Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Epic Games začínají vydávat nedokončené hry, plánují to i pro Fortnite

  19:04aktualizováno  19:04
Předběžný přístup ke hrám pomalu mění dynamiku videoherního průmyslu. Zatím ho nejčastěji využívají nezávislá tvůrčí studia, stává se však i součástí repertoáru velikých zavedených firem.

K tomuto trendu se přidává také společnost Epic Games, jež v rané fázi vývoje zveřejnila i hry Unreal Tournament a Paragon.

Roky ohlášený je také titul Fornite, který střílení kombinuje s budováním ve stylu Minecraftu a ohlášený je již pátým rokem. A navzdory letitému vývoji prý s největší pravděpodobností vyjde také nehotový.

„Jsme z toho nadšení. Hry teď nejsou nikdy hotové a lidé vám je skoro vytrhnou z rukou,“ řekl pro server Polygon producent John Wasilczyk. Odkazuje tím na výrazný způsob, jakým v dnešní době komunity formují podobu jednotlivých projektů.

Paragon
Paragon
Paragon

Společnost novou hru Paragon (podrobnější informace) prý od začátku plánovala jako projekt, který se postupně vyvíjí a mění v závislosti na hráčských přáních. Dostupný tak byl již v alfaverzi.

Epic Games ostatně v posledních letech proměnili způsob, jakým hry vyvíjejí. Dříve se soustředili na velkorozpočtové tituly za plnou cenu a před dokončením je bedlivě strážili.

Nyní však jejich projekty využívají obchodního modelu free to play a studio je často zpřístupňuje v raných fázích vývoje.

Fortnite
Fortnite

Čtyři roky staré obrázky z Fornite

V případě Fornite se pak dlouholetý vývoj z části přičítá i proměně ze společnosti orientované na hry jako produkty na společnost, které hry vnímá jako kontinuální službu. Fornite navíc opustilo arkádovější pojetí a bude z něj hra, která údajně připomíná sci-fi opus Destiny.

„Nemyslím si, že by v dnešní době on-line hry byly někdy hotové,“ tvrdí Darren Sugg, hlavní návrhář Fortnite. „Řekl bych, že procházejí evolucí: lepším odladěním, více funkcemi, přidáním věcí, po kterých hráči volají. Můžeme reagovat na to, co lidé chtějí na základě jejich zkušeností se hrou.“

Sugg si proto myslí, že dokud o stávající projekty komunita bude mít zájem, bude na nich firma i nadále pracovat.

Autor:




Nejčtenější

Mortal Kombat: Legacy
Třetí film Mortal Kombat měl být jako brutální Avengers

Jak to aktuálně vypadá s filmem Mortal Kombat? V plánu bylo natočit drsný film s komiksovým nádechem. Co však zůstalo ze slibných plánů, je ve hvězdách. Film...  celý článek

Logo Valve
Valve přetáhlo vývojáře Kerbal Space Programu

Další talentovaný tým skončil pod křídly giganta, který provozuje nejpopulárnější herní platformu Steam. Jaké plány s autory Kerbal Space Programu má, se neví,...  celý článek

Gesto Inkling Girl před patchem
Tohle se nepovedlo. Nintendo muselo odstranit ze hry obscénní gesto

Společnost Nintendo v novém patchi odstraňuje vítězné gesto jedné z herních postaviček, protože je v některých státech vnímáno jako silně urážlivé.   celý článek

Resident Evil (2002)
Tak to netrvalo dlouho, filmový Resident Evil dostane reboot

Zombie podívaná Resident Evil bude oživena dříve, než se čekalo.  celý článek

Umělá inteligence se učí řídit díky GTA 5
Chytrá auta se učí řídit v Grand Theft Auto 5

Vědci, snažící se vyvinout inteligentní auta, která by se dopravou pohybovala samostatně, využívají pro „učení“ umělé inteligence počítačovou hru Grand Theft...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.