"Vlastně jsme dostali hodně stížností, že to bylo příliš dlouhé," říká o Wings of Liberty senior návrhář Starcraftu 2, kterým je Jonny Ebbert.
Blizzard prý zkoumal hráčská data, ze kterých vyplynulo, že řada lidí Wings of Liberty skutečně nedokončila. S délkou kampaně prý vyjádřili nesouhlas i někteří zaměstnanci společnosti. "Měli jsme kvůli tomu horko i interně. Lidé z jiných týmů říkali ‘Je to příliš dlouhé’," říká Ebbert.
"Vždycky hovoříme o zhuštění toho senzačního, takže jsme se rozhodli stlačit to z 29 na 20 misí. Dohráli jsme to a naše reakce byla ‘Jo, to je dost dobrý.’," tvrdí Ebbert.
Blizzard pak před vývojem třetí části zhodnotí, jak hráči reagovali na změny a svůj přístup případně opět upraví.
Starcraft je futuristická strategie, ve které se utkávají tři rasy s odlišnými herními mechanikami. Vývojáři se pro hru inspirovali světem Warhammeru 40 000 a série se řadí mezi nejpopulárnější hry svého žánru.
První část Starcraftu 2 nazvanou Wings of Liberty Bonusweb hodnotil 90 %. "Starcraft 2 v kontextu současné doby svého předchůdce nepřekonal. Přesto je tím nejlepším, co momentálně na strategickém poli objevíte a díky napínavému ději se již těšíme na další pokračování," napsali jsme o hře (číst recenzi).
Zdroj: Kotaku