"Vždy si vyhrazuji čas na hry," řekl Levine pro server Eurogamer.net. "Je to důležité. Pokud nehrajete hry, ohrožujete svou vyvojářskou schopnost vytvářet dobré tituly," vysvětluje Levine.
V herním průmyslu však není žádným tajemstvím, že řada herních návrhářů již volný čas raději věnuje jiným aktivitám. A to se zpravidla projeví na kvalitě výsledného produktu.
Posledních dvanáct měsíců považuje za nejplodnější od roku 2007. V tom roce vyšel i první díl BioShocku, který se ve světě dočkal nadprůměrného hodnocení 96 %.
Levine však vylučuje, že by rok 2007 chválil právě kvůli vlastní hře. "Ten rok vyšla řada skvělých her, například Portal," říká. A zároveň chválí posledních dvanáct měsíců. "Je to nejlepší rok za velmi dlouhou dobu," tvrdí vývojář.
Levine prý v současné době hraje hry více než obvykle a přičítá to velikému množství kvalitních titulů. Chválí například vývojáře Uncharted, studio Epic Games či autory Call of Duty.
V roce 2011 vyšly kupříkladu titul Portal 2, Uncharted 3, Skyward Sword, Deus Ex: Human Revolution, Batman: Arkham City, Gears of War 3 či Call of Duty: Modern Warfare 3. Levinův nejoblíbenější titul je však hra na hrdiny Skyrim.
Titul Call of Duty: Modern Warfare 3 letos nastavil nové prodejní rekordy. Třičtvrtě miliardy amerických dolarů vydělal dříve než film Avatar Jamese Camerona. Za šestnáct dní.
V roce 2012 spatří světlo světa i nový titul Kevina Levine. Jmenuje se BioShock: Infinite a odehrává se v létajícím městě Columbia (číst preview).