Diskuse k článku

Konec pirátských her do 3 let? Nereálné, tvrdí autoři nejlepší ochrany

Hackeři před rokem tvrdili, že se blíží konec nelegálního stahování. Ochrany prý začínají být tak komplexní, že během tří let bude nemožné je prolomit. Tvůrci nejúspěšnějšího zabezpečení Denuvo to však tak optimisticky nevidí a úplné vítězství nad piráty neočekávají. V exkluzivním rozhovoru pro Bonusweb to prozradil marketingový ředitel Thomas Goebl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D16u49š92a61n 89D94i91t30r22i50c78h 3148516763159

Tak hry mám koupené všechny. Filmy drtivou většinu, na seriály mám zaplacený HBO a Netflix. U hudby je to složitější, ale viděl bych to na 80% koupeno.

Přiznám se že jim docela fandím. Také by mne vadilo, kdyby moji práci využívali lidé, kteří za ní nezaplatili. Argument s vysokou cenou neuznávám. Od kdy si cenu stanovuje zákazník. Porsche je drahé, ale to mě neopravňuje ho ukrást.

0/0
3.3.2017 8:23

J38i42ř58í 47D70v98o12ř16á28k 2914881878

Jednoduché počty.Prodávejte hry za cenu odpovídající naší peněžence a není třeba pirátů.Nebo by stačilo dát skutečné slevy na starší hry.Klidně počkám.Opravdu mám raději originálky a nejraději ty jako Zaklínač v dárkovém balení.Ale kupte si hru za litr i víc a po hodině hraní jde koše.Kdo mi zaručí za ty prachy že to je pecka na mnoho hodin a stojí za to hrát znova?

0/−1
1.3.2017 6:46

P96e96t58r 81Z68á55l95e54s49n43ý 3974354100221

Odpověděl ten člověk vůbec na něco? Samé vyhýbavé a vágní odpovědi...

0/0
28.2.2017 19:48

J15o15s28e76f 44K84a44r16f20í64k 7312335516110

...Primárně se tedy nesoustředíme na protipirátskou ochranu, ale na uživatelské pohodlí...

Tak určitě:-P

Asi jako u pirátského DVD. Zapnu kouknu na film a hotovo. U originálky nejprve přeskakuju tunu reklam, pak tunu upoutávek, tak čučím na nepřeskočitelné varování, abych nekradl...

+4/0
27.2.2017 14:38

L13e43o74š 68V10e17r94n33e62r 4684200586543

Pirátské hry mám rád, například Risen 2 ;-D

+1/0
25.2.2017 20:34

J32a64n 94K43o32h47l 4583927961864

Pirátství provozují hlavně země, které mají nižší kupní sílu.. ono nabízet produkt za stejnou cenu v US, ve východní Evropě a v Africe nedává moc smysl.. teď tomu ale hodně pomáhá steam. Hry jsou po ruce, stačí si počkat na slevu..

0/0
25.2.2017 11:27

J51a56k14u53b 89B86o93h60o44n13ě94k 8505166689397

Ano, skutečně se nám to podařilo. Jinak by se vývojářská studianaše řešení zdráhala používat. Chtějí totiž vydávat hry s co nejlepší optimalizací.

Zdroj: http://bonusweb.idnes.cz/rozhovor-o-protipiratske-ochrane-denuvo-fp7-/Magazin.aspx?c=A170220_175728_bw-magazin_anb

Haha, tak tumhle bych věřil jenom kdybych neznal firmy jako Ubisoft nebo Sega, co byly schopné kvůli protipirátské ochraně i větších prasáren než horší optimalizace

+2/0
24.2.2017 22:02

J34a91n 26B81a51c59h65m85a39n22n 5513258302

Taková ochrana už existuje. Jmenuje se to free-to-play a placený obsah ("mikrotransakce").

0/−1
24.2.2017 19:35

K42a21r54e36l 84L69a74n40g48r 2712727620588

Naši zákazníky očekávají jen ochranu toho úvodního období.

__________

Autor spávná čecha a mít dobrá češtin ;-D

0/−1
24.2.2017 19:05

P86a44v59e45l 27Š38m38í21d 5452825528894

Každý výrobce SW i HW se vám snaží do PC umístit nějaký rezidentní modul, který něco hlídá. Nakonec polovinu paměti a procesoru spotřebováváme jen na tyto nesmyslné balasty. Nemluvě o nutnosti se stále přihlašovat k dalším a dalším službám, hlídat spoustu hesel, sdílet data na cloudech, bez kterých si nejste schopni ani synchronizovat kontakty s telefonem. Když vyměníte disk nebo jinou součást, polovina programů se začne shánět po ověření legality. Sotva už to změníme, ale bránit se budu všemi dostupnými prostředky, udržovat své krabicové verze tak dlouho, jak to jen půjde a přes můj firewall neprojde jediný paket zbytečně.

+3/0
24.2.2017 17:45

V41o78j40t92ě88c26h 10S40t59r95n60a29d 4474501302325

Zaklínač 3 je důkazem, že když uděláte dobrou hru a máte sympatický přístup ke komunitě, pirátskou ochranu používat nemusíte (a ještě si tím u komunity přilepšíte). Naopak dát na hru takovou ochranu, že i legální hru je lepší hrát s crackem, za sympatický přístup rozhodně nepovažuji.

+24/0
24.2.2017 14:03

D65a73v94i54d 26L43a72c46i97n89a 3868672259315

do kamene tesat.

+4/0
24.2.2017 19:43

F75i70l83i93p 38S94t98ř55í81z56e61k 1280606895826

Počkal jsem si na Inside a ochrana byla prolomena v řádu týdnů. Kdo si počká, dočká se, kdo nechce, koupí si.

+1/−3
24.2.2017 13:59
Foto

L39u96k75á18š 16N54o70v87o96t73n97ý 6166937938978

No tak ono hlavně po té úvodní vlně je v zájmu studia aby danou hru co nejvíce rozšířili mezi lidi a trhli prachy na DLC či jiných in-game platbách. Takže ono to odstranění protipirátských ochran je vlastně za účelem vyššího zisku.

0/0
24.2.2017 11:17

R39a42d24e38k 30J88a44h52o22d35a 3323202914473

Pirátská ochrana je takový složitý téma.

Každopádně myslím že třeba Zaklínače 3 by se víc kusů neprodalo. Díky tomu že neměl žádnou ochranu se dostal do podvědomí lidí jako výrobek firmy která dělá hry pro hráče. Samozřejmě to že to je špičková hra jim pomohlo taky.

Nejhorší situace je ale když protipirátská ochrana otravuje zákazníky. A to jak ve hrách nebo ve filmech. Známe příklady jako Settlers 7 kdy ochrana spočívala v tom že hra musela být celou dobu připoje na na servery Ubisoftu. No a ty jaksi docela padaly. Takže první týdny to bylo absolutně nehratelný.

U filmů je to zase typické ty nepřeskočitelné pasáže na začátku. Těch 20 minut reklam/BSA varuje/intra vs. spustím .avi a hned začíná film.

A to jsem ještě nezmínil třeba Bioshock s jeho slavným SecuROMem. A samozřejmě nejpirátěnější hru roku 2014 - Spore- která měla nečekaně taky "neprolomitelný" SecuROM stejně jako Bioshock.

Někteří se prostě nepoučí. A bohužel ani úspěch CD Projektu jim není vzorem.

+8/−1
24.2.2017 8:50

I92v96a81n81k62a 68P91o20s59p19í76š14i82l85o30v39á 8874158612827

Právě Bioshock je příkladem toho o čem se mluví v článku, totiž že pro mnoho vydavatelů je rozhodujících prvních pár týdnů po vydání, kdy jsou prodeje za plnou cenu nejvýdělečnější. A zrovna ochranu prvního Bioshocku se podařilo prolomit až po měsíci...

0/0
24.2.2017 11:13

R27a28d14e32k 69J92a93h54o62d81a 3833432784493

To je pravda, jenže Bioshock je taky příkladem jak to nedělat protože ta ochrana aktivně prvních několik měsíců znemožňovala hrát hru. SecuROM měl totiž "fintu" kdy to hru zablokovalo po 5ti "instalacích". V té době ale SecuROM nebyl optimalizovaný a když hra spadla, což padala často zezačátku, tak to SecuROM označil za novou "instalaci" a po pár pádech tedy zablokoval hru.

Update přišel až po 4-5 měsících.

+3/0
24.2.2017 12:36

T14i75b26o34r 40V35i16z28v81a14r60y 9254164573315

Spore? 2014??

0/0
24.2.2017 12:29

R82a46d26e58k 18J30a73h92o58d22a 3693732474573

Sem se seknul, mělo to být 2004.

+1/0
24.2.2017 12:34

T77i35b42o35r 43V81i53z23v63a73r36y 9764974453985

No taky ne ale nevadí. Smysl je jasný.

+1/0
24.2.2017 13:04

K70a53r86e45l 32U79r44b66a83n 2704294391819

Protože ostatní vydávají rychlokvašky a ne poctivé hry. Většina z nich za nákup prostě nestojí.

+1/0
24.2.2017 12:56

T66o22m70á60š 68R70a14d78n28i89c 2723758774681

no, u zaklínače je to skutečně otázka. Ale aspoň já - jako platící zákazník - jsem u před-objednávky neváhal zejména kvůli otevřenému a vstřícnému přístupu CD project RED.

A opravdu může ochrana nenarušovat běh hry? tj. je aktivní jenom při spuštění?

+2/0
24.2.2017 8:46

G82a52b32r40i31e37l 93H87o67r82t37e24n 9761429683574

Jakákoliv protipirátská ochrana, která by byla aktivní jen při spuštění hry, by byla velmi snadno prolomitelná.

+5/0
24.2.2017 9:00

Najdete na iDNES.cz