Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tvůrci Titanfallu 2 si pohrávají s komunitou. Tají změny vyvážení

  16:56aktualizováno  16:56
Férová síťová hra je významnou součástí každého titulu s on-line složkou. Po vydání projektu je proto zásadní jeho dodatečné vyvažování. A k tomu dochází i v případě Titanfallu 2, jehož autoři však detaily v poznámkách k aktualizaci neuvádějí.

Titanfall 2 | foto: Andrej Brabec

Cílem totiž je, aby se lidé příliš neupínali na čísla a soudili vyvážení spíše na základě pocitů. „Jednoduše chceme, abyste hráli, vnímali dynamiku a psali nám, jestli to funguje,“ napsal na serveru Reddit komunitní manažer pod přezdívkou Jayfresh_Respawn.

Tento přístup ostatně podporuje experiment, který kdysi provedli vývojáři Battlefieldu. V poznámkách k aktualizaci tehdy uvedli, že změnili sílu odstřelovací pušky. A fóra byla rázem plná názorů. Řada lidí tvrdila, že je nyní puška příliš silná, jiní ji považovali za perfektní a našli se i takoví, co věřili, že je zbraň po záplatě nepoužitelná. Jenže tvůrci Battlefieldu ve skutečnosti naprosto nic nezměnili.

Titanfall 2
Titanfall 2
Titanfall 2

Titanfall 2

V tomto duchu ostatně rozhodnutí objasňuje i komunitní manažer, když píše: „Prozrazovat vám čísla by předem ovlivnilo vaše očekávání a hru byste zkoušeli se zkresleným vnímáním. Slyšeli jsme řadu nápadů, jak vybalancovat (titány) Legiona a Tona. A pokud jsme je nezměnili tak, jak jste chtěli, budete očekávat, že je to špatně.“

Přístup proto tvůrcům slouží jako experiment a jeho zopakování v budoucnosti bude záviset na tom, jak se osvědčí.

Titanfall 2 vyšel 28. října, a to pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Od redaktora Bonuswebu hra získala skóre 83 %. „Je to sázka na jistotu, která neurazí, ale ani neohromí. Zkrátka bezpečné pokračování,“ napsali jsme o titulu (čtěte recenzi).

Autor:




Nejčtenější

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Vikings: Wolves of Midgard
RECENZE: Vikings: Wolves of Midgard je poctivá slovenská diablovka

Akční hra na hrdiny ze staré školy s vikinskou tematikou? To zní jako splněný sen. I když výsledek úplně snový není.   celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

PlayStation 4 Pro - 4K - Rise of the Tomb Raider
Media Player v PlayStation 4 Pro nově zvládne videa ve 4K

Aktualizace aplikace Media Player v PlayStation 4 Pro přidává podporu 4K. Pozor, neznamená to, že konzole nyní přehraje 4K Blu-raye, tuto funkci nelze přidat...  celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Erwin Junker Grinding Technology a.s. - Jana Vajnerová
Elektromechanici

Erwin Junker Grinding Technology a.s. - Jana Vajnerová
Středočeský kraj
nabízený plat: 20 000 - 25 000 Kč

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.