Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vývojáři Thief po vydání Dishonored zvažovali přepracování hry

  16:10aktualizováno  16:10
Ačkoliv byl nový Thief ve vývoji dříve než Dishonored, pozdější vydání z něj může činit "klon". Realita však není tak přímočará. Značka Thief totiž žánr plíživých her hraných z vlastního pohledu založila.

Mistr zlodějů Garett je prvním hrdinou plíživých titulů hraných z vlastního pohledu.

Dishonored se tedy inspiroval v jejích předchozích dílech a následná podobnost nového Thiefu byla logickým důsledkem. Přesto však producent hry Stéphane Roy prozradil, že vydání Dishonored v týmu vyvolalo četné diskuse.

"Když Dishonored vyšlo a hráli jsme ho, řada lidí se těch podobností bála. Někteří byli dokonce paranoidní a obávali se toho, že máme v týmu donašeče," řekl Roy v rozhovoru pro časopis Game Informer.

Po řadě dohadů pak došli k závěru, že chtějí pokračovat ve stávající vizi, a Thiefa vyvíjeli i nadále stejným stylem. Jenže informace o práci na hře odhalují, že titul měl původně zahrnovat zkušenostní systém a sekvence s rychlým mačkáním tlačítek. Ty zmizely teprve v reakci na negativní ohlasy hráčů.

V minulosti také některé zprávy naznačovaly značně komplikovaný vývoj (čtěte více). K tomu nicméně Roy říká: "Působil vývoj hry oproti jiným titulům velmi odlišně? Podle mých zkušeností opravdu ne." Někdy se prý stává, že lidé mají na věci různé názory a během prací je zkrátka třeba vizi sjednotit.

Nový Thief vyšel letos v únoru a od Bonuswebu získal hodnocení 65 %. "Když navazujete na výjimečný počin, který řada hráčů řadí mezi své nejoblíbenější hry (série), musíte k němu přistupovat s úctou a citlivostí. To se v tomto případě nestalo a výsledek je zklamáním," napsal o titulu David Sillmen (čtěte recenzi).

Fotogalerie

Thief tak ve výsledku sklidil horší hodnocení než konkurenční Dishonored. Zatímco se průměrné hodnocení letošního Thiefa pohybuje okolo 69 %, Dishonored dosáhlo 91 % (recenze).

Autor:




Nejčtenější

Na palubním počítači Porsche 911 si můžete zahrát i DOOM
VIDEO: Jízda v Porsche jako způsob, jak ovládat DOOM? Nebezpečná volba

Seznam způsobů, jak lze ovládat klasickou střílečku DOOM, se rozrostl o další bizarní možnost. Po toastovači a pianu následuje vůz Porsche 911, kterým ovládáte...  celý článek

Figurky ze Zaklínače 3 v podání Dark Horse
Geralt, Marigold a Shani. Další tři krásné figurky ze Zaklínače 3

Povedenou sérii oficiálních figurek ze Zaklínače 3 rozšíří v září další trojice.   celý článek

Fallout 4
Charisma, či výdrž? Fallout rozhodoval o sexuálních dovednostech vzorcem

Ve Falloutu 2 existoval úkol, ve kterém jste se měli stát pornohvězdou. Vývojáři proto museli vymyslet vzorec, který rozhodoval o sexuálních dovednostech...  celý článek

Halo Wars 2
Žebříčky pro soutěživé hráče se v Halo Wars 2 objeví až později

Hodnocení hráčů podle jejich dovedností ve strategii Halo Wars 2 chybět nebude. Vývojáři se pouze rozhodli, že ho do titulu přidají až po nějakém čase. Hra prý...  celý článek

Dragon Quest Heroes I·II
Velikosti digitálních verzí her na Switch. Jedna vyžaduje SD kartu

Japonská stránka Nintenda odhalila, kolik úložného prostoru si ukousnou připravované hry na Switch, pokud si je koupíte digitálně.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.