Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

FF XIII – pohybový senzoru, bojový systém

  1:13aktualizováno  12:59
FF XIII – pohybový senzoru, bojový systém
Společnost Sqare Enix ústy Tetsuyi Nomury naznačila, že první díl jejich veleslavné ságy Final Fantasy pro PlayStation 3 bude využívat možností pohybového senzoru v ovladači. V jednom z posledních rozhovorů Nomura na přímou otázku odpověděl, že tvůrčí tým má již několik nápadů, jak této funkce využít. Další z týpků ze Square Enix – Yoshinori Kitase – dále upřesnil několik faktů ohledně této hry, která byla původně vyvíjena ještě pro PS2, ale později bylo rozhodnuto o přesunu na výkonnější hardware. Zmínil se i o bojovém systému: „na první pohled se může zdát, že jde o akční hru, ale FF XIII je dědicem všech tradic celé série, mezi něž patří i active-time battle systém. Snažíme se bojový sytém udělat podobný tomu, na co již jsou hráči zvyklí, ale mezi hlavní změny bude patřit jeho zrychlení. Naším cílem je na minimum snížit čas, který při souboji strávíte čekáním“ Brzy by se měly rovněž objevit i další informace ohledně hlavní hrdinky celé hry, jejímž původním osobnostním předobrazem byl Cloud z FF VII.


Témata: Cloud, Playstation 3

Nejčtenější

KVÍZ: Poznáte nejslavnější herní padouchy?

Call of Duty: WW2 - Zombie Mode

Většina kladných herních hrdinů si je podobná jako vejce vejci. Zato u záporáků se mohou vývojáři daleko více vyřádit,...

Umělá inteligence od Elona Muska už teď poráží profesionály ve hře Dota 2

Organizace OpenAI slaví s vývojem umělé inteligence spoustu úspěchů.

Vývojáři projektu OpenAI, u jehož zrodu stál vizionář Elon Musk, představili umělou inteligenci, která je schopná...



Speedrunner dohrál nejtěžší hru loňského roku za 50 minut

Cuphead

Pouhých 50 minut stačilo hráči s přezdívkou TheMexicanRunner k tomu, aby pokořil neskutečně obtížnou skákačku Cuphead....

KOMENTÁŘ: Lezou vám krkem hry pro každého? Nejste sami, ale máte smůlu

Far Cry 5

Při pohledu na herní průmysl vynikne jeden zajímavý rozpor. Velcí vydavatelé se snaží hráčům zprostředkovat herní...

RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

Další z rubriky

Tvůrci SimCity pracují na simulátoru vztahů Sims 4. Hrát půjde off-line

The Sims 4

Vzniká čtvrtý díl populárního simulátoru života a vztahů The Sims. Informaci potvrdil vydavatel hry Electronic Arts...

World of WarCraft ztratil 1,3 milionu předplatitelů, nejvíce v Číně

World of WarCraft: Mists of Pandaria

Populární on-line hra na hrdiny World of WarCraft zaznamenala za čtvrt roku propad 1,3 milionu předplatitelů. Aktivní...

Kam se hrabe virtuální realita. Vyzkoušeli jsme fenomén „exit games“

Getaway

V pražském podzemí se objevila nová varianta „adventuření naživo“. S kamarády nebo rodinou se pokoušíte utéct řešením...



Najdete na iDNES.cz