Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vývojáři Deus Ex se omlouvají za problematické souboje s bossy

aktualizováno 
Ačkoliv Deus Ex: Human Revolution získal místo v žebříčku nejlépe hodnocených her podle serveru Metacritic, řada hráčů ho kritizovala za souboje s bossy. Vývojáři nyní připustili, že právě tyto souboje byly nejslabší stránkou titulu, a hráčům se za to omlouvají.

Deus Ex: Human Revolution - Adam Jensen

Deus Ex zaujal pestrou paletou možností, jak ke hře přistupovat. Bylo možné se hrou prostřílet, zvolit taktičtější, plíživější způsob boje nebo se střílení vyhýbat třeba prostřednictvím hackování. Souboje s bossy oproti tomu vyžadovaly naplnit dostatečně zásobníky a pálit, dokud nepřítel nepadne.

Z hráčských řad se tak ozývala kritika, která souboje s bossy označovala za vytržené z kontextu. Podle vývojářů byla na vině skutečnost, že na bossech pracovala externí firma. Nově se však k situaci vyjádřil i ředitel herního návrhu Francois Lapikas.

"Vnímali jsme souboje s bossy spíše jako změnu tempa než jako zkoušku hráčových dovedností," vysvětluje Lapikas. Vývojáři prý předpokládali, že stačí nabídnout dostatek munice i zbraní a hráči tuto část hry přijmou.

Autoři hry si však během vývoje uvědomovali, že souboje s bossy jsou problematické. Míru kritiky, které se jim dostalo, nicméně neočekávali. "Herní testy označily souboje s bossy jako problém, ale neupozornily na jeho závažnost," vysvětluje Lapikas.

Deus Ex Human Revolution

Lapikas proto uznal, že šlo o významnou součást hry a zasloužila by si důkladnější zpracování. "Upřímně se za to omlouvám. Příště nad tím budeme muset více přemýšlet," dodal Lapikas.

Deus Ex: Human Revolution je sci-fi střílečka, která se odehrává v době rozkvětu implantátů a rozličného vylepšování lidí za pomoci techniky. Bonusweb hru ohodnotil 90 %.

"Zcela určitě ale uspokojí všechny, kdo hledají inteligentní a dramatický příběh podepřený chytrými herními mechanismy," napsal o titulu David Sillmen (čtěte recenzi).

Autor:


Témata: Implantáty


Nejčtenější

PlayStation 4 Pro - 4K - Rise of the Tomb Raider
Media Player v PlayStation 4 Pro nově zvládne videa ve 4K

Aktualizace aplikace Media Player v PlayStation 4 Pro přidává podporu 4K. Pozor, neznamená to, že konzole nyní přehraje 4K Blu-raye, tuto funkci nelze přidat...  celý článek

Mass Effect: Andromeda
Krabici s ME: Andromedou si v Británii na PC koupil jen zlomek hráčů

Sci-fi Mass Effect: Andromeda je v Británii nejprodávanější krabicovou hrou uplynulého týdne. PC verzi si však z obchodu odneslo jen minimum hráčů.   celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Mafia 3
Odradila vás kritická hodnocení Mafie 3? Vyzkoušejte demo

Zároveň s prvním placeným příběhovým rozšířením akce Mafia 3 vychází i demoverze.   celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.