Po programátorovi Johnu Carmackovi to tvrdí také kreativní ředitel firmy Tim Willits. Postapokalyptickou střílečku Rage totiž id Software oznámilo čtyři roky před vydáním a očekávání spojená s hrou byla následně mylná (více zde). Do budoucna tak v id Software chtějí taktéž mlčet.
"S Rage jsme zjistili, že věci ukazujeme zatraceně brzy," řekl Willits v rozhovoru pro server Penny Arcade. "V některých debatách jsem se tak obával, že lidé nepochopí souboj vozidel, že jsem mluvil nejprve o něm," vysvětluje Willits.
To podle kreativního ředitele ovlivnilo očekávání, která si hráči v souvislosti s titulem vytvořili. Mohlo to vyvolat dojem, že právě souboje při závodění budou ústřední náplní hry. "Když budeme připravení věci zveřejňovat, budeme na to mít plán."
"Každý ví, že Valve pracuje na Half-Life 3 a myslím si, že je to v pohodě. Bude fajn, až to lidé uvidí. Budou nadšení," tvrdí Willits. Proto věří, že vhodné jsou kratší reklamní kampaně.
Například propagaci titulu Elder Scrolls V: Skyrim označil za perfektní. A to byla kampaň, která trvala deset měsíců.