Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vývojáři Thief po vydání Dishonored zvažovali přepracování hry

  16:10aktualizováno  16:10
Ačkoliv byl nový Thief ve vývoji dříve než Dishonored, pozdější vydání z něj může činit "klon". Realita však není tak přímočará. Značka Thief totiž žánr plíživých her hraných z vlastního pohledu založila.

Mistr zlodějů Garett je prvním hrdinou plíživých titulů hraných z vlastního pohledu.

Dishonored se tedy inspiroval v jejích předchozích dílech a následná podobnost nového Thiefu byla logickým důsledkem. Přesto však producent hry Stéphane Roy prozradil, že vydání Dishonored v týmu vyvolalo četné diskuse.

"Když Dishonored vyšlo a hráli jsme ho, řada lidí se těch podobností bála. Někteří byli dokonce paranoidní a obávali se toho, že máme v týmu donašeče," řekl Roy v rozhovoru pro časopis Game Informer.

Po řadě dohadů pak došli k závěru, že chtějí pokračovat ve stávající vizi, a Thiefa vyvíjeli i nadále stejným stylem. Jenže informace o práci na hře odhalují, že titul měl původně zahrnovat zkušenostní systém a sekvence s rychlým mačkáním tlačítek. Ty zmizely teprve v reakci na negativní ohlasy hráčů.

V minulosti také některé zprávy naznačovaly značně komplikovaný vývoj (čtěte více). K tomu nicméně Roy říká: "Působil vývoj hry oproti jiným titulům velmi odlišně? Podle mých zkušeností opravdu ne." Někdy se prý stává, že lidé mají na věci různé názory a během prací je zkrátka třeba vizi sjednotit.

Nový Thief vyšel letos v únoru a od Bonuswebu získal hodnocení 65 %. "Když navazujete na výjimečný počin, který řada hráčů řadí mezi své nejoblíbenější hry (série), musíte k němu přistupovat s úctou a citlivostí. To se v tomto případě nestalo a výsledek je zklamáním," napsal o titulu David Sillmen (čtěte recenzi).

Fotogalerie

Thief tak ve výsledku sklidil horší hodnocení než konkurenční Dishonored. Zatímco se průměrné hodnocení letošního Thiefa pohybuje okolo 69 %, Dishonored dosáhlo 91 % (recenze).

Autor:




Nejčtenější

Call of Duty: Infinite Warfare
KOMENTÁŘ: Manažeři herních vydavatelství by mohli začít používat mozek

Je fascinující, s jakou pýchou občas velká vydavatelství oznamují, že ke svým zákazníkům budou přistupovat odlišně. Úsměv na tváři mi vždy vykouzlí prohlášení...  celý článek

Overwatch
Hrou roku podle Game Awards 2016 se stala střílečka Overwatch

Hrou roku se podle ankety The Game Awards stala střílečka Overwatch, nejlepším herním studiem pak studio Blizzard. Během show bylo také odhaleno několik nových...  celý článek

Mads Mikkelsen  v tajemném Death Strandingu
VIDEO: Hra, nebo film? Mads Mikkelsen hraje v tajemném Death Strandingu

Ukázka z připravované hry Death Stranding vypadá lépe než mnohé filmové trailery. Jednu z postav ztvárnil herec Mads Mikkelsen, kterého aktuálně známe...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.