Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Neverwinter Nights – návod #2

  12:00aktualizováno  17. srpna 2:31
Týden se sešel s týdnem a máme tu další část návodu na vynikající RPG Neverwinter Nights. Pojďte se s námi ponořit do fantastického světa dle třetí edice Advanced Dungeons & Dragons. Tentokrát společně dokončíme první kapitolu hry - čeká nás Beggar's Nest, Blacklake district, Docks a nakonec Helm's Hold.

Neverwinter NightsPo týdnu se opět setkáváme u další části návodu na skvělé RPG Neverwinter Nights od BioWare. Minule jsme si prošli základy hry, úvod a část první kapitoly až po Peninsula district, a nyní se vrhneme rovnou do Beggar's Nest a první kapitolu zdárně dokončíme.


Beggar's Nest
Hned jak vejdete do Beggar's Nest, poptejte se kapitána Erguse na různé informace. První rada je o dvou bezpečných místech v této lokaci a tím je Shining Serpent a Temple of Helm. Také vám poví o jednom z jeho ztracených vojáků a že se po něm máte jít podívat. Po celé lokaci se vyskytuje velké množství zombíků, takže se hodí klerik jako Linu La'renal. Jděte se hned podívat do Shining Serpent, kde si promluvte s gnómem Harbenem Ashensmithem. Ten vám opět dá mnoho informací a také questy na záchranu dvou přátel a celkového prošetření situace ohledně velkého množství nemrtvých. Také vás pošle za Drakem, pokecejte a odejděte ven. Jděte přímo na sever od hospody a narazíte na zavalený dům. Vstupte dovnitř a najdete trpaslíka Krestala, jednoho z hledaných přátel Herbana. Promluvte si s ním o Drawlovi, Warehouse a Sword Coast Boys, jeho dřívější organizaci. Poté se dejte na východ, dokud nenarazíte na hobita Alda a jeho manželku, kteří mají problém s vozem. Promluvte s Aldem a slibte mu pomoc. Vydejte se na jihovýchod do Thomas Wheelwright Wagon Repair, kde bude čekat Aldův pomocník Hector a také zde ve skříni seberte Official document pro Tomiho. S Hectorem se vraťte za Aldem pro odměnu. Dále jděte na západ do spodního zavaleného domu, kde na těle Sirila the Baker najdete Leaven Bread Recipe pro Boddyrocka. Kousek na sever je další zavalený dům a v něm najdete Neverwinter NightsJamanieho, druhého přítele Harbena. Promluvte si s ním o zombících a hlavně o jeho bratrovi a zvláštním kultu, který sídlí na severozápadě lokace v domě s popiskem Strange building. Při rozhovoru o bratrovi vám věnuje kamenný ward díky němuž se do této zvláštní budovy dostanete. Než se ale vydáte do tohoto domu, běžte na sever k bráně vedoucí na hřbitov Great Graveyard, pobijte zombíky a prohledejte mrtvolu na zemi. Vezměte magickou hůl a deník, abyste zjistili, ze tento mrtvý mág je Marcus a jeho bratr je v Helmově chrámu, kam se vypravte. Bertnardovi, bratrovi Marcuse po rozhovoru dejte hůl a hlavně deník a dostanete odměnu. Teď běžte na sever do Warehouse.
V tomto domě je zase kvantum zombáčů, takže se připravte a po vymlácení jděte dolů. Cestou mezi regály narazíte opět na haldy nemrtvých, poté na Sword Coast Boye a na závěr se utkáte s Drawlem, formálním vůdcem Sword Coast Boys bandy. Boj to není lehký, ale čas na přípravu máte, tak jej využijte. Po odstranění tohoto smradláka otevřete celu chlapíka jménem Walters což není nikdo jiný než ztracený strážce kapitána Erguse. V tomto okamžiku se můžete vydat do podzemí, nebo se vrátit do Strange building a následně do toho samého podzemí jako od Drawla. Strange building- ťukněte na dveře k záhadné budově a řekněte, že jste členy kultu. Po vstupu na vás zaútočí několik kultistů, dále otevřete dveře na západě jen proto aby několik dalších kultistů v čele s ošklivým impem zaútočilo. V poslední místnosti je jeden z šéfů kultu a jelikož je sám, tak s ním udělejte krátký proces. Ve skříni seberte deník, díky němuž zjistíte, že tento kult byl zasvěcen bohu Cyrikovi a nyní jej ovládá záhadná Gulnan. Sestupte do podzemí. Do tohoto podzemí jste se mohli dostat i od Drawla. Jděte na jihozápad, vymlaťte menší stíny a pohněte pákou. Na východní straně se otevřely dveře. Chodbou se probijte až na větší plochu na které vás očekává obrovský jedovatý pavouk Bloated Dire Spider. Moc srandy si s ním neužijete, protože je celkem drsný. Až bude po boji vyjděte ven na hřbitov Neverwinter NightsGreat Graveyard kde se potuluje a kolíbá ze strany na stranu další várka zombíků. Probojujte se na sever hřbitova a sestupte do Warrens of the Damned.
V dungeonu jděte na východ a za dvojími dveřmi najdete Torin's Ring, který později vrátíte Jemanieovi. Na sever od vchodu je místnost se třemi hrobkami. Cestou vás budou otravovat zombie, ghoulové a dokonce i nějaký ten zombie lord, který umí kouzlit. V různých místech se bude zjevovat Gulnan prostřednictvím zombie-poslů. Na západní straně dungeonu narazíte na několik místností ve kterých je spousta nemrtváků co si nedají pokoj. Ve druhé místnosti je Jared- původní hlavní kněz kultu Cyrika, nic moc neříká. Úplně na severozápadě v místnosti je k nalezení Gulnanin deník a Ancient Key, seberte oba. Na severu jsou čtyři boční malé místnosti ve kterých jsou Animated Armor a díky Ancient Key se dostanete do velkého sálu kde je Gulnan se svými pomocníky. Nemrtvé pomocníky můžete buď utlouct nebo napravo v hale je oltář, který když zničíte, dosáhnete zničení veškerých nemrtvých pohůnků. Pak se stačí vypořádat jen a pouze s Gulnan, což je Yuan-ti klerik a jedno ze čtyř uprchlých stvoření z Akademie. Seberte její srdce a vylezte ven na hřbitov. Pokud jste sebrali tři věci z vykopávek z Peninsula distriktu, tak jděte kousek na jihovýchod od vstupu do Warrens, kde je zamčený vstup a vedle bedna. Do bedny vložte obřadní štít a vejděte dovnitř, otevřete kobku, vezměte Ancient book, uschovejte ji na později a zabijte mumii. Vylezte ven, jděte k východu a zpět do Beggar's Nest nejdříve za Jemanie, říci mu o jeho mrtvém bratrovi a pak do Shining Serpent za Harbenem pro odměnu. S černým srdcem Gulnan se neprodleně vraťte za Aribeth pro vaši odměnu.

Možná se vám stalo, nebo stane, že vás přepadli nějací bandité co se zčistajasna teleportovali a okamžitě zaútočili. Po jejich eliminaci zůstane dopis, který vezměte za Fenthickem do Hall of Justice- Sanatorium. Tyto přepady se ještě zopakují.

Neverwinter NightsBlacklake district

  • Část 1
    Hned po vstupu do této lokace si pokecejte s Cendranem, který přišel kvůli moru o všechno a dá vám quest na odstranění půlorka Loxara, který si myslí, že je tu pánem. Na tomto území se poflakuje spousta nemocných lupičů a šílených psů. V jednom z domů můžete najít stříbrný prsten pro monka Grimgnawa. Na půlorka Loxara pravděpodobně narazíte v ruinách kulaté věže zhruba uprostřed. Loxar není žádné másílko a proto se pořádně nadopujte flakónkama a kouzlama. Po odstranění seberte jeho hnusnou hlavu a vraťte se k Cendranovi pro odměnu.

  • Část 2
    Zde si promluvte s kapitánem Harnem a slibte, že se podíváte po strážném Samuelovi a odkáže vás ke kapitánovi Thurinovi v Board Laid Bare inn.

  • Část 3
    Od vstupu jděte na severozápad a hned se stočte na jih kde pokecejte s malou Puknin a pokuste se ji přesvědčit ať vám prozradí heslo. Vstupte do domu u kterého stojí a pokecejte s její mamkou Telmou, která vám řekne o divných zvucích dole. Vstupte do tunelu, vybijte stíny a zombice a do bedny u dveří vložte obřadní šipku. Projděte na konec a vejděte dovnitř. Následuje velmi těžká bitva se čtyřmi levitujícími meči Sword of Never. Po eliminaci těchto mečů vyjměte z kobky brnění dobrodruha Haluetha Never a uschovejte.
    V Board Laid Bare inn (jižní střed distriktu) je kapitán Thurin, který po vás bude chtít nalézt jeho přítele Samuela. Jestli chcete a máte kamen od Graxxe z Trade of Blades, můžete jej dát hospodskému a zabojovat si v Gauntlet aréně. Pokud hrajete za rangera nebo druida, Neverwinter Nightstak vyhledejte na západní straně Board Laid potulného psa a pořádně si s ním promluvte, dozvíte se zajímavé věci a dejte mu pamlsek.
    Na východní straně distriktu jsou Hodge's estate a Rumbottom estate a zde můžete nalézt dva sběratelské kusy pro Ophalu Cheldarstornovou- obraz a urnu. Budou na vás útočit hromady žoldáků, projděte všechno a po chvíli na předměty narazíte. Obraz má u sebe Rumbottom a dá vám ho celkem rád a ochotně. Urnu naleznete ve skříni u Hodgeho, ale bez Hedgeho. Na severovýchodě je místní zoo a pokud jste souhlasili s osvobozením zvířátek z jejich vězení, tak teď máte tu možnost. Vstupné do zoo je 1 zlaťák, po vstupu si jděte pokecat s čumily na západním křídle a pak otevřete dveře na východě. Všichni okamžitě utečou a vy máte volnost pohybu a vymlacování zlých strážců a lovců. Na západní straně severního křídla je východ ke stromu, který poslouží jako transport pro zachráněná zvířata, která pustíte díky páce v centrální místnosti. Na severu lokace je ještě majitel a lovec v jedné osobě Montgomery 'Sureshot' Weatherson, který si nezaslouží slitování a za uvězněná zvířata mu pěkně spráskejte kožich. Na kruhovém ochozu v jihovýchodní části je druidka Formosa, která chce zlikvidovat zlého mága Meldanena, který je uzavřen ve svém velikánském domě a nikoho nepustí dovnitř. I kdybyste k němu nechtěli zajít, tak musíte, protože má v držení někoho koho potřebujete. Jsou dvě možnosti jak se k němu dostat. Jedna možnost je překecání nebo pobití (záleží na vlastnostech postavy) jeho strážce Orreana u brány. Druhá nenásilná a neagresivní cesta vede přes stařenku Milly poflakující se někde mezi Hodge's estate a Rumbottom estate a následném vydání klíče od dveří jejího domečku, který je nalevo od zoo. Jakou cestou se vydáte záleží čistě na vás a vašem přesvědčení. Pokud zvolíte nenásilnou, skrytou cestu prostřednictvím Millyina tajného vchodu tak jako já, tak se objevíte v místnosti na Neverwinter Nightsseverovýchodě a ze stolu seberete klíč k otevření západního křídla prvního patra. Jděte dál, pobijte brouky a impa. Jděte chodbou na západ a v jedné místnosti naleznete Meldanenův deník, který odhalí jedno tajemství. Na východě, tedy vstupu hlavní branou potkáte půlorka Grommina a pokecáte si s ním. Pokud nemáte klíč ze stolu, tak mu řekněte ať vám otevře dveře na jih. Na jihu pobijte strážné, vejděte do vězení, kde v truhle seberte klíč a osvoboďte Samuela. Řekněte mu, že cesta je volná a že může jít za kapitánem Thuninem. Na jihozápadě je alchymista co má ve svých stolech zajímavé flakónky a severovýchodně od něj je vstup k Meldanenovi. Ve druhém patře přímo za nosem ve druhé místnosti je Meldanenův učeň, který kouzlí nepříjemnou Ice Storm a hned kousek za dveřmi je past se zpomalovacím efektem. V jižní části je několikero otravných impů, které vyřídíte během chvíle. Dále na jihovýchodě je pokoj s runou na podlaze a za mřížemi je uvězněna krásná Dryáda, třetí to tvor potřebný k léku proti Wailing Death. Jakmile s ní promluvíte, objeví se elfí čaroděj Meldanen a boj začne. Meldanen nepatří v tuto chvíli k drsnějším protivníkům, takže si s ním lehce poradíte. Až mu budou docházet síly, tak se vzdá a podle vašeho uvážení ho pustíte nebo doděláte. Pokud mu dáte milost, nezapomeňte na klíč k Dryádě a jeho zásobám ve městě. S Dryádou si řádně promluvte a nakonec vám věnuje trs svých vlasů se kterým se co nejdříve stavte k Aribeth. Dryáda odkráčí k blízkému stromu a zmizí. V místnosti je také skříň obsahující stříbrnou číši Silver Chalice pro kleričku Linu. Po opuštění Meldanenova paláce se na vás vrhne několik jeho strážců a poté se odeberte za Formosou pro odměnu za klíč k zásobárně v podobě Amulet of Wisdom a k Thurinovi pro odměnu za nalezení Samuela. S vlasy Dryády se neprodleně hlaste u Aribeth.

    Neverwinter NightsDocks
    Promluvte si s kapitánem Sorenem a zjistěte jak se věci mají. Na západ od bran na vás zaútočí banda lupičů a zbudou po nich zprávy o aukci a smugglar's coins, které sbírejte kdykoliv na vás další lupiči zaútočí a jakože jich tu je mnoho. Na sever od první potyčky potkáte Hemmela Mastersona s manželkou a sluhou. Po krátké rozmluvě z Hemmela vypadne, že dal svůj rodinný šperk Callikovi za bezpečný únik z města, ale že Callik slib nedodržel a dlouho se neukázal. Na vás je aby jste Callika našli a šperk vrátili. Severně od Mastersona je dům Silver Sails Trading Company ve kterém se potuluje spousta brouků a pavouků. V prvním patře nalevo vás čeká odporná bitka s Dire a Giant pavouky a Stag broukem. Pokračováním v prvním patře se dostanete ke dveřím, které zatím nebudete moci otevřít. Severovýchodně od Silver Sails je obchod jménem Twenty in a Quiver, kde si můžete koupit skvělou Moonstone Mask. Na východ od obchodu je hospůdka The Golden Apple kde není vůbec nic zajímavého. Severozápadním směrem je Androd estate, kde si můžete vyzvednout sochu pro lady Ophalu. Tento dům je setsakramentsky silně prolezlý pastmi, dávejte si pozor. Na severovýchodě v Locket House pobijte Bloodsailory a v horním patře ze skříně vezměte klíč a dopis, které budete potřebovat v Seedy Tavern.
    Aby jste se dostali do Seedy Taverny, stačí dát vrátné pět smugglar's coins a jste uvnitř. Na prvním podlaží si pokecejte s místními opilci a návštěvníky, pokuste se přepít jednoho půlorčího Bloodsailora (záleží na vysoké konstituci) a za zbývající smugglar's coins si můžete u kupce koupit něco z jeho repertoáru magických věcí. U železných dveří stojí kuchař, kterého můžete překecat, aby prozradil heslo, nebo vyjděte do druhého patra a zeptejte se trpaslíka v sauně jak heslo zní. Heslo je 'Cornerstone', ale hlavně budete potřebovat klíč, který byste měli mít z domu v severovýchodní části distriktu. Po odemknutí seběhněte dolů do prvního podpatra, pobijte všechny Bloodsailory, z jedné zapastěné truhly vemte diamant a sestupte do druhého podpatra. Neverwinter NightsProzkoumejte celé patro, kde se vyskytuje několik pirátích poručíků a za jedněmi železnými dveřmi se postarejte o dva piráty co drží Dara'nei, milenku Vengaula, formálního šéfa Bloodsailorů. Z mrtvoly jednoho piráta seberte dopis od Callika, s Dara'nei řádně prohovořte na všechna témata, ta vám dá svoji brož a vy máte dvě možnosti jak se vydat za Callikem a Vengaulem. První možnost je jít do objektu jižně od Androd estate do akvaduktu, pobít strážce a otevřít si pomocí dopisu od Callika, který jste měli sebrat z mrtvoly jednoho ze strážců Dara'nei, dojít dál a zařídit si u Charona odvoz na lodičce. Druhá možnost je lepší a to jít do Silver Sails Trading Company a dojít až ke dveřím co byly doposud zamčené. Po odstranění pastí a pavouka sestupte dolů do akvaduktu, pobijte brouky, dejte si pozor na pasti na mostech, které ale můžete fikaně obejít a přiběhněte k Charonovi. Pokud plníte quest pro Oleffa, tak do bedny u dveří vložte obřadní meč a vstupte do krypty, kde leží hrob ze kterého vytáhněte náhrdelník a pobijte ghouly a allipy co se náhle objeví. Náhrdelník si pečlivě uschovejte. Poptejte se Charona a on vás pošle po proudu dále. Stokami kde není žádný nepřítel dojděte až ke dveřím a pozorujte rozhovor mezi Vengaulem a Callikem. Po chvilce se na vás Callik a jeho dva pomocníci vrhnou, tak se nezapomeňte bránit, Callik není žádný smrkáč. Po akci prohledejte Callika, oběhněte mříž a pokecejte s Vengaulem, kterého můžete nechat jít (není zas až tak zlý), anebo ho zabijte. Poté z bedny vyjměte pírko z Cockatrice a běžte blízkým východem ven. Běžte na jih na nábřeží, kde stojí Hemmel Masterson a předejte mu rodinný šperk, který jste našli u mrtvoly Callika. Severozápadně postává půlork Hoff, kterému ukažte Tamory šperk a buď ho zabijte nebo zastrašte, nezapomeňte se k Tamoře vrátit. Na západ od Hemmela je molo s lodí, kde v jedné bedně naleznete Deleanovu Red Tiger brož. Teď vám nic nebrání se vrátit za Oleffem a předat Neverovi artefakty co jste našli ve třech kobkách a za Aribeth předat poslední část léku proti Wailing Death.

    Neverwinter Nights

    Chapter one - finále

    Po předání všech ingrediencí pro lék se přenesete do místnosti, kde se již začalo soustředit k vytvoření léku, všechny nepotřebné předměty vám automaticky z inventáře zmizí a také se vyčistí deník. Jděte dále a promluvte si s Aribeth. Ta vám prozradí, abyste si promluvili s Fenthickem, Destherem a Lordem Nasherem Alagondarem. Jakmile dokončíte rozhovor s posledním členem, začne se vyvolávat uzdravující proces. Proces sledujte a za moment vypluje na povrch, že Desther je zrádce, sprostě ukradne všechen lék, do místnosti se přiteleportuje pět falešných Helmitistů a Desther a Fenthickem projdou portálem. Okamžitě promluvte s Nasherem a Aribeth a vejděte také do portálu.

    Road to Helm's Hold
    Kousek od místa objevení stojí trpaslík Bregan, který vám poví několik informací. Severně je brána do Helm's Hold a když už budete blízko, objeví se tajemná postava v kápi se kterou si pokecejte a bránou vtrhněte do hradu (nebo můžete použít jeskyni na východě).

    Helm's Hold
    Na courtyardu se poflakuje několik celkem tuhých skeleton Chieftanů, skeleton mágů a Curst monků. Frontálními dveřmi vstupte dovnitř a objevíte se v hale kde poletují čtyři oživlá brnění, která zaútočí jakmile otevřete další dveře, připravte se na tuhý souboj. Na jihovýchodě tohoto patra jsou dvě místnosti, kde je několik wraithů, skeleton mágů a knězů. Na východě narazíte na fienda z Nižších plánů existence Chaoninon of the Void, který ovšem nezaútočí, protože falešní Neverwinter NightsHelmitisté nedokončili vyvolávací rituál a on nemůže absolutně nikam (dobře mu tak). Pokecejte s ním a řekněte, že se na jeho problémek podíváte. Black Grimoire naleznete v jedné místnosti na jihu, ale dříve než knihu použijete se stavte na jihozápad a sestupte dolů. Do této lokace byste se dostali, kdybyste nešli hlavní bránou, ale jeskyní. Projděte na jih a cestou pobijte zombie. Na konci potkáte malého Johnnyho a promluvte si sním o všech věcech a Dumalovi, také s ním můžete obchodovat. Někde poblíž v truhle najdete Book of Helm, kterou budete potřebovat na rituál s fiendem. Na západní straně ve vězení najdete Dumala, pravého Helmitistu a pokecáte si s ním. Dole pod ním je v cele půlork Yami the Knife, dřívější spolčenec s Destherem a buď ho můžete propustit, anebo navždy zavřít v cele. Někde v jiné cele je bedna, kterou se mi nepovedlo otevřít ani vypáčit. Vraťte se do horního patra za Chaoninonem a dokončete rituál tím, že na podstavec umístíte Black Grimoire a fienda odstraníte z tohoto světa zpátky do jeho rodného kraje někde ve smradlavé The Abyss. Hned potom vložte Book of Helm na ten samý podstavec a tím vyvoláte Helmova Guardin Spirit, kterého před tím zmasakroval právě Chaoninon of the Void. Pohovořte si s ním a on vám za jeho znovuvyvolání daruje buď prsten (hodně dobrý), zbraň, dočasnou sílu od Helma, nebo informace co vás čeká v blízké budoucnosti. Jděte dál na severozápad kde vás čeká opravdu odporná bitka s několika zombie lordy, wraithty, skeleton mágy a knězi, proto si raději odpočiňte a pořádně se připravte, nečeká vás nic hezkého. Poté otevřete dveře na východ, pobijte další nemrtváky a vyjděte po schodech nahoru, kde si pořádně popovídejte s Fenthickem Mossem. Druhými dveřmi vyjděte do dalšího patra kde postupně narazíte na Curst Monka, Bodaka, Ghoul Lorda a zase skeleton mága a kněze. Za posledními dveřmi nečeká nikdo jiný než Desther a jeho nemrtví pomocníci jako Curst rangerové, Ritual Creatures a skeletoni. Zaměřte se na Ritual Creatury a Desthera, který kouzlí dost nepříjemná kouzla. Až Destherovi dojdou síly, tak se vzdá a vy máte možnost si s ním pokecat, pak ukončit rozhovor a trochu se poohlédnout po nějakých bednách a skříních kde je pár zajímavých předmětů. Až budete hotovi, tak si opět promluvte se zrádcem, dejte možnost odchodu s ním před soud a pak se pokochejte animací.


    To je konec první kapitoly, v příští části návodu se podíváme do přístavního města Port Llast a Neverwinter Wood.

  • Autor:




    Nejčtenější

    Fishing Planet
    VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

    V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

    Batrman: The Enemy Within
    Recenze nového Batmana od Telltale nebude. Je to totiž pořád to samé

    Ano, nový interaktivní seriál od Telltale se opět podařil. Pokud vás bavila první sezona, běžte si koupit i druhou. Pokud vás první sezona nebavila, druhou si...  celý článek

    Zaklínač 3: Srdce z kamene
    VIDEO: Vtipný mod do Zaklínače 3. Geralt sviští jako profík na skejtu

    Tohle video pobaví. Geralt se díky volně stažitelné modifikaci hry Zaklínač 3 pohybuje po herním světě jako na skateboardu.   celý článek

    Příznivci krajní pravice v Charlottesville ve Virginii (11. srpna 2017)
    Končím s vtipy o nacistech, slibuje populární youtuber PewDiePie

    Po nedávných událostech v Charlottesville se jeden z nejpopulárnějších youtuberů rozhodl, že už nebude dělat žádné vtipy o nacistech.  celý článek

    Kingdome Come: Deliverance
    Nový trailer na Kingdom Come poodhaluje příběh a létají v něm výkaly

    Nová ukázka z historického RPG ukazuje násilný přechod hlavního hrdiny z bezstarostného mládí do dospělosti.   celý článek

    Další z rubriky

    Batrman: The Enemy Within
    Recenze nového Batmana od Telltale nebude. Je to totiž pořád to samé

    Ano, nový interaktivní seriál od Telltale se opět podařil. Pokud vás bavila první sezona, běžte si koupit i druhou. Pokud vás první sezona nebavila, druhou si...  celý článek

    Fishing Planet
    VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

    V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

    Příznivci krajní pravice v Charlottesville ve Virginii (11. srpna 2017)
    Končím s vtipy o nacistech, slibuje populární youtuber PewDiePie

    Po nedávných událostech v Charlottesville se jeden z nejpopulárnějších youtuberů rozhodl, že už nebude dělat žádné vtipy o nacistech.  celý článek

    Akční letáky
    Akční letáky

    Všechny akční letáky na jednom místě!

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.