Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Harry Potter II - vypiplaný návod #2

  12:00aktualizováno  4. ledna 2003 11:39
Harry Potter - o rok starší, o rok zkušenější - se se všemi svými přáteli vrací zpět do kouzelnické školy čar a kouzel v Bradavicích. To ovšem neznamená, že nepřátelé polevují ve svém úsilí mladého kouzelníka zabít... V úspěšném dokončení vám jistě pomůže i náš návod, který pro vás Iva pečlivě připravila - a to včetně příběhových komentářů.

Předchozí díl návodu (1. díl)

Harry Potter - linky

- Recenze hry Harry Potter & The Philosopher's Stone pro PC
- Recenze hry Harry Potter & The Philosopher's Stone pro PSX
- Recenze hry Harry Potter & The Philosopher's Stone pro GBC a GBA
- PC návod #1 - Harry Potter & The Philosopher's Stone
- PC návod #2 - Harry Potter & The Philosopher's
- Harry Potter a Kámen mudrců - recenze filmu

- Návod #1 na Harry Potter & The Chamber of Secrets (PC)
- Recenze hry Harry Potter & The Chamber of Secrets (PC)
- Galerie obrázků s popisky k Harry Potter and The Chamber of Secrets (PC)
- Recenze hry Harry Potter & The Chamber of Secrets (PS2 & Game Cube)
- Harry Potter a Tajemná komnata - recenze filmu
- Stránky nakladatelství Albatros, které v ČR vydává knižně vše, co se týká Harryho Pottera

- Koupit počítačovou hru Harry Potter & Tajemná komnata na GameStore.cz
- Koupit počítačovou hru Harry Potter and The Philosopher's Stone na GameStore.cz

Kapitola VI - Výuka kouzla Difendio

Level 1 - Výuka bylinkářství
Nikde se nezdržujte a následujte a následujte Rona přes nádvoří na výuku bylinkářství k profesorce Prýtové. Tam opět, ale to už jistě znáte, musíte třikrát po sobě obtáhnout obrazec a reagovat včas a správně kurzorovými šipkami. Potom vám budou připsány body pro družstvo, tedy ve prospěch Nebelvíru.

Level 2 - Praktický výcvik s tímto kouzlem
Harry Potter & Chamber of Secrets Zaměřte kouzlo na zarostlý vchod, vpravo vyberte fazolky z truhlice. Pokračujte dopředu, v květináči jsou další, vlevo v truhlici také. Jděte na druhou stranu, na nádvoří zabočte doleva, rozbijte zarostlou bariéru, posbírejte za ním fazolky a pak na toto místo zažeňte slimáka. Naproti převraťte všechny květináče a konvičku, posbírejte všechny fazolky a do druhého zarostlého výklenku po zničení bariéry nažeňte druhého slimáka. Tak se vám otevřou dveře, kde seberte malou hvězdu a přes knihu uložte hru. Kouzlem přetněte lano, dostanete se k houbám, které vylučují dusivý plyn. Pak je zničte kouzlem, můžete je pak bez úhony naházet do hlubiny před zamřížovanými dveřmi s malou hvězdou. Od těchto dveří po obou stranách přetněte kouzlem provazy, odstraňte trnitý zátaras, vyleze trpaslík, už víte, jak na něj. Je ale možnost otevřít zátaras s trpaslíkem dříve, než začnete ničit houby. Trpaslíkovi totiž houby neškodí, naopak mu velice chutnají, takže je posbírá za vás a teprve potom ho můžete hodit zpět do díry. Získáte tak nějakou fazolku, nějaké jsou také naproti brány s hvězdou, seskákejte si tam po stupíncích a všechny je seberte. Je tam také truhlice, pokud ji otevřete, musíte kouzlem zahnat Protivu, který z ní vyleze. Pak se vraťte zpět nahoru, kouzlem vysuňte hranoly a přeskákejte na horní římsu. Posbírejte na ní všechny fazolky, uvnitř přetněte kouzlem provaz, dole se zvedne mříž před malou hvězdou. Přeskočte si pro ni, nalevo v truhlici je karta, pobijte všechny Rarachy, zpacifikujte slimáka. Přetněte lana u kvádru a posuňte ho až úplně dopředu. Za vámi se zvedne mříž, vejděte do vchodu a seberte tam malou hvězdu.

Pokračujte chodbou, napravo ve váze jsou fazolky, vpravo zbavte sochu všech fazolek a vyjděte na nádvoří. Před vámi jsou dvě trnovice píchavé, zničte je dříve z dálky, než budete zraněni jejich ostrými bodlinami, které vystřelují. Potom posuňte kvádr až dopředu a vylezte si přes něj do chodby. Přetněte provaz, skočte na plošinku, vyjeďte nahoru a přeskočte si k trnitému zátarasu, který zničte. Přestřelte před sebou lano, dole pod vámi se zvedly mříže. Jděte nejprve vpřed, odstraňte zátaras a posbírejte fazolky. Potom se přes plošinu vraťte zpět dolů. Projděte otevřenou branou, seberte malou hvězdu, zbavte sochu i vázu fazolek, projděte knihou, hra se uloží. Zbavte vázu fazolek, vlevo použijte kouzlo na pavoučí síť. Za ní přetněte vpravo lano, po plošině přejedete na druhou stranu, kde si přeskočte ke hvězdě, před tím ale rozstřelte další síť. Rozšlapte všechny pavouky na zemi, vlevo na sochu použijte kouzlo, pokračujte po schodech doleva nahoru. Přeskočte přes lávku na druhou stranu, přetněte lano, lávka sjede dolů. Seberte hvězdu, vpravo jsou fazolky, pak pokračujte doleva ke slimákovi. Vpravo převraťte vázu s fazolkami, umrtvěte slimáka, vpravo ve vázách jsou další fazolky. Potom zpacifikujte kraba, seberte žabku, posuňte si kvádr k výklenku nahoře, když jste před tím zničili dvě plazmy.

Pokračujte dál, zničte plazmu a přetněte lano. Dole pod vámi spadne bedna, která prorazí ve výklenku podlahu. Jděte však nejdříve doleva, tam je socha, zakouzlete ji, otevře se vám tajná skrýš, v truhlici je karta. Teď se můžete vrátit zpět, dole znovu zpacifikujte slimáka i kraba, skočte si do výklenku, jehož podlahu rozrazila spadnuvší bedna. Dole seberte hvězdu a zlikvidujte Raracha. Přeskákejte rychle přes plošinky, které se schovávají, dopředu, na konci chodby si hru uložte. Vlevo ve váze jsou fazolky, potom vstupte znovu na nádvoří. Zničte dvě bariéry vpravo a nechejte trpaslíky, ať požerou jedovaté houby, udělají tak práci za vás, stejně jim pak všechno seberete. Až se najedí, použijte na ně kouzlo, seberte je a vhoďte je zpět do jejich děr, posbírejte vše, co z nich vypadlo. Seberte i žabku, vyskočte si nahoru do chodby. Seskočte dolů, před vámi zničte úponici jedovatou. Vpravo seberte žabku, zpacifikujte další dvě úponice, v truhlici vlevo jsou fazolky. Pak běžte ke schodům, umrtvěte ještě jednu tuto potvůrku a po schodech pokračujte nahoru. Seberte hvězdu, vpravo přetněte dvě lana, spadne lávka, přejděte po ní, zlikvidujte dva Zelníčky, kteří po vás házejí zraňující odštěpky. Vzadu vpravo je váza a konvice, obě plné fazolek. U zavěšené lávky opět přetněte obě lana, přejděte po ní, vpravo si vyskočte nahoru. Zde zlikvidujte další Zelníčky, seberte kůru a hru si uložte. Sejděte po schodech dolů, zničte zátaras před vámi v podlaze, na plošinu, která se tak objevila, musíte nahnat slimáka. Zde to ale nebudete mít vůbec jednoduché. Slimáci jsou tu čtyři a tentokráte nezůstanou na plošinách, na které jste je zahnali, ale vylézají zpět ven, aby vás znovu zraňovali. Navíc je zde spousta trnovic píchavých, které vystřelují ostré zraňující bodliny. Nesnažte se je likvidovat, ale držte se jenom od nich v uctivé vzdálenosti, pak se vám nic nestane, dosti práce budete mít s agresivními slimáky. Jakmile tedy zaženete toho prvního slimáka na plošinu, uvolní se tak zámek u mříží.

Osvědčila se mi metoda utíkat kolem pravé zdi dopředu, vpravo sebrat z nádobky sliz, neustále sledovat slimáky a držet se daleko od agresivních rostlin. Úplně na konci rozstřelit zátaras nad plošinou, nahnat do ní slimáka, tak se mříže zvednou. Potom rychle a obezřetně utíkat do takto otevřeného prostoru a vstoupit do něj. Je to skutečně těžké, ale jde to zvládnout, i když zřejmě nějaký ten šrám utrpíte. Vpravo pod schody použijte kouzlo na sochu, pak se vraťte a pokračujte druhou stranou kolem schodů do podzemí. Rozstřelte plazmu i zátaras za ní, zlikvidujte Zelníčka, potom další zátaras, rozdupejte pavouky na zemi a seberte žabku. Rozstřelte pavučinu, vpravo vyberte vázu. Potom zlikvidujte obě lana vlevo a po plošině, která se tak objeví, přejděte na druhou stranu. Naproti rozbijte zeď a zničte plazmu. Vejděte dovnitř, zničte další dvě plazmy, v truhlici dole je karta. Pak se vraťte a vyjděte doprava na nádvoří, kde zpacifikujte tři úponice, posbírejte fazolky, pokračujte do chodby, kde seberte hvězdu, vpravo z vázy fazolky. Seberte žabku, rozšlapte na zemi pavouky. Vlevo rozstřelte zeď, zlikvidujte pavučinu, je tam truhlice a v ní karta, od této chvíle máte již tři ukazatele energie. Vraťte se, vlevo zlikvidujte další pavučinu, znovu rozdupejte pavouky, ve váze vpravo jsou fazolky. Pokračujte dále, uložte si hru.

Vpravo vyberte z vázy fazolky, umrtvěte slimáka, použijte kouzlo na sochu, seberte žabku a fazolky z vázy a vyjděte virtuálním vchodem na nádvoří. Po zviditelněné podlaze dojdete k hvězdě, seberte ji. Nažeňte slimáka do komůrky s jeho symbolem, otevře se vám cesta dál.Na škvíru na zdi vlevo použijte kouzlo, pod schody je spousta fazolek a plošina se symbolem slimáka, zatím si ji nevšímejte. Pokračujte dál, z obou stran spadnou mříže a budete uvězněni, zároveň se objeví tři slimáci. Dva z nich zažeňte do otvoru s jejich symboly, třetího pak dokopejte zpět na plošinu, na kterou jsem vás před chvílí upozorňovala. Ukáže se vám truhlice, ve které je karta. Pokračujte chodbou dopředu směrem k fazolce, na konci chodby zatočte doprava, vyberte vázy a dejte se do chodby vlevo k velké hvězdě. Nevstupujte však do ní, opatrně ji obejděte zleva, ve váze u zdi je sliz, pak hvězdu obejděte zprava a v truhlici u zdi najdete kartu. Teď už směle můžete vejít do hvězdy a ukončit tak toto praktické cvičení. Za ušetřený čas obdržíte od profesorky Prýtové body pro Nebelvír. Ocitnete se po animaci opět na nádvoří a pokud nejste spokojeni s dosaženým výsledkem, vraťte se zpět do dveří za vámi a celé cvičení si můžete projít znovu a dosáhnout lepšího bodového ohodnocení, profesorka vám po jeho skončení znovu body přepočte. To můžete opakovat několikrát, věřte, že se dá při tomto opakování si hodně polepšit.

Kapitola VII - Pozemky

Level 1 - Skleník
Harry Potter & Chamber of Secrets Po skončení animace se objevíte znovu na Pozemcích, teď už můžete novým kouzlem otevřít vlevo škvíru ve zdi, odstranit trnitý zátaras, posbírat fazolky, použít kouzlo na sochu, v truhlici pak je karta. Budete vyzváni Ronem, abyste s ním šli hledat kůži z Hřímala. Zatím za ním nespěchejte, stejně na vás počká. Vyjděte po schodech a dejte se doleva, na znak na zdi použijte kouzlo, uvnitř vlevo odstraňte zátaras a posbírejte fazolky, v truhlici jsou další. Vzpomínáte si, že ve sklepení v chodbě úplně vzadu bylo ve sloupu zviditelněné lano, na které vaše kouzlo nepůsobilo? Nemusíte tam chodit, zřejmě se tam ještě dostanete, ale mně to nedalo. Chcete-li, tak se vraťte do Akademie, dejte se doleva do sklepení, sejděte po schodech a pokračujte chodbou dopředu. Zabočte do chodby vpravo, vzadu rozstřelte na pravé straně plazmu a na sochu použijte kouzlo, naproti vpravo se ve sloupu zviditelnilo lano. Přetněte ho kouzlem, otevře se tajná skrýš, uvnitř je plno fazolek a v truhlici je karta. U kotlíku si také můžete uvařit uzdravující lektvar. Vraťte se zpět do přízemí Akademie a vyjděte ven na Pozemky. Vlevo u děvčátka si můžete koupit stříbrnou kartu, já si koupila pro jistotu hned dvě. Pak následujte Rona, který na vás čeká u sochy draka. Nejdříve oběhněte učebnu profesorky Prýtové dokola, najdete tak spoustu fazolek. Potom jděte k Ronovi, který na vás čeká u zataraseného vchodu do skleníku. Nejprve však zničte všechny jedovaté houby, u zdi rozstřelte zátaras před trpaslíkovou dírou. Můžete to také udělat obráceně a nechat trpaslíka houby sežrat a pak ho vhodit zpět do díry, stejně potom všechno z něho vytlučete. Odstraňte trnovitý zátaras u vchodu do skleníku, Ron zatím půjde ohlídat profesorku Prýtovou. Vejděte dovnitř, odstraňte další zátaras, zpacifikujte úponice, pusťte z díry ven trpaslíka, nechejte ho požrat houby a vhoďte ho zpět do díry, co z něj vypadne, posbírejte. Zničte všechny trnovnice, rozbijte další zátaras, vlevo vyberte z vázy fazolky. Pokračujte po schodech doprava nahoru, umrtvěte kraba, pokračujte po dalších schodech výš, opět převraťte kraba na záda. Vyjděte z chodby ven a po prkenných římsách vstupte do chodby vlevo.

Pokračujte vpřed, vzadu u zdi přetněte dvě lana, držící kolo. Kolo se roztočí a tak přistaví prkennou římsu k jinému vchodu. Seskočte si tedy dolů, znovu vejděte do vchodu a kolem již známých krabů vyjděte nahoru. Po prkenných římsách jděte až na konec, tam je další kolo. Zopakujte si tedy předchozí postup, posbírejte venku roztroušené fazolky a vraťte se zpět na prkna, pokračujte do chodby, kde si hru uložte. Jděte dále vpřed, rozstřelte trnitý zátaras, zdálky zničte dvě trnovnice, seberte žabku. V konvici jsou fazolky. Dovnitř altánku se zatím nedostanete, jděte tedy kolem levé zdi dopředu, umrtvěte úponice, zlikvidujte houby, na konci zničte trnovnice, vpravo seberte z květináče fazolky. Rozstřelte zátaras a za ním pavučinu, pak zlikvidujte obrovského pavouka, potom další pavučinu a pavouka a postupujte po schodech nahoru. Ještě jednou si vše zopakujte, vyjděte ven, zlikvidujte dva Zelníčky a seberte dvě žabky. Pokračujte dopředu, stoupněte si na výstupek v podlaze, vlevo před vámi se vysune lávka, přejděte po ní a seskočte si do skleníku. Zde vše důkladně prohledejte a prozkoumejte, ve vázách i konvicích je plno fazolek, je zde i sliz a v truhlici karta. Až budete mít vše posbírané, vylezte si na stupínek s nastrouhanou kůží Hřímala. V animaci pak předáte tuto ingredienci Hermioně, která odejde vařit lektvar. Vy následujte svého kamaráda do slavnostní síně.

Level 2 - Slavnostní síň
Zde se opět budou kontrolovat a vyhodnocovat dosažené výsledky za uplynulý týden. Mně se do dostal do síně odměň opět Draco ze Zmijozelu, copak asi děláme špatně??? No co se dá dělat, musíme se polepšit. :-))) Hra je hra, to platí zřejmě i zde.

Level 3 - Vánoce se blíží
Profesorka Gonagallová si udělala soupis všech žáků, kteří budou zůstávat přes vánoční svátky na Akademii a nepojedou domů. V tomto soupisu jste uvedeni i vy, Ron a Hermiona, dozvíte se ale, že zůstává i Draco Malfoy, což je vám silně podezřelé. Budete chtít využít účinků uvařeného lektvaru a získat tak od Draca přiznání ohledně Tajemné komory a zjistit, zda oním dědicem Zmijozelu není právě on sám.

Level 4 - Mezihra
Jděte tedy do dívčí umývárny a to tak, že vyjděte po schodišti, dejte se doprava, v chodbě na levé straně použijte kouzlo na pavučinu na zrcadle, uvnitř jsou fazolky a v truhlici karta. Za sochou si můžete u kotlíku uvařit ozdravný lektvar, ovšem, máte-li u sebe potřebné přísady. Pokračujte od sochy doleva, vstupte po schodech do dveří vpravo. Po dalších schodech jděte nahoru, spatříte znehybnělého Neviditelného Nicka. Profesorka vás odvede v animaci dál. Nad točitými schody nahoře vpravo je truhlice plná fazolek, pokračujte dál do učebny profesora Brumbála. Jděte ke zlatému ptákovi, jakmile se přiblížíte, shoří na popel. Ve výklenku na okně převraťte červenou vázu, jsou v ní fazolky. Vzadu v nice je truhlice s kartou. Jděte po schodech nahoru, na okně v truhlici jsou fazolky, použijte kouzlo na znak, otevře se prostor za knihovnou. Vstupte do tohoto prostoru, výtah vás vyveze nahoru, posbírejte po ochoze všechny fazolky a seberte kartu, pak sjeďte zpět dolů. Dole přistupte ke kouzelnému klobouku a promluvte si s ním. V animaci si pohovoříte s profesorem Brumbálem a zlatém ptákovi jménem Felix, dozvíte se, že po té, co shoří, se z jeho popela narodí nový jedinec, což je koloběh života. Po animaci se znovu sejdete s Ronem, kterého následujte do dívčí umývárny. Po cestě ještě vlevo přes prasklinu ve zdi vejděte do učebny ochrany proti černé magii, posbírejte tam všechny fazolky, vpravo u zdi je truhlice. Pak pokračujte za Ronem, schody se přetočí, vpravo použijte kouzlo na znak, přetněte lano. Jděte dopředu, ze sochy seberte fazolky, pokračujte doprava do ložnice. Na všechny čtyři obrazy v rozích použijte kouzlo, otevře se schodiště v podlaze.

Sejděte dolů, v truhlici je karta. Jděte směrem k fazolce, vlevo použijte na sochu kouzlo a sejděte po schodech doprava dolů. V obou vázách jsou fazolky, dole pod schody je v truhlici karta. Vraťte se znovu k soše, opět na ni použijte kouzlo, pak se vraťte zpět na schody a přes virtuální stupínek si vyskočte nahoru nad schody, v truhlici naleznete další kartu. Vraťte se zpět k přetáčejícím se schodům, vpravo za obrazem je truhlice. Pod schodištěm se objevilo další, sejděte po něm dolů a setkáte se znovu s Ronem. Za dveřmi vpravo je váza s fazolkami, pokračujte za Ronem na dívčí umývárnu, kde už Hermiona vaří lektvar. V animaci spatříte znovu mrtvou Ufňukanou Uršulu, od Hermiony se dozvíte, že by potřebovala do lektvaru ještě další přísadu a to kousek z Goylea. Najdete ho prý dole ve sklepení, kde si nacpává břicho. Najdete ho tak, že budete sledovat zbytky jídla, které po sobě na cestě zanechává. Sledujte proto Goyleovy stopy a dostanete se tak znovu na Zahrady.

Level 5 - Zahrady
Harry Potter & Chamber of Secrets Zničte houby, z truhlice seberte kartu. Použijte kouzlo na znak vlevo ve zdi, ze zdi vpředu vystoupí stupínky. Na krychli dole pod schody použijte kouzlo a přirazte ji ke zdi. Po stupíncích si přeskákejte až nahoru, posbírejte všechny fazolky. Dále už můžete jít po točitých schodech. Zde rozstřelte vlevo všechny trnité zátarasy, vstupte na římsu, vlevo rozstřelte další zátaras a po spadlém trámu si přejděte na druhou stranu. Na konci zničte pavučinu a přeskočte si dovnitř. Vpravo je truhlice, přeskočte si na trám. Z něj zničte pavučinu pod vámi a seskákejte dolů do výklenku. Přeskočte na druhou stranu, shoďte kvádr dolů. Seskákejte si za ním, dole ho posuňte ke knihovně, na ní seberte fazolky. V nice v přízemí použijte na sochu kouzlo, kvádr zčerná, vylezte si na něj a přeskákejte z něj doprava do tajného úkrytu. Je tam truhlice s kartou a nějaké fazolky. Potom se vraťte dolů a pokračujte dále po schodech, u knihy si uložte hru. Pokračujte po schodech dál k modré fazolce, rozšlapte na podlaze pavouky, vejděte do místnosti, posbírejte fazolky ve výklencích. Z podstavce shoďte obrovského kraba, vylezte si na podstavec, otevře se vám cesta vpřed. Vstupte, vlevo rozstřelte pavučinu, je tam truhlice. Pak v zahradě seberte trpaslíka a vhoďte ho do díry v chodbě naproti místu, kde jste před chvílí zničili pavučinu. V zahradě rozstřelte před vámi další pavučinu, vejděte do dveří, v místnosti poberte fazolky a vyskákejte si nahoru ke krychli. Shoďte ji dolů a seskočte si za ní. Posuňte ji k nadezdívce k houbám a trnovnicím, z krychle zničte trnovnice, pak rozstřelte zátaras u díry a nechejte trpaslíka, ať houby sežere, posbírejte fazolky a pak ho hoďte zpět do díry. Vyskákejte po stupíncích nahoru, na sochu použijte kouzlo, před ní za vámi se otevřel tajný prostor. Přeskákejte si tedy na druhou stranu, v odkrytém prostoru zničte trnovnice, posbírejte fazolky a seberte obě žabky. Vraťte se zpět k soše a vylezte do další místnosti. Místnost řádně prohledejte, je tam i sliz. Pak jděte dopředu k další soše, zakouzlete ji, vpravo od ní se otevřel tajný úkryt, kde je truhlice. Vyjděte na terasu, zlikvidujte všechny trnovnice a zpacifikujte úponice, seberte dvě žabky. Pak si vyskočte přes výklenek do další místnosti. Vyjděte na další terasu, seberte dvě žabky, vejděte do místnosti, kde nejdříve zlikvidujte Raracha. Potom si hru uložte.

Level 6 - Knihovna
V knihovně jděte doleva, znovu doleva, vpravo rozstřelte pavučinu a na sochu použijte kouzlo. Za vámi se zviditelní přístup do regálu s knihami, rozstřelte v něm zámek, je tam truhlice s fazolkami. Nyní se ale ještě vraťte zpět dolů a udělejte pořádek na nádvoří. Po hranolech seskákejte opatrně dolů ke slimákům a vejděte do otevřených dveří. Nažeňte dva kraby do výklenku s jejich symboly, totéž udělejte se dvěma slimáky, budete vyvezeni k truhlici, v ní je karta. Rozstřelte pavučinu a vyjděte ven, jste nazpátek u knihovny. Pokračujte přes knihovnu doleva, tentokrát však zabočte doprava, rozstřelte nad křeslem pavučinu a pokračujte dál. Propadnete se dolů, zažeňte kraba za mřížemi až ke zdi s jeho symbolem , vyjedete nahoru a pokračujte chodbou vpřed. Zastřelte Raracha, použijte kouzlo na sochu nahoře před vámi. Za vámi se zpřístupní schody dolů. Sejděte tedy po nich, vlevo použijte kouzlo na sochu, stoupněte si před otáčející se trámová ramena a nastavte je kouzlem vlevo na znaky na nich tak, abyste před sebou viděli tři červené obrazce na trámech nad sebou. Pak se vraťte nahoru, vlevo se otevřela mříž, za ní je truhlice a v ní karta a fazolky. Od této chvíle již máte na obrazovce čtyři ukazatele zdraví.

Sejděte znovu dolů a nyní nastavte ramena trámů tak, abyste před sebou měli tři modré čtverce nad sebou. Nahoře spadla mříž vpravo, jděte tedy tam, za ní je truhlice a v ní žabka a fazolky. Potom pokračujte chodbou vpřed, na sochu nad schody použijte kouzlo, zničte tři plazmy, v truhlici je Protiva, zažeňte ho. Pokračujte doleva, zničte další plazmy, na sochu použijte kouzlo, vlevo v tajném úkrytu je truhlice se žabkami. Běžte dále, na sochu opět použijte kouzlo a přeskočte si na druhou stranu dopředu, kde si hru uložte. Pokračujte po schodech dolů, rozstřelte dvě pavučiny a vyskákejte si po stupíncích do chodby nahoru, před tím však rozdupejte všechny pavoučky na podlaze. Nahoře zničte Raracha, zlikvidujte další dvě pavučiny, vyberte truhlici a vázu. Pak vlevo ustřelte zámek u poklopu na zemi a seskočte si dolů do vzniklého otvoru, kde seberte žabku. Vpravo v otvoru ve zdi přetněte lano, kvádr spadne dolů. Seskákejte po kvádrech dolů, zničte Zelníčka a trnovnice, nechejte trpaslíka požrat všechny houby, pak ho chytněte a vhoďte do díry vlevo. Vylezte si nahoru, zničte trnovnice a vyberte truhlu s fazolkami. Na horní rampě posbírejte všechny fazolky, v římse je díra v podlaze, v ní přetněte lano, dole spadla lávka. Seskočte přes kvádr v rohu dolů, zpacifikujte slimáka, zničte tři trnovnice vpravo u zdi, vraťte se a jděte ke spadlé lávce. Zmrtvěte dvě úponice, přejděte po lávce, uvnitř zničte dva Zelníčky a posbírejte fazolky a kůru po Zelníčcích. Přetrhněte lano nad dřevěnými lávkami, spadne truhlice, jsou v ní fazolky a karta. Vraťte se, znovu znehybněte úponice, dejte se kolem zdi doleva, na konci převraťte kraba na záda, použijte kouzlo na sochu, za vámi ve zdi se zviditelnila truhlice. Pak se vraťte kolem slimáka zpět a ustřelte zámek u dveří a vstupte dovnitř. Po obou stranách za zamčenými dveřmi jsou fazolky, před vámi leží Goyley, tak si z něho kousek seberte.

Kapitola VIII - Akademie

Level 1 - Dívčí umývárna
Po skončení animace se ocitnete znovu uvnitř Akademie a budete muset najít Hermionu a Rona, kteří na dívčích umývárnách vaří lektvar na převtělování a předat jim kousek Goylea, aby lektvar dokončili. Vydejte se tedy chodbou dopředu, doprava a na konci vlevo. Svým kamarádům předejte onen kousek, který jim chybí a oni lektvar dovaří, vy ho v animaci vypijete a převtělíte se do podoby Goylea. Pošlou vás do sklepení, kde se máte dostat do společenské místnost družstva Zmijozelu. Nejdříve ale otevřete truhlici, je v ní karta. Pak se vraťte chodbou, po které jste sem přišli zpět, přes všechny přetáčející se schodiště až dolů, vstupte vpravo do dveří a chodbou pokračujte až k hlavnímu schodišti. Sestupte po něm dolů a dejte se vpravo do sklepení. Pokračujte chodbou doprava, uvidíte člena družstva Zmijozelu, tak se mu držte v patách, dovede vás až ke vchodu do jejich společenské místnosti. Zde se od něj dozvíte heslo, které otevírá vstupní dveře. Zopakujte tedy po něm heslo “Čistá krev” a vstupní dveře se otevřou.

Level 2 – Sklepení: Zmijozel
Postupujte dále, za vámi zapadnou mříže. Stoupněte si na zelené kolečko ve středu podlahy, ta se s vámi přetočí a vejděte do chodby. Z obou soch po straně vyberte fazolky, pak použijte kouzlo na sochu před vámi. Vyjede krychle se znakem, použijte ne něj kouzlo, při tom stůjte na znaku na podlaze.Sjedete tak níže, vlevo přetněte dvě lana, držící kolo, to se roztočí a zvednou se mříže před vámi. Zneškodněte tři trpaslíky a naházejte je do díry, posbírejte všechny fazolky. Jděte vpřed, za vámi zapadnou opět mříže. Použijte na všechny tři sochy kouzlo, vyjedete tak nahoru. Jděte dopředu a znovu si stoupněte na zelené kolo na podlaze. Opět se podlaha přetočí, postupte si ke knize, kde si hru uložte. V animaci vám však nějaký dareba zničí most před vámi, takže se budete musit nějak dostat na druhou stranu. Nejdříve však použijte kouzlo na výklenek vpravo, pak na znak za ním, před mostem vpravo se otevřel ve zdi vchod, vejděte do něj. Po schodech seběhněte až dolů, zabočte doprava, zničte plazmu a dole vlevo vyberte truhlici, je tam spousta fazolek a žabka. Pak postupně použijte kouzlo na všechny tři znaky na zdi, nahoře vpravo od mostu vyjely ze zdi tři stupínky, takže se vraťte a přeskákejte si po nich k truhlici, je v ní karta. Přeskákejte zpět k mostu a na znak vlevo použijte kouzlo, vlevo od mostu se dají do pohybu plošinky, po kterých si vyskákejte dále a nahoře si vskočte do místnosti. Zapadnou za vámi mříže, uvnitř zničte všechny plazmy a použijte kouzlo na znak vlevo.

Dole na druhý okraj mostu tyto plazmy spadnou a nalepí se na něj. Pak použijte kouzlo na sochu, vpravo u zdi se otevře podlaha, seskočte si vzniklým otvorem dolů a před mostem si stoupněte na plošinku před mostem. Most se tak znovu zvedne a shora spadené plazmy ho v této poloze udrží, takže si po něm už nyní můžete přeběhnout bez obav na druhou stranu. Vyhněte se plazmám a pokračujte vpřed. Z vázy vyberte fazolky a vejděte do chodby. Na konci použijte kouzlo na sochu, jděte doleva a pobijte všechny Rarachy, na konci vstupte do zviditelněného výklenku, pokračujte chodbou dopředu. U sochy draka odbočte vlevo, znovu doleva, z obou soch po stranách vyberte fazolky. Pak použijte kouzlo na znak chrlící vodu, za ním je truhlice a v ní karta. V knihovně naproti je žabka, použijte tam kouzlo na kovový kroužek ve zdi. Při východu z knihovny v soše jsou pavoučci, všechny je rozšlapte. Ve společenské místnosti Zmijozelu posbírejte pomocí kouzla vše, co se dá, od žáků se dovíte, že vás hledá Draco Malfoy. Pokračujte od hořícího krbu dál doprava, znovu doprava, tak se setkáte s Malfoyem, následujte ho.Dozvíte se od něj něco o Tajemné komoře, která přináší každému jen samé neštěstí. Vymluvíte se Malfoyovi na bolesti v žaludku a sdělíte mu, že si budete muset zajít na ošetřovnu. Vydejte se tedy po schodech nahoru, ale zcela nečekaně přestane Hermionin převtělovací lektvar působit a změníte se nazpět do podoby Harryho. Tak teď jste na nepřátelském území zcela sami, copak asi uděláte?

Level 3 - Útěk ze Zmijozelu
Nyní se musíte dostat zpět za svými kamarády, aniž by si vás kdokoliv z žáků Zmijozelu všimnul. Použijte kouzlo na dva erby před vámi s nápisem “Lytherin”, z truhlice seberte kartu. Teď pozor! Dejte se doprava, počkejte, až všichni přejdou a nikdo nebude v dohledu, zabočte vlevo, nechejte odejít za roh žáka před vámi, pak vejděte do chodby vpravo a mezi zdí a sloupovím utíkejte co nejrychleji dopředu a na konci si vejděte do chodby. Při tomto vašem úprku nic nedejte na pokřik Zmijozeláků, pokud by se někomu z nich podařilo vás zastavit, dovedou vás k profesoru Snapemu a budete muset svůj pokus opakovat znovu. Naštěstí vás hra vrací zpět k již zmíněným erbům, takže můžete svůj pokus o útěk i několikrát po sobě zopakovat. V následující animaci se dozvíte, že duch Neviditelného Nicka zkameněl, takže když si teď nejsou v Bradavicích jisti životem ani duchové, co mají potom dělat ostatní živí. Všichni se bojí napadení a tak masově nakupují různé amulety a jiné obranné předměty na svoji ochranu. Zjistíte ale také, že Malfloy není dědicem Zmijozelu. Když to tedy nejste vy ani Malfloy, kdo to tedy vůbec je, to je otázka, vhodná pro Hamleta. V animaci se setkáte s Hermionou, která vás dovede do učebny profesora Lockharta na výuku nového kouzla. Následujte tedy Hermionu přes přetáčivé schody až do učebny výuky.

Pokračování návodu (3. díl)

Autor:




Nejčtenější

Výstava staré výpočetní techniky nazvaná Století  informace na Fakultě...
Hurá informatika. Jak se hrálo na školních počítačích

Učebny informatiky byly ještě na přelomu tisíciletí místy, kde někteří studenti viděli počítač poprvé. Místo učení pak na nich samozřejmě chtěli jen hrát hry.  celý článek

Star Wars Battlefront II
Podívejte se na nové trailery Battlefront 2 a Assassin’s Creed: Origins

U příležitosti právě započatého Gamescomu dostaly dvě z nejočekávanějších her současnosti nové trailery. A oba vypadají fantasticky.   celý článek

The Sims 4 Psi a kočky
Do Sims 4 míří spousta koček a psů, expanze vyjde v listopadu

Simulátor života a vztahů The Sims 4 rozšíří v listopadu expanze s názvem Psi a kočky.   celý článek

Age of Empires 4
Skvělá zpráva, Microsoft oznámil Age of Empires 4

Přání fanoušků byla vyslyšena. Microsoft oživuje legendární značku historických strategií, jejíž poslední díl vyšel již před dlouhými 12 lety.  celý článek

Biomutant
Nově oznámený Biomutant vypadá jako Kung Fu Panda pro dospělé

Konečně zase nově oznámená hra, která nemá v názvu číslovku. Biomutant láká na otevřený svět a možnost přizpůsobit si vlastního hrdinu k obrazu svému.  celý článek

Další z rubriky

The Sims 4 Psi a kočky
Do Sims 4 míří spousta koček a psů, expanze vyjde v listopadu

Simulátor života a vztahů The Sims 4 rozšíří v listopadu expanze s názvem Psi a kočky.   celý článek

Star Wars Battlefront II
Podívejte se na nové trailery Battlefront 2 a Assassin’s Creed: Origins

U příležitosti právě započatého Gamescomu dostaly dvě z nejočekávanějších her současnosti nové trailery. A oba vypadají fantasticky.   celý článek

Batrman: The Enemy Within
Recenze nového Batmana od Telltale nebude. Je to totiž pořád to samé

Ano, nový interaktivní seriál od Telltale se opět podařil. Pokud vás bavila první sezona, běžte si koupit i druhou. Pokud vás první sezona nebavila, druhou si...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.