Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vývojáři Thief po vydání Dishonored zvažovali přepracování hry

  16:10aktualizováno  16:10
Ačkoliv byl nový Thief ve vývoji dříve než Dishonored, pozdější vydání z něj může činit "klon". Realita však není tak přímočará. Značka Thief totiž žánr plíživých her hraných z vlastního pohledu založila.

Mistr zlodějů Garett je prvním hrdinou plíživých titulů hraných z vlastního pohledu.

Dishonored se tedy inspiroval v jejích předchozích dílech a následná podobnost nového Thiefu byla logickým důsledkem. Přesto však producent hry Stéphane Roy prozradil, že vydání Dishonored v týmu vyvolalo četné diskuse.

"Když Dishonored vyšlo a hráli jsme ho, řada lidí se těch podobností bála. Někteří byli dokonce paranoidní a obávali se toho, že máme v týmu donašeče," řekl Roy v rozhovoru pro časopis Game Informer.

Po řadě dohadů pak došli k závěru, že chtějí pokračovat ve stávající vizi, a Thiefa vyvíjeli i nadále stejným stylem. Jenže informace o práci na hře odhalují, že titul měl původně zahrnovat zkušenostní systém a sekvence s rychlým mačkáním tlačítek. Ty zmizely teprve v reakci na negativní ohlasy hráčů.

V minulosti také některé zprávy naznačovaly značně komplikovaný vývoj (čtěte více). K tomu nicméně Roy říká: "Působil vývoj hry oproti jiným titulům velmi odlišně? Podle mých zkušeností opravdu ne." Někdy se prý stává, že lidé mají na věci různé názory a během prací je zkrátka třeba vizi sjednotit.

Nový Thief vyšel letos v únoru a od Bonuswebu získal hodnocení 65 %. "Když navazujete na výjimečný počin, který řada hráčů řadí mezi své nejoblíbenější hry (série), musíte k němu přistupovat s úctou a citlivostí. To se v tomto případě nestalo a výsledek je zklamáním," napsal o titulu David Sillmen (čtěte recenzi).

Fotogalerie

Thief tak ve výsledku sklidil horší hodnocení než konkurenční Dishonored. Zatímco se průměrné hodnocení letošního Thiefa pohybuje okolo 69 %, Dishonored dosáhlo 91 % (recenze).

Autor:




Nejčtenější

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

World of Warcraft: Legion
Blizzard se po více než dvaceti letech rozloučil se sítí Battle.net

Společnost Blizzard Entertainment dostála svému prohlášení z loňského roku a službu Battle.net přejmenovala. Nově se aplikace jmenuje jednoduše Blizzard a...  celý článek

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.