Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Podívejte se na koncepty světa pro mlátičku God of War: Ascension

  14:52aktualizováno  14:52
Předlohy pro prostředí v God of War: Ascension naznačují výpravnost titulu. Hra se tentokrát odehrává před událostmi předchozích dílů. Uběhlo šest měsíců od chvíle, kdy hlavní hrdina Kratos stojí zakrvácený nad mrtvými těly své ženy i dítěte.

Koncept prostředí pro titul God of War: Ascension

Hra je kapitolou z Kratovy lidštější éry. Vývojáři však i tentokrát slibují brutální akci. Hra navíc nově nabídne i síťovou hru, kterou jsme hodnotili jako efektní řež (čtěte první dojmy). S ohledem na samotářství hlavního hrdiny je však zahrnutí hry více hráčů překvapivé.

God of War: Ascension je titul vyvíjený exkluzivně pro konzole PlayStation 3. V Evropě vyjde 13. března.

Autor:




Nejčtenější

March of the Living
Pohled na život vývojáře: Nezaplacené účty a stálá obava o budoucnost

Mnoho lidí vnímá práci na videohrách jako ten nejlepší způsob obživy. Ve velkorozpočtovém vývoji je to však tvrdá dřina plná přesčasů a častého propouštění po...  celý článek

Baví vás vaření?
Baví vás vaření?

Inspirujte se recepty na eMimino.cz

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.