Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Stealth Combat – válka budoucnosti

  12:00aktualizováno  12:19
Akčních her zasazených do válečného prostředí je opravdu hodně, ale občas se objeví kousek, který je alespoň trochu jiný než ostatní. Mezi takové hry by měla patřit i připravovaná gameska Stealth Combat, která klade velký důraz na využití všech možných vrtulníků, tanků a dalších bojových strojů.

Stealth Combat

V poslední době se na trhu objevuje čím dál tím více válečných akčních her líznutých taktickým nádechem. Většina z nich je zasazena do současnosti či blízké budoucnosti. Za všechny jmenujme například Ghost Recon, Operation Flashpoint či Codename: Outbreak. Dalším přírůstkem do této rychle se rozrůstající rodinky by měla být hra Stealth Combat, která je svými autory prezentována jako kombinace akce, plížení a zejména ovládání rozmanitých vozidel. Poměrně nedávno jsme vám přinesli galerii s několika prvními obrázky z této hry (na kterou se můžete mrknout zde) a dnes se na tuto zajímavě vypadající gamesku podíváme trochu zblízka.

Tuto hru má na svědomí německá firma TriggerLab GmbH a její děj bude zasazen do blízké budoucnosti. Světu ve hře Stealth Combat dominují dvě supervelmoci – na jedné straně stojí organizace EMA (Economic and Military Alliance), na straně druhé pak asijský svaz GA, neboli Great Asia. Kromě těchto oficiálních uskupení existuje ještě vojenská organizace žoldáků, kteří nabízejí své služby všude tam, kde dostanou dobře zaplaceno. GA a EMA se k sobě nechovají zrovna přátelsky a jejich konflikt (v jehož pozadí stojí, jak jinak, ekonomické zájmy) hrozí přerůst v Stealth Combat celosvětovou válku. Obě organizace tedy do boje vysílají speciální jednotky s cílem vyřešit stávající situaci co nejdříve a samozřejmě vítězně pro danou stranu. Hráč si může zvolit hru za GA i za EMA, přičemž obě volby se od sebe liší použitými silami i příběhem, který bude spojovat jednotlivé mise. Autoři hry zatím příliš nepočítají s multilpayerem, ale nevylučují, že se později objeví addon, který bude hru po síti a internetu podporovat.

Stejně jako v bezvadné válečné hře Operation Flashpoint, i zde můžete ovládat solidní množství vozidel. Mělo by jich být kolem dvou desítek a jejich řízení bude hlavním těžištěm celé hry. Ovládání jednotlivých strojů samozřejmě nebude tak složité a realistické jako v plnohodnotných simulátorech, ale o to by mělo být používání vozidel zajímavější. Důraz bude při řízení kladen zejména na akci, ale přesto by se nemělo jednat o bezduchou střílečku. Některé mise bude nutno hrát s rozmyslem, například se s nenápadným jeepem "protáhnout" kolem nepřátel, zničit radarovou věž a umožnit tak leteckým posilám bez potíží zaútočit na nepřátelské tanky, na které byste se se svým vozítkem vůbec nechytali.

Stealth Combat

Engine JARED, na kterém je Stealth Combat postaven, nabízí hráčům nejen detailně prokreslenou krajinu, ale také podzemní prostory, jako jsou tunely či jeskyně. Dalším velkým pozitivem JAREDu je fakt, že disponuje velmi kvalitními fyzikálními modely všech strojů. Auta, tanky a helikoptéry, jejichž řízení se ve hře chopíte nebo které budou vašimi protivníky či spojenci, jsou vykresleny opravdu výborně. O kvalitě grafického zpracování se můžete konec konců sami přesvědčit v naší galerii screenshotů. Jak už jsem řekl, ve hře je dvacet vozidel ovladatelných hráčem a dalších třicet, kterými budou disponovat nepřátelé. V každé misi budete ovládat jen jeden stroj, ale často vás budou doprovázet wingmani, kterým můžete dávat příkazy. K dispozici budou i speciální kamerová okna, v nichž budete moci sledovat jejich počínání. Vaše stroje budou vyzbrojeny celou škálou různých zbraní, od konvenčních kulometů a naváděných raket až po futuristické plazmové kanóny a elektronické zbraně.

Hra Stealth Combat by se v obchodech měla objevit už poměrně brzy. V Německu je to v podstatě otázka dní, anglická verze, jejíž distribuci bude mít na starosti firma Cryo, spatří světlo světa během dvou nebo tří měsíců.

Autor:




Nejčtenější

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Middle-earth: Shadow of War
RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Další z rubriky

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Tomb Raider slaví 20 let speciální edicí
Která herní hrdinka je vaše nejoblíbenější a proč?

Na herní kvíz, v němž jsme poznávali herní hrdinky jen podle obrázků, navazujeme anketou. Podělte se s ostatními, která hrdinka je vaše nejoblíbenější a proč.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.