V tomto období přitom nevyšel nový díl, a nárůst tak představují prodeje starších her. Jen čtvrtý díl podle Take Two prodal celkem přes 25 milionů kusů.
A podle Zelnicka se na popularitě podílí vydavatelská strategie společnosti, která necílí na roční pravidelnost. Ačkoliv právě takovou taktiku využívá série Call of Duty a Zelnick ji označuje za kvalitní produkt. Take Two však na takovou strategii sázet nechce.
Zelnick navíc zmiňuje, že střílečka Call of Duty: Black Ops 2 neprodala tolik kusů jako její předchůdce v podobě Modern Warfare 3.
"Tak to s našimi tituly nikdy nebylo. Naše hry jsou na tom pokaždé lépe. A vytváření stálých značek při roční frekvenci, s výjimkou sportovních titulů, je podle našeho názoru obtížné," řekl Zelnick pro server Gamespot. A tyto předpoklady se zatím potvrzují.
Pátý díl Grand Theft Auto přinese trojici hratelných hrdinů a dosud největší hrací plochu (čtěte více). Vyjde na jaře příštího roku pro konzole PlayStation 3 a Xbox 360. PC verzi zatím vývojáři nepřislíbili.