Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hideo Kojima: Na remake prvního Metal Gear Solid pracovat nechci

  12:45aktualizováno  12:45
Dvě hry, po jejichž remake do moderní grafiky hráči nejvíce touží. Final Fantasy VII a Metal Gear Solid. Obě ještě z dob z PSOne. V případě první můžeme zapomenout, náklady by se prý společnosti Square Enix nevyplatily. Co se týká MGS, jeho tvůrce Hideo Kojima nechce pro změnu narušit moderní technologií čistotu původní hry.

Metal Gear Solid

Hideo Kojima, stvořitel kultovní série Metal Gear Solid nijak nepotěšil ty, kdo by rádi viděli remake prvního dílu Metal Gear Solid z PSOne. Prohlásil, že vnímá žádosti množství lidí, kteří by remake rádi viděli. Osobně by se na tomto projektu mohl podílet jen jako producent, ale jako aktivní osoba by zůstal mimo. "Je spousta těch, co touží po remake originálu, ale osobně nemám zájem vracet se zpátky," uvedl. "Kdybychom to přece jen udělali, musel by to být absolutní remake, jediné, co by zůstalo nezměněné, by byl příběh. V tom případě zůstanu jako producent zcela mimo jakoukoliv tvorbu."

Důvod? "Když změníte cokoliv v té hře, a tomu bych se chtěl vyhnout, jakmile dodáte hratelnosti moderní standardy, ztratí se originální titul. Byl vyvinutý pro určité období, a to ne jen příběh, ale ovládání a vše okolo." Jeho odmítání je ospraveditelné díky minulému remake v podobě MGS:The Twin Snakes. Sice tu byla kvalitnější grafika i umělá inteligence, ale možnost střelby z pohledu vlastních očí jako v MGS2 absolutně zničila napětí při soubojích s bossy a hra se stala zbytečně jednoduchou. Jedinou možností by tedy bylo zachovat přesně stejné ovládání jako v MGS, ale dodat moderní grafiku. V MGS4 jsme se do známých lokalit z MGS podívali, takže by to neměl být problém. Vyslechne tedy Kojima "hlas lidu"?

Zdroj: shacknews

Autor:




Nejčtenější

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

Kingsway
Hra vypadá jako operační systém, na který byste rádi zapomněli

Pomalé načítání, otravná vyskakující okna či zastaralé uživatelské rozhraní. Kingsway sice připomíná staré operační systémy, ve skutečnosti je to ovšem hra na...  celý článek

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je příjemná vzpomínka na devadesátá léta

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Další z rubriky

The Sims 4
Tvůrci SimCity pracují na simulátoru vztahů Sims 4. Hrát půjde off-line

Vzniká čtvrtý díl populárního simulátoru života a vztahů The Sims. Informaci potvrdil vydavatel hry Electronic Arts spolu se studiem Maxis, které na hře...  celý článek

World of WarCraft: Mists of Pandaria
World of WarCraft ztratil 1,3 milionu předplatitelů, nejvíce v Číně

Populární on-line hra na hrdiny World of WarCraft zaznamenala za čtvrt roku propad 1,3 milionu předplatitelů. Aktivní předplatné má nyní 8,3 milionu hráčů.   celý článek

On-line karetní hra Coraabia
Česká on-line karetní hra Coraabia přechází do otevřeného betatestu

Vývojářský tým projektu Coraabia žije především z nadšení. Hra totiž vzniká téměř bez finančních prostředků, přesto však usiluje o profesionální zpracování a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.