To se jmenuje Nuclear Throne a Zampella je jeho investorem i rádcem. Na plný úvazek se však bude nadále věnovat práci v Respawn Entertainment.
Studio Nuclear Throne Zampella založil společně s Larrym Paceym, který pracoval ve vedoucích funkcích společnosti WMS Gaming. Ta vyrábí výherní automaty.
A proč Zampella od velkorozpočtového vývoje vykročil i k mobilům? "Je to zařízení, na kterém hraji, protože ho mám vždy u sebe," vysvětluje.
"Je vždy připojené (k internetu). Zabaví vás. Nějak se s tím dá pracovat. Neříkám, že je jedno lepší, nebo horší, při porovnání konzole a mobilů. Je to jiný herní zážitek," dodává.
Zampella však zůstává věrný orientaci na hardcore hráče. A to se má odrážet také v typu her, které jeho mobilní studio bude vyvíjet.
Nuclear Throne má v současné době dvanáct zaměstnanců a hledá další čtyři.
Vývojář s barvitou minulostí
Vince Zampella je jedním ze dvou duchovních otců série Call of Duty. Předtím stál za vývojem titulu Medal of Honor: Allied Assault a jeho nová značka Titanfall ve světě také slaví úspěch. Bonusweb ji ostatně v recenzi hodnotil 93 % (čtěte text).
Právě odtrhnutí se od série Call of Duty se však neobešlo bez komplikací. Vydavatelství Activision ho tehdy žalovalo pro odlákávání vývojářů do nového týmu.
Zampella však reagoval vlastní žalobou. Podle té Activision hledal důvody pro jeho propuštění. Společnost se údajně chtěla vyhnout vyplácení bonusů z úspěchu titulu Modern Warfare 2 (čtěte více).