pocity a neúctu k blízkému vývojáři jako je Dave. Zaslouží si větší uznání. Vyjádřil jsem se ze zlosti a v obraně svého týmu i hry. Lidé o mně můžou říkat cokoliv, ale neberu na lehkou váhu, když shazují odhodlání a vášeň Diablo 3 týmu. Dave je skvělý. Vytvořil dvě hry, které mě jako vývojáře ovlivnily nejvíce, Diablo 1 a 2. Jeho vizi Diabla respektuji, ale je to jak řekl v rozhovoru. Diablo 3 tým musí pohánět vize, které věří."

Autor:


Témata: Diablo


Nejčtenější

Mafia 3
Odradila vás kritická hodnocení Mafie 3? Vyzkoušejte demo

Zároveň s prvním placeným příběhovým rozšířením akce Mafia 3 vychází i demoverze.   celý článek

Syberia 3
VIDEO: V příběhovém traileru Syberie 3 potká Kate starého přítele

Od vydání očekávané adventury Syberia 3 nás dělí méně než měsíc a ačkoliv trojka má být podle autorů úplně jiná, na konci nového traileru se hlavní hrdinka...  celý článek

Vikings: Wolves of Midgard
RECENZE: Vikings: Wolves of Midgard je poctivá slovenská diablovka

Akční hra na hrdiny ze staré školy s vikinskou tematikou? To zní jako splněný sen. I když výsledek úplně snový není.   celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Mass Effect: Andromeda
Krabici s ME: Andromedou si v Británii na PC koupil jen zlomek hráčů

Sci-fi Mass Effect: Andromeda je v Británii nejprodávanější krabicovou hrou uplynulého týdne. PC verzi si však z obchodu odneslo jen minimum hráčů.   celý článek

Další z rubriky

Cosplay na akci Blizzcon - Alexstrasza
Historie Blizzardu: Selhání za miliardu umožnilo vznik dalšího hitu

Posledních pět let se v Blizzardu neslo v duchu prozkoumávání nových světů i žánrů a nechybělo ani zrušení obřího projektu. Portfolio rozšířila řada hitů, ale...  celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

No Man's Sky
Fanoušek snů? Utratil 109 tisíc kvůli nejkritizovanější hře roku 2016

Hra No Man’s Sky jednoho Američana vedla ke změně platforem, nákupů tří kopií ale i řady fandovských předmětů. Řeč o kontroverzním titulu, jehož autoři loni...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.