Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konec pirátských her do 3 let? Nereálné, tvrdí autoři nejlepší ochrany

Hackeři před rokem tvrdili, že se blíží konec nelegálního stahování. Ochrany prý začínají být tak komplexní, že během tří let bude nemožné je prolomit. Tvůrci nejúspěšnějšího zabezpečení Denuvo to však tak optimisticky nevidí a úplné vítězství nad piráty neočekávají. V exkluzivním rozhovoru pro Bonusweb to prozradil marketingový ředitel Thomas Goebl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D47u38š88a79n 94D90i51t63r57i93c37h 3918216923529

Tak hry mám koupené všechny. Filmy drtivou většinu, na seriály mám zaplacený HBO a Netflix. U hudby je to složitější, ale viděl bych to na 80% koupeno.

Přiznám se že jim docela fandím. Také by mne vadilo, kdyby moji práci využívali lidé, kteří za ní nezaplatili. Argument s vysokou cenou neuznávám. Od kdy si cenu stanovuje zákazník. Porsche je drahé, ale to mě neopravňuje ho ukrást.

0/0
3.3.2017 8:23

J51i83ř51í 33D34v43o31ř88á76k 2184961198

Jednoduché počty.Prodávejte hry za cenu odpovídající naší peněžence a není třeba pirátů.Nebo by stačilo dát skutečné slevy na starší hry.Klidně počkám.Opravdu mám raději originálky a nejraději ty jako Zaklínač v dárkovém balení.Ale kupte si hru za litr i víc a po hodině hraní jde koše.Kdo mi zaručí za ty prachy že to je pecka na mnoho hodin a stojí za to hrát znova?

0/−1
1.3.2017 6:46

P30e58t94r 91Z27á37l30e34s84n54ý 3714844450861

Odpověděl ten člověk vůbec na něco? Samé vyhýbavé a vágní odpovědi...

0/0
28.2.2017 19:48

J69o24s57e24f 35K46a78r54f84í28k 7822265456660

...Primárně se tedy nesoustředíme na protipirátskou ochranu, ale na uživatelské pohodlí...

Tak určitě:-P

Asi jako u pirátského DVD. Zapnu kouknu na film a hotovo. U originálky nejprve přeskakuju tunu reklam, pak tunu upoutávek, tak čučím na nepřeskočitelné varování, abych nekradl...

+4/0
27.2.2017 14:38

L23e93o67š 90V28e82r54n54e37r 4444420986933

Pirátské hry mám rád, například Risen 2 ;-D

+1/0
25.2.2017 20:34

J64a31n 27K98o96h60l 4493967431284

Pirátství provozují hlavně země, které mají nižší kupní sílu.. ono nabízet produkt za stejnou cenu v US, ve východní Evropě a v Africe nedává moc smysl.. teď tomu ale hodně pomáhá steam. Hry jsou po ruce, stačí si počkat na slevu..

0/0
25.2.2017 11:27

J61a59k82u83b 82B78o49h17o97n54ě13k 8875276419767

Ano, skutečně se nám to podařilo. Jinak by se vývojářská studianaše řešení zdráhala používat. Chtějí totiž vydávat hry s co nejlepší optimalizací.

Zdroj: http://bonusweb.idnes.cz/rozhovor-o-protipiratske-ochrane-denuvo-fp7-/Magazin.aspx?c=A170220_175728_bw-magazin_anb

Haha, tak tumhle bych věřil jenom kdybych neznal firmy jako Ubisoft nebo Sega, co byly schopné kvůli protipirátské ochraně i větších prasáren než horší optimalizace

+2/0
24.2.2017 22:02

J26a54n 68B85a69c13h85m89a14n78n 5603298952

Taková ochrana už existuje. Jmenuje se to free-to-play a placený obsah ("mikrotransakce").

0/−1
24.2.2017 19:35

K64a27r47e15l 72L96a34n71g65r 2322707690538

Naši zákazníky očekávají jen ochranu toho úvodního období.

__________

Autor spávná čecha a mít dobrá češtin ;-D

0/−1
24.2.2017 19:05

P64a91v91e94l 20Š27m38í80d 5652825328514

Každý výrobce SW i HW se vám snaží do PC umístit nějaký rezidentní modul, který něco hlídá. Nakonec polovinu paměti a procesoru spotřebováváme jen na tyto nesmyslné balasty. Nemluvě o nutnosti se stále přihlašovat k dalším a dalším službám, hlídat spoustu hesel, sdílet data na cloudech, bez kterých si nejste schopni ani synchronizovat kontakty s telefonem. Když vyměníte disk nebo jinou součást, polovina programů se začne shánět po ověření legality. Sotva už to změníme, ale bránit se budu všemi dostupnými prostředky, udržovat své krabicové verze tak dlouho, jak to jen půjde a přes můj firewall neprojde jediný paket zbytečně.

+3/0
24.2.2017 17:45

V73o41j91t56ě95c92h 78S10t88r86n11a88d 4854501212675

Zaklínač 3 je důkazem, že když uděláte dobrou hru a máte sympatický přístup ke komunitě, pirátskou ochranu používat nemusíte (a ještě si tím u komunity přilepšíte). Naopak dát na hru takovou ochranu, že i legální hru je lepší hrát s crackem, za sympatický přístup rozhodně nepovažuji.

+24/0
24.2.2017 14:03

D79a91v81i13d 63L98a42c42i34n21a 3858642199775

do kamene tesat.

+4/0
24.2.2017 19:43

F36i46l80i32p 49S54t59ř39í73z74e73k 1750746645136

Počkal jsem si na Inside a ochrana byla prolomena v řádu týdnů. Kdo si počká, dočká se, kdo nechce, koupí si.

+1/−3
24.2.2017 13:59
Foto

L14u92k30á41š 87N68o97v13o40t68n70ý 6776917238638

No tak ono hlavně po té úvodní vlně je v zájmu studia aby danou hru co nejvíce rozšířili mezi lidi a trhli prachy na DLC či jiných in-game platbách. Takže ono to odstranění protipirátských ochran je vlastně za účelem vyššího zisku.

0/0
24.2.2017 11:17

R68a66d23e33k 77J33a62h48o68d88a 3273342414523

Pirátská ochrana je takový složitý téma.

Každopádně myslím že třeba Zaklínače 3 by se víc kusů neprodalo. Díky tomu že neměl žádnou ochranu se dostal do podvědomí lidí jako výrobek firmy která dělá hry pro hráče. Samozřejmě to že to je špičková hra jim pomohlo taky.

Nejhorší situace je ale když protipirátská ochrana otravuje zákazníky. A to jak ve hrách nebo ve filmech. Známe příklady jako Settlers 7 kdy ochrana spočívala v tom že hra musela být celou dobu připoje na na servery Ubisoftu. No a ty jaksi docela padaly. Takže první týdny to bylo absolutně nehratelný.

U filmů je to zase typické ty nepřeskočitelné pasáže na začátku. Těch 20 minut reklam/BSA varuje/intra vs. spustím .avi a hned začíná film.

A to jsem ještě nezmínil třeba Bioshock s jeho slavným SecuROMem. A samozřejmě nejpirátěnější hru roku 2014 - Spore- která měla nečekaně taky "neprolomitelný" SecuROM stejně jako Bioshock.

Někteří se prostě nepoučí. A bohužel ani úspěch CD Projektu jim není vzorem.

+8/−1
24.2.2017 8:50

I38v87a34n65k66a 69P18o81s70p87í45š47i76l82o28v19á 8844888612807

Právě Bioshock je příkladem toho o čem se mluví v článku, totiž že pro mnoho vydavatelů je rozhodujících prvních pár týdnů po vydání, kdy jsou prodeje za plnou cenu nejvýdělečnější. A zrovna ochranu prvního Bioshocku se podařilo prolomit až po měsíci...

0/0
24.2.2017 11:13

R61a19d17e18k 50J78a35h69o66d92a 3283782794773

To je pravda, jenže Bioshock je taky příkladem jak to nedělat protože ta ochrana aktivně prvních několik měsíců znemožňovala hrát hru. SecuROM měl totiž "fintu" kdy to hru zablokovalo po 5ti "instalacích". V té době ale SecuROM nebyl optimalizovaný a když hra spadla, což padala často zezačátku, tak to SecuROM označil za novou "instalaci" a po pár pádech tedy zablokoval hru.

Update přišel až po 4-5 měsících.

+3/0
24.2.2017 12:36

T97i26b41o88r 66V56i95z97v57a41r61y 9894864243705

Spore? 2014??

0/0
24.2.2017 12:29

R85a70d18e49k 52J90a57h36o24d58a 3583282394553

Sem se seknul, mělo to být 2004.

+1/0
24.2.2017 12:34

T11i30b52o28r 96V13i49z20v68a57r71y 9234144223185

No taky ne ale nevadí. Smysl je jasný.

+1/0
24.2.2017 13:04

K60a19r26e45l 82U52r31b42a18n 2704384551359

Protože ostatní vydávají rychlokvašky a ne poctivé hry. Většina z nich za nákup prostě nestojí.

+1/0
24.2.2017 12:56

T83o62m52á97š 47R79a27d84n60i68c 2433958734811

no, u zaklínače je to skutečně otázka. Ale aspoň já - jako platící zákazník - jsem u před-objednávky neváhal zejména kvůli otevřenému a vstřícnému přístupu CD project RED.

A opravdu může ochrana nenarušovat běh hry? tj. je aktivní jenom při spuštění?

+2/0
24.2.2017 8:46

G30a97b80r93i28e43l 31H11o49r96t19e23n 9201279773314

Jakákoliv protipirátská ochrana, která by byla aktivní jen při spuštění hry, by byla velmi snadno prolomitelná.

+5/0
24.2.2017 9:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.