O tom, že je PlayerUnknown’s Battlegrounds (naše recenze) v Číně ohromně populární, jsme už několikrát psali. Hru vlastní téměř 80 % čínských uživatelů Steamu a třeba z výroby cheatovacích programů se tam stal obrovský byznys.
Další zajímavý doklad popularity PUBG v Číně přinesl nedávno Sergej Galyonkin, provozovatel serveru SteamSpy. Ten poukázal na to, že Číňané jsou ve svém herním vkusu daleko zapálenější než lidé na západě. Průměrný čínský hráč stráví v PUBG 16 hodin týdně, což je více než dvě hodiny denně. Oproti tomu Američané se svými 7 hodinami vypadají jako „casualové“.
Ono to však také bude způsobeno tím, že se na Západě začala prosazovat konkurence v podobě hry Fortnite. I tak je však PUBG stále nejpopulárnější hrou na Steamu, která svým autorům generuje spoustu peněz.