Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Studio Johna Romera zrušilo v říjnu ohlášený projekt, hrozil neúspěch

aktualizováno 
Měla to být pocta tradičním hrám na hrdiny, vývojáři ji však pro možný neúspěch zrušili. Řeč je o titulu, za kterým stála společnost Loot Drop. Tedy firma vedená bývalými kolegy z id Software, jmenovitě Johnem Romerem a Tomem Hallem.

Společnost Loot Drop žádala komunitu o zafinancování tradiční tahové hry na hrdiny.

Na návrhu hry se měla podílet též Brenda Brathwaitová, která stojí za sérií Wizardry. Projekt však žádal o peníze prostřednictvím komunitního financování na serveru Kickstarter. A ačkoliv uživatelé mohou přispívat po dobu jednoho měsíce, vývojáři projekt zrušili již po patnácti dnech.

Projekt se jmenoval Shaker a autoři ho označovali za hru na hrdiny ze staré školy. "V tomto průmyslu se (vývojáři) snaží prodat herní koncepty každý den. Některé pokročí do dalšího kola, ale řada z nich nikoliv. S lítostí oznamujeme, že Shaker patří do té druhé skupiny," napsali vývojáři na Kickstarteru.

Autoři projektu pak prostřednictvím stránky poděkovali za současnou podporu. Plánují prý nabídnout silnější vizi, která si získá větší přízeň.

"Náš koncept ve finále nebyl dostatečně silný. Jistě, mohl uspět. Mohli jsme bojovat a možná dojít úspěšně do konce. Po čtení vaší zpětné vazby jsme se však rozhodli, že projekt raději zrušíme a nabídneme něco zajímavějšího," vysvětluje společnost Loot Drop.

Shaker měl být...

Projekt Shaker měl být tahovou hrou na hrdiny. Lákal na cestování v čase i řadu ras a profesí (více o projektu).

Rozhodnutí může vyplývat z analýzy úspěšných projektů na Kickstarteru. Většina z nich totiž získá požadované peníze během několika úvodních dní. A po zbytek třicetidenní lhůty již jen čerpají finance nad minimální stanovenou částku.

Shaker však za 15 dní získal necelou čtvrtinu potřebných financí. Vývojáři požadovali celkem jeden milion dolarů, tedy zhruba 19 milionů korun. A před zrušením projektu měli na kontě potenciálně 4,7 milionu korun.

Kickstarter však funguje na principu všechno nebo nic, a vývojáři tak prostředky dostanou jen při úspěšném dosažení cílové částky. Doposud nashromážděné příspěvky se tedy z příslušných účtů vůbec neodečtou.

Autor:


Témata: software


Nejčtenější

Nintendo Post E3 2017 Event
Na návštěvě v Nintendu: fronta na králíky a skvělý Yoshi ve světě miniatur

Hlavním tahákem při návštěvě německé centrály Nintenda byla akce Super Mario Odyssey, o níž jsme psali v pondělí. Fronty se ovšem tvořili ještě z hry, u níž by...  celý článek

Elijah Wood chystá hru Transference pro virtuální realitu
V chystané hře Elijaha Wooda není virtuální realita bezpečná

Firma SpectreVision herce Elijaha Wooda chystá unikátní hororovou hru pro virtuální realitu Transference. Má být tak děsivá, až ji ani nebudete chtít hrát.   celý článek

Bethesda.net Launcher
Blýská se na lepší časy? Nový Quake nebude vyžadovat vlastního klienta

Plná verze hry Quake Champions již nebude vyžadovat instalaci Bethesda.net Launcheru jako aktuální beta verze.   celý článek

Pathfinder: Kingmaker
Nová hra od tvůrce Falloutu a Planescape Torment prošla Kickstarterem

Chris Avellone pomohl protáhnout Kickstarterem další RPG ze staré školy. Pathfinder připomíná klasiky jako Baldur’s Gate nebo Fallout a dočkáme se ho až v...  celý článek

Friday the 13th: The Game
Zabijte kamaráda na sto způsobů. Recenze brutality Friday the 13th

Maskovaný sériový vrah se od uvedení prvního filmu před 37 lety vrací v očekávané hře pro více hráčů. Děs kolem sebe vytváří stále a při hraní s dobrou partou...  celý článek

Další z rubriky

Sega Forever
Sega Forever sází na nostalgii. Herní klasiky budou na mobilech zdarma

Sega vydá v rámci kolekce Sega Forever hry z konzolí Master System, Mega Drive, Dreamcast a dalších na chytré telefony a tablety s iOS a Androidem.   celý článek

NHL 18
Tváří NHL 18 bude famózní Connor McDavid, změny budou spíše kosmetické

Od nočního představení NHL 18 se příliš nečekalo, přesto je jeho chystaná náplň zklamáním. Největšími novinkami jsou přepracované ovládání hokejky, arkádový...  celý článek

Ashen
Ashen zkombinuje hratelnost Dark Souls s uměleckým zpracováním

Originálně vypadající RPG připomínající „Souls“ sérii nabídne nevšední vizuální zážitek, krutou obtížnost a neobvyklou formu multiplayeru.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.