Metal Gear Solid

Metal Gear Solid

Hideo Kojima: Na remake prvního Metal Gear Solid pracovat nechci

  • 2
Dvě hry, po jejichž remake do moderní grafiky hráči nejvíce touží. Final Fantasy VII a Metal Gear Solid. Obě ještě z dob z PSOne. V případě první můžeme zapomenout, náklady by se prý společnosti Square Enix nevyplatily. Co se týká MGS, jeho tvůrce Hideo Kojima nechce pro změnu narušit moderní technologií čistotu původní hry.

Hideo Kojima, stvořitel kultovní série Metal Gear Solid nijak nepotěšil ty, kdo by rádi viděli remake prvního dílu Metal Gear Solid z PSOne. Prohlásil, že vnímá žádosti množství lidí, kteří by remake rádi viděli. Osobně by se na tomto projektu mohl podílet jen jako producent, ale jako aktivní osoba by zůstal mimo. "Je spousta těch, co touží po remake originálu, ale osobně nemám zájem vracet se zpátky," uvedl. "Kdybychom to přece jen udělali, musel by to být absolutní remake, jediné, co by zůstalo nezměněné, by byl příběh. V tom případě zůstanu jako producent zcela mimo jakoukoliv tvorbu."

Důvod? "Když změníte cokoliv v té hře, a tomu bych se chtěl vyhnout, jakmile dodáte hratelnosti moderní standardy, ztratí se originální titul. Byl vyvinutý pro určité období, a to ne jen příběh, ale ovládání a vše okolo." Jeho odmítání je ospraveditelné díky minulému remake v podobě MGS:The Twin Snakes. Sice tu byla kvalitnější grafika i umělá inteligence, ale možnost střelby z pohledu vlastních očí jako v MGS2 absolutně zničila napětí při soubojích s bossy a hra se stala zbytečně jednoduchou. Jedinou možností by tedy bylo zachovat přesně stejné ovládání jako v MGS, ale dodat moderní grafiku. V MGS4 jsme se do známých lokalit z MGS podívali, takže by to neměl být problém. Vyslechne tedy Kojima "hlas lidu"?

Zdroj: shacknews