Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vývojáři Deus Ex se omlouvají za problematické souboje s bossy

aktualizováno 
Ačkoliv Deus Ex: Human Revolution získal místo v žebříčku nejlépe hodnocených her podle serveru Metacritic, řada hráčů ho kritizovala za souboje s bossy. Vývojáři nyní připustili, že právě tyto souboje byly nejslabší stránkou titulu, a hráčům se za to omlouvají.

Deus Ex: Human Revolution - Adam Jensen

Deus Ex zaujal pestrou paletou možností, jak ke hře přistupovat. Bylo možné se hrou prostřílet, zvolit taktičtější, plíživější způsob boje nebo se střílení vyhýbat třeba prostřednictvím hackování. Souboje s bossy oproti tomu vyžadovaly naplnit dostatečně zásobníky a pálit, dokud nepřítel nepadne.

Z hráčských řad se tak ozývala kritika, která souboje s bossy označovala za vytržené z kontextu. Podle vývojářů byla na vině skutečnost, že na bossech pracovala externí firma. Nově se však k situaci vyjádřil i ředitel herního návrhu Francois Lapikas.

"Vnímali jsme souboje s bossy spíše jako změnu tempa než jako zkoušku hráčových dovedností," vysvětluje Lapikas. Vývojáři prý předpokládali, že stačí nabídnout dostatek munice i zbraní a hráči tuto část hry přijmou.

Autoři hry si však během vývoje uvědomovali, že souboje s bossy jsou problematické. Míru kritiky, které se jim dostalo, nicméně neočekávali. "Herní testy označily souboje s bossy jako problém, ale neupozornily na jeho závažnost," vysvětluje Lapikas.

Deus Ex Human Revolution

Lapikas proto uznal, že šlo o významnou součást hry a zasloužila by si důkladnější zpracování. "Upřímně se za to omlouvám. Příště nad tím budeme muset více přemýšlet," dodal Lapikas.

Deus Ex: Human Revolution je sci-fi střílečka, která se odehrává v době rozkvětu implantátů a rozličného vylepšování lidí za pomoci techniky. Bonusweb hru ohodnotil 90 %.

"Zcela určitě ale uspokojí všechny, kdo hledají inteligentní a dramatický příběh podepřený chytrými herními mechanismy," napsal o titulu David Sillmen (čtěte recenzi).

Autor:


Témata: Implantáty


Nejčtenější

Forza Horizon 3: Hot Wheels
RECENZE: Ve Forze Horizon 3: Hot Wheels si zajezdíte v angličácích

Umění přídavného obsahu spočívá v tom, že se známé věci z originální hry obohatí o něco nového a nevídaného. Jako ve Forza Horizon 3: Hot Wheels.  celý článek

Outlast (PlayStation 4)
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Empathy: Path of Whispers
RECENZE: Jaký je svět bez lidí? Empathy ho ukazuje po apokalypse

Empathy je jedna z těch her, v níž nepotkáte jediného člověka. Podobně jako třeba v Everybody's Gone to the Rapture nebo Dear Ester to však má svůj důvod....  celý článek

Bojovka Dead or Alive se proslavila především svými sexy bojovnicemi.
Když se DLC vymknou z rukou. Virtuální obsah za desítky tisíc korun

Balíčky s přídavným obsahem sice pro spuštění hry nejsou nutné, často však přidávají spoustu lákavého obsahu. V extrémních případech vás ale mohou přijít až na...  celý článek

GONVARRI CZECH, s.r.o. - Andrea Gabrhelová
IT technik

GONVARRI CZECH, s.r.o. - Andrea Gabrhelová
Ústecký kraj
nabízený plat: 20 000 - 45 000 Kč

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.