Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Original War – průvodce misemi #2

  12:00aktualizováno  13. listopadu 12:06
V souvislosti s vydáním hry v edici G4Y, díky níž si tuto vydařenou – a tak trochu jinou – strategii může vychutnat skutečně každý, vám přinášíme návod na hru. I v druhé části návodu se rovnou vrhneme na řešení situací jednotlivých misí, jejichž struktura často dokáže potrápit i zkušeného stratéga.

Original War – americká kampaň – 2. část

Minulý týden jsme rozjeli návod (zde) na výbornou strategii Original War, dnes vám přinášíme pokračování.

5. Duše opočlověka
Velení americké armády, i přes poslední velké vítězství na Gamě, cítí, že jsou Rusové stále mnohem silnější a usilovně proto hledá všechny možné i nemožné způsoby, jak jejich náskok vyrovnat. Jednou z možností by mohlo být ochočení opičáků a jejich zapojení do akcí. Zpočátku asi jen na pomocné stavební práce, ale později… No, kdo ví? John dostal za úkol doprovodit malý tým v čele s Timem Gladstonem, vědcem, který se ve výzkumu psychologie opolidí dostal nejdál, do džungle nedaleko Gamy, aby tam provedli první praktické pokusy s ochočováním. Do party budete, kromě vojáka Johna a vědce Tima, potřebovat ještě jednoho šikovného dělníka a dva mechaniky. Zbylí dva by měli být co nejzkušenější vojáci. Pokud nevyhovují profese lidí, ze kterých vybíráte, změňte jim ji.

Vaše skupinka se objeví u levého okraje mapy. Máte k dispozici dvě lehká kulometná vozidla, pokud v nich mechanici nesedí, vyměňte řidiče, a náklaďák s materiálem. Přemístěte se po cestě směrem na sever, kde v rohu u lesa postavte skladiště a laboratoř, první budovy budoucí základny nazvané Delta. U cest na jih a na východ postavte zbrojnice (mají obranu 75, kdežto bunkry jen 55, a vejde se do nich v případě potřeby až šest lidí) a dejte do nich posádky – do východní dva vojáky, do jižní jednoho. Bojové vozy udržujte v pohotovosti někde uprostřed mezi nimi, aby mohly zasáhnout tam, odkud přijde útok. A ten přijde brzy. Budete napadeni neznámými vojáky a útoky malých skupin pěšáků se budou opakovat během celé mise. Dejte si na ně pozor a nepusťte je do základny – kradou vozidla a jsou schopní vyhodit do vzduchu celou budovu (s oblibou se zaměřují na laboratoř). Útočníci budou chodit převážně od východu, ale nespoléhejte na to. Mohou přebrodit močál a přijít od jihu nebo se proplíží mezi stromy a napadnou vás od severu.

Kromě těchto drobných nepříjemností je tato mise jinak pohodlná a snadná. Tima necháte vynalézat, postavíte solární elektrárnu, raději dvě, příjemně vás překvapí dávno již oplakaný a znovu objevený Denis Peterson, velice schopný vědec, který se před časem ztratil v džungli. Vaším primárním úkolem je ochočit alespoň jednoho opočlověka. K tomu potřebujete v laboratoři vyzkoumat příslušnou schopnost a potom již poslat vědce do terénu, aby se o to pokusil „na živo“. Nejbližší opičáci se pohybují v okolí základny, nemusíte chodit nikam daleko. Někteří opičáci se nechají ochočit snadno, jiní jsou agresivní a jsou schopní vědce zabít. Máte tři možnosti, jak se s tímto problémem vypořádat. Můžete poslat oba vědce najednou (ochočení proběhne rychleji) nebo můžete poslat s vědcem vojáka, který ho bude bránit a pokud nebude zbytí, agresivního opičáka zabije, anebo máte třetí možnost – poslat oba vědce i s již ochočeným opičákem – divoké opice jsou potom mnohem mírnější. Ke splnění sekundárního úkolu potřebujete ochočit alespoň pět opičáků. Nebuďte skromní a ochočte všechny, které na mapě najdete (já jich napočítal devět). Budou se hodit v příští misi. Jen si dávejte pozor na arabské žoldnéře (kruciš a je to venku), ať jim vaši vědci a již ochočení opičáci nevběhnou do rány. Posledním úkolem této mise je vynalezení a vyrobení radaru. K tomu budete muset vyzkoumat všechny dostupné technologie, postavit dílnu, vylepšit ji a doplnit radarovým přístavkem. Jakmile z pásů sjede vozidlo vybavené radarem, mise končí. Pokud ještě „lovíte“ opičáky, počkejte s výrobou vozidla až na konec.

6. Pozdrav z budoucnosti
Denis Peterson se se svým nekonvenčním uvažováním a mozkem značky Pentium ukázal být neocenitelným přínosem pro další americkou přítomnost v minulosti. Nejen, že dokázal najít zákonitosti v dopadu zásilek z EONu, na základě svých výpočtů také zjistil, že největší část „pozdravů z budoucnosti“ se objeví v oblasti nedaleko Delty. Bylo nutné se tam vypravit a ověřit vše na místě.

Kromě jednoho vědce dostanete na cestu své ochočené opičáky a můžete si vybrat další čtyři lidské společníky. Budete do začátků potřebovat dobrého dělníka a dva mechaniky, čtvrtý by měl být voják. Objevíte se u severního okraje mapy, na úzkém pruhu země odděleném od zbytku území potokem. Hned na místě narazíte na dvě ložiska nafty (respektive váš vědec je objeví). Na západě postávají dvě kulometná vozidla, která vám poslal na výpomoc generál Harrison. No, nepředal se… Přivolejte je k sobě a vyměňte řidiče, pravděpodobně v nich nesedí mechanici. Jedno vozidlo (se slabším mechanikem) pošlete zpátky na západ, aby střežilo brod, ke kterému vede pěšina mezi stromy, druhé pošlete na opatrný průzkum okolí a protějšího břehu. Dole na jihu objevíte mohutně opevněnou ruskou základnu. Nesnažte se na ni útočit, bylo by to šťourání do vosího hnízda.

Postavte skladiště, vrtné věže, zbrojnici v ohbí potoka u východního brodu (to je nesmírně strategická pozice – tři vojáci uvnitř jsou schopni rozstřílet jakýkoliv ruský tank, který sem po druhém břehu přijede, ať už sám nebo vylákán vaším kulometným vozidlem). Zkuste některý z tanků zajmout, jsou silnější než vaše stávající vozidla a budete mít s nimi mnohem snadnější život. Druhou zbrojnici nebo bunkr postavte u cesty na západ, pro případ, že by se Rusové dostali na váš břeh z této strany. Pokud je nebudete moc dráždit, není to ale příliš pravděpodobné (pozn.: Rusové mají dost omezené lidské zdroje, pokud se vám podaří pobíjet posádky jejich vozidel, zbavíte se hrozby útoků). Všechny opičáky posílejte sbírat bedny na svém břehu, kde je to prakticky bez rizika (teď oceníte jejich množství, můžete si také ochočit pár místních), pokud je čistý vzduch, tak i na břeh protější. Své druhé vozidlo nechávejte hlídkovat u cesty z ruské základny, abyste měli vždy čerstvé informace o pohybu protivníka. Máte jen padesát minut na nashromáždění pěti set beden; něco spotřebujete na vlastní výstavbu, takže se opravdu nezdržujte, je to značné množství. Postavte co nejdřív laboratoř, elektrárny a vyzkoumejte vše, co se dá. Dostanete za úkol vyrobit alespoň dvě dálkově ovládaná vozidla. Budete potřebovat vylepšenou dílnu s radarovým a pásovým přístavkem a řídící věž. Jako první vozidlo se vyplatí mobilní radar, jako druhé třeba náklaďák na sběr beden. Máte sice dost opičáků, ale proč je vystavovat nebezpečí. K tomu budete ale potřebovat ještě nebojový přístavek. Na dálkové ovládání vozidel musí v řídící věži sedět mechanik. Čím schopnější, tím lepší. Jakmile vyjede vozidlo z montážní linky, klikněte na ikonu dálkového řízení a pravým myšítkem na věž. Spojení je navázáno.

Celou dobu se různě na mapě materializují osoby posílané EONem. Arabský žoldnéř (nezabíjejte ho a pusťte ho), Joan (John bude rád, ovšem Joan nepřináší vůbec dobré zprávy), pár ruských vojáků (pokud na ně narazíte, zabijte je) a několik Američanů. Pokud je to možné, dostaňte je do své základny, pokud to možné není (mají například v cestě ruské věže), pokuste se je ukrýt někam do bezpečí, zakázat jim pohyb a nechat je tam až do konce mise. Nasbírejte požadované množství beden, dokončete výzkumy a ve zbývajícím čase do vypršení limitu už jen kontrolujte situaci.

7. Čas odplaty…
…aneb hra na kočku a na myš. Zvědi zjistili, že se Rusové stali cílem nájezdu těch záhadných nepřátel a že do boje proti nim poslali většinu osazenstva základny Tuchačevskij. Naskýtá se tak jedinečná příležitost prakticky nechráněnou základnu napadnout a srovnat se zemí. Vyberte si do party jednoho dobrého vědce, čtyři mechaniky a zbytek vojáky. Ty nejlepší, co na svých základnách máte. Objevíte se na severním okraji mapy a máte k dispozici jedno radarové a tři bojová vozidla. Obdržíte hlášení, že o něco jižněji na vás čeká informátor, ale radar vám už asi prozradil, že cestu k němu hlídá několik nepřátelských věží. Proto jděte oklikou na východ. Na kopci jsou dva bunkry, zničte je svými vozidly a snažte se zabít i posádku. Poškozená vozidla stahujte z boje a průběžně je opravujte. Objeďte kopec a dostaňte se pod věže na hlavní cestě. Vlevo objevíte skladiště; po jeho zničení přijdou věže o dodávku elektřiny a odmlčí se. Vše zničte, pozor na vojáky, kteří budou poškozené věže opouštět. Váš vědec může zatím cvičně ochočovat opice a posílat je na místo výsadku, stejnou cestou se budete z mise vracet, takže si je tam potom vyzvednete. Není to nutné, děláte to jen tak, pro dobrý pocit… Po zlikvidování předsunuté linie postupujte na jih, na místo srazu s informátorem. Ukáže se, že je jím sám nejlepší americký vyzvědač, Frank Forsyth. Kdo také jiný, že? Prozradí vám něco o základně Tuchačevskij. Hlavním vstupem se do ní nedostanete, hlídají ji automatické věže.

Musíte zadním vchodem, který je z východní strany. Pošlete vozidla napřed, aby zlikvidovala další dva bunkry, které vám budou stát v cestě, pěšáci, včetně Franka a vědce, ať je v bezpečné vzdálenosti následují. Narazíte i na jeden tank. Pokud jste pobili vojáky z bunkrů, bude prázdný. V opačném případě nikoliv. Pokud ho obsadíte, můžete ho využít na zničení skladiště, které objevíte pod skalním srázem. Nechte si tady radar a pěšáky, zbylá vozidla pošlete zpět na hlavní cestu, do základny se tudy nedostanou. Teď bude řada na pěchotě. Postupujte s vojáky po skalní cestě, využívejte výškové převahy na pobíjení nešťastných nepřátelských dělníků a boření elektráren. Propracujte se až k soutěsce střežící hlavní vstup. Je plná automatických věží. Budete je muset zničit jednu po druhé, abyste umožnili bezpečný vjezd vašim vozidlům. Na cestě stojí tank, opět podle vaší úspěšnosti buď bude nebo nebude bez posádky. Zkuste ho zajmout. Jakmile se ocitnete uvnitř základny, přivolejte bojová vozidla a pusťte se do její likvidace. Jediný problém by mohl představovat poslední bunkr na kopci vlevo, ten musí vyřídit pěchota, zbytek bude, obzvláště po zničení všech skladišť, obyčejná demolice. V rychlosti vše zničte a začněte okamžitě evakuovat, generál vás už stejně uhání, abyste se vrátili, protože Rusové se rozhodli na oplátku napadnout slabě chráněnou Gamu. Máte-li kořist v podobě tanků, vezměte ji s sebou, nezapomeňte na radar na kopci (musí se vymotat stejnou cestou, kudy tam vjel), shromážděte ochočené opičáky a co nejrychleji se vraťte do výchozí oblasti. Gama je pod těžkou palbou…

8. Takoví normální hrdinové
Zdržet se ještě pár minut, splatili vám Rusové vyplenění Tuchačevského do poslední mince. Stihli jste to skutečně na poslední chvíli. Gama je sice hodně poničená, ale drží se. Bohužel, jsou také tři mrtví, které už můžete jen pohřbít.

Zapauzujte hru a rozdělte úkoly. Nová ruská útočná vlna přijde zanedlouho, tak ať jste na ni připravení. Nejlepšího mechanika pošlete do řídící věže a navažte spojení se dvěma bojovými vozidly. Druhého mechanika pošlete do dílny a doplňte rotační kulomety na věže, kde chybí. Joan ať vynalézá detekci siberitu a potom technologii dělových věží. Nejlepší dva vojáky pošlete do spodních obranných věží, zbytek shromážděte poblíž. Opičáci zatím opraví všechny bunkry a věže a nanosí bedny. Jakmile dorazí první posila z Delty, zaměstnejte je také, nikdo nesmí zahálet, jen tak se dá Gama udržet. Než přijde John s hlavními posilami, budete se muset ubránit opakovaným nájezdům ruských tanků a pěchoty, potom už to bude snadnější a bude také čas na doplnění vynálezů a zahájení výroby dělových vozidel. Kdykoliv to bude možné, zabírejte nepřátelské tanky, pozor ovšem na ty řízené počítačem (bez posádky). Pokud byste ho opravili, obrátí se znovu proti vám. Ty raději rozstřílejte. Vyrobte si mobilní radar a omrkněte ruskou základnu. Už jste ji jednou zničili, ale Rusové ji vystavěli znovu. Historie se zkrátka opakuje ve spirále. Když si budete připadat dost silní, zkuste ji oslabit, vylákat ven tanky, zničit je a pobít co nejvíc vojáků. Usnadníte si pozdější útok.

Dozvíte se z hlášení, že generál Harrison byl vážně zraněn a Powell že přebral velení. Vzhledem ke vztahům, jaké spolu máte, to není dobrá zpráva. Nicméně Powell slíbil, že pošle posily, ve spolupráci s nimiž máte podniknout rozhodující útok. Připravte se na něj. Nechte si dva vědce jako doktory a všechny ostatní, kromě potřebných mechaniků, přeměňte na vojáky. Jakmile dorazí posily vedené majorem Sikorskim, sdělte mu, že jste připraveni zaútočit třeba okamžitě. Ocení to, nicméně dá vám ještě poslední minutu na přípravu. Pokud se na to cítíte, pusťte se do Rusů hned a nečekejte na majora. Jeho jednotka je spíš sebevražedné komando než cokoliv jiného. Prolomte obranu na západě a zopakuje se situace ze 4. mise. Rusové hodí flintu do žita a vy budete svědky animace, jak vaše jednotky vítězně projíždějí nepřátelskou základnou. Už zase…

9. Siberit!
Špatné zprávy, generál Ron Harrison zemřel a velení nad všemi americkými jednotkami získal plukovník, nyní již vlastně generál, Powell. Hned první úkol, který pro Johna měl, byl zvláštní. John se měl pokusit zachránit to, co Powell pokazil. Powell totiž zaútočil na ruskou základnu Ovsjenko, kde se koncentrovala ruská těžba siberitu, základnu sice za velkých ztrát (padl například major Sikorski) získal, dopustil však, aby část ruských vojáků unikla a při ústupu zničila veškeré těžební zařízení. John to má napravit – těžbu obnovit a základnu uhájit před útoky Rusů, kteří by ji pochopitelně rádi získali nazpět.

John začíná sám, objeví se u severního okraje mapy, kde tři dělníci dokončují stavbu terminálu. Tam bude potřeba hromadit natěžený siberit. Nechte dělníky stavbu dokončit, John může pomáhat, potom ať každý vezme pod paži jednu bednu a běžte rovnou na jih. Cestou si všímejte, kde leží další zásilky nebo kde se pohybují opičáci. Obojí budete potřebovat. Ve spodní třetině mapy najdete na malém kopci základnu Ovsjenko. Jedno poškozené skladiště, pár bunkrů, ropný vrt, jinak nic. Rusové odvedli při ústupu dobrou práci. Převezměte velení a rozdělte práci. Vědec ať jde ochočovat opičáky, dělníci mu zatím postaví laboratoř a také zbrojnici (na okraji svahu, mezi jižním bunkrem a skupinkou stromů vpravo). Místa je málo, musíte počítat s každým metrem čtverečním. Dobrého vojáka umístěte do prázdného bunkru vpravo, jednoho nechte venku jako pohyblivou zálohu a zbytek pošlete do zbrojnice. Tam také schovejte oba mechaniky (nechte jim jejich profesi). Ochočené opičáky posílejte do skladiště, které mezitím dělníci opravili, naučte je zacházet s kolečkem a lopatou a hned je posílejte nahoru do terminálu pro materiál (nebo, leží-li bedny někde poblíž, tam). Totéž platí pro dělníky. Vědec ať vyzkoumá ze všeho nejdřív detekci siberitu. Potom s ním vyjděte před laboratoř, jedno ložisko najde mezi stromy na okraji skalní plošiny, druhé bude mimo základnu, kousek nahoru a doleva. Na obou místech postavte těžební zařízení, kvůli tomu vnějšímu budete muset vylepšit skladiště. Jakmile poběží oba dva doly na plný výkon, je dobrá šance, že stihnete splnit Powellovy požadavky i v tom šibeničním termínu, který vám dal. Opičáky i dělníky nechte nosit natěžený siberit do terminálu a bedny s materiálem naopak z terminálu do základny. Ruský útok na sebe nenechá dlouho čekat a bude nepříjemný. Rusové jsou vybavení bazukami a pokud jim dopřejete čas, srovnají základnu se zemí během několika okamžiků. Naštěstí jsou ale dost zranitelní, takže pokud na ně nedostřelíte z bunkrů nebo zbrojnice, vyjděte s vojáky ven a pobijte je. Musíte útok odrazit za každou cenu, a to beze ztrát. Opravte škody. Útoky budou pokračovat a brzy se k nim přidají i bojová vozidla. To je šance pro vaše dva mechaniky, aby něco ukořistili. Ideální jsou raketomety, mají daleký dostřel a mohou střílet přes překážky. Odrážejte opakující se nájezdy Rusů, těžte o sto šest, noste siberit do terminálu. Powell chce 60 jednotek hned a 200 potom.

Kontaktují vás žoldáci, kteří vám nabídnou obchod. Výměnou za naftu a materiál nabízejí technologii používání minometů. Neváhejte a nabídku přijměte. Jakmile si z vašeho skladu odnesou požadovaný materiál, postaví vám v základně zbrojnici, kde můžete své vojáky přeměnit na minometčíky. Žoldáci vám nabídnou ještě jeden obchod, za trochu nafty prodají informace o novinkách v ruské výzbroji. I na to přistupte, je to jeden z hodnocených úkolů mise. Ruské útoky budou pokračovat v neztenčené míře, ale s ukořistěnými raketomety a svými vlastními minometčíky je budete odrážet bez větších problémů. Jen si dávejte pozor, aby se žádný ruský tank neprotáhl kolem pravého okraje mapy nahoru, útočil by potom na opičáky u terminálu. Pokud by se mu projet podařilo, pošlete na něj pár minometčíků. Vysvětlí mu jeho omyl.

Za nějaký čas vás kontaktuje Powell s tím, že se vaším směrem blíží silná skupina ruských obrněnců. Nepokoušejte osud, seskupte své jednotky (vozidla nechte na místě) a ustupte k terminálu. Hezká mise, viďte?

10. Džin v láhvi
Rusové mají ohromný technologický náskok, a aby se s nimi Američané mohli úspěšně měřit, vsadil generál Powell vše na jednu riskantní kartu. Dohodl se se šejky a spojil americký výzkumný program s arabským. John dostal za úkol vybudovat základnu Epsilon, kde bude společný výzkum probíhat. Po zahájení mise se objevíte s pěticí náklaďáků plných materiálu na západním okraji mapy a vaším prvním úkolem bude přepravit to vše k okraji východnímu, za malou arabskou základnu, kde již čekají tři američtí vědci a dva vojáci. Jedním z nich je Paul Chattám, který by měl mezi oběma národy dělat prostředníka.

Místo, které vám vybrali pro základnu, nepatří k těm nejklidnějším. V průběhu mise budete neustále napadáni ruskými jednotkami. První dva průzkumníci se objeví záhy, sotva stačíte postavit laboratoř a zahájit optoelektronický výzkum. Lze si však trochu usnadnit život. Cestu mezi pahorky na jihu (pod naftovým vrtem), ucpěte prázdnými bunkry, do spodní cesty mezi arabskou a vaší základnou zaparkujte nepotřebné náklaďáky. Jedinou příjezdovou cestou do vaší základny tak zůstane horní spojka mezi vámi a Araby. Do levé spodní části takto vymezené základny postavte bunkr a vylepšete ho. Jakmile vědci vyzkoumají laserové zaměřovače, změňte všechny vojáky na ostřelovače (obyčejný voják má útok 18, ostřelovač 30 a navíc dokáže zabít řidiče vozidla a vozidlo prakticky nepoškodit). Vyzkoumejte také detekci siberitu a pošlete jednoho vědce ven z laboratoře, aby u lesa na severu našel siberitové ložisko. Postavte tam důl a elektrárnu. V lese jihovýchodně pod vámi si mezitím postavili malou základnu Rusové. Staveb tam není mnoho – skladiště, siberitový důl a elektrárna, o kousek dál ještě dílna. Žádné obranné věže, ale tři tanky, raketometčíci, vojáci, mechanici. Nicméně šikovnými nájezdy vašich ostřelovačů dokážete všechny vojáky pobít a základnu svým dělníkem obsadit. V dílně dole budou čtyři mechanici – pokud byste ji chtěli také obsadit, musíte je napřed vypudit ven a zabít. Počítač sem bude neustále posílat ruské dělníky, jakmile jednoho zastřelíte, objeví se nový. Nechte je plavat, nejsou důležití. Důležitější je, že se na vaši základnu snese ještě několik ruských útoků, ale nebude to nic, s čím byste si neporadili. A mnohem horší bude zrada Arabů, ke které se přidá i Chattám. Prokázal vám v minulosti dobré služby, tak ho nezabíjejte a nechte ho utéct. Postřílejte však ostatní arabské zrádce a hlavně nenechte uprchnout žádného z vědců, je to jeden z hodnocených úkolů mise. Z východu vaši základnu napadne několik arabských žoldnéřů, včetně dvou mastodontů. Pozor na ně, tito obři dovedou být nepříjemní. Jakmile se však vyrovnáte s tímto, bude zbytek mise už relativně snadný (kromě stále silnějších ruských útoků). Postavte druhou laboratoř, abyste mohli vyzkoumat všechny dostupné technologie siberitové, optoelektronické a počítačové.

Pokud jste ve 2. misi nezastřelili ruského zajatce, teď se vám to vrátí. Někdy v průběhu mise by se měl z lesa na východě vynořit téměř mrtvý Andy Cornell, který ve 3. misi nezahynul, ale padl do ruského zajetí. Z něj mu pomohl uprchnout právě Michal Běrezov. Při psaní tohoto návodu se mi Andy (v rozporu s výše uvedeným) sice neukázal, nicméně ve výběru postav pro další misi už byl k dispozici. Asi malý bugík :o).

Autor:




Nejčtenější

Cook, Serve, Delicious! 2!!
Ukažte Pohlreichovi, kdo je tady šéf. Recenze Cook, Serve, Delicious 2

Gastronomie už pomalu proniká i do her. Druhý díl originální akční hry Cook, Serve, Delicious! 2!! je tak povedený, že pobaví i toho, koho vařit vůbec nebaví.  celý článek

Watch Dogs
KOMENTÁŘ: Herní kauzy a pseudokauzy. Čemu věřit?

Pokud pravidelně sledujete dění na herní scéně, jistě vám nebude dělat problém vybavit si nějaký prohřešek, trapas, nebo prostě „fail“, kterého se vůči...  celý článek

Wolfenstein: The New Order
Která střílečka vás za poslední léta bavila nejvíc?

Napište nám, která střílečka vás za poslední léta bavila nejvíc a proč. Na vaše odpovědi se těšíme v diskuzi pod článkem.   celý článek

Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser’s Minions
Hopsavé RPG je zpět a krásnější. Recenze Mario & Luigi: Superstar Saga

Netradiční, avšak stoprocentně funkční a zábavná kombinace RPG a hopsačky se ukázala jako recept na hit. Proč si tak nezopakovat díl, kterým to vše začalo?  celý článek

Další z rubriky

Wolfenstein: The New Order
Která střílečka vás za poslední léta bavila nejvíc?

Napište nám, která střílečka vás za poslední léta bavila nejvíc a proč. Na vaše odpovědi se těšíme v diskuzi pod článkem.   celý článek

Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser’s Minions
Hopsavé RPG je zpět a krásnější. Recenze Mario & Luigi: Superstar Saga

Netradiční, avšak stoprocentně funkční a zábavná kombinace RPG a hopsačky se ukázala jako recept na hit. Proč si tak nezopakovat díl, kterým to vše začalo?  celý článek

For Games 2017
Tipy z For Games: před vydáním si můžete zahrát očekávané pecky

Na veletrhu videoher a interaktivní zábavy For Games, který až do neděle 22. října probíhá v areálu PVA Letňany, si můžete zahrát hned několik her před jejich...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.