Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Blizzardu se rekordně daří, Overwatch je nejrychleji rostoucí značka

  11:48aktualizováno  11:48
Týmová střílečka Overwatch je s více než třiceti miliony hráčů nejrychleji rostoucí značka studia Blizzard. Špatně si ovšem nevedou ani další hry.

Akce Blizzardu v Praze (2016) | foto: Blizzard

Příjmy z Overwatche překonaly během prvního roku od vydání hranici miliardy dolarů, vyplynulo z finanční zprávy vydavatele Activision Blizzard. Čistý zisk společnosti za první čtvrtletí 2017 přesáhl 1,73 miliardy dolarů. Pro porovnání, ve stejném období loni to bylo 1,46 miliardy dolarů.

„V tomto čtvrtletí jsme zaznamenali rekordní tržby, čistý zisk na akcii a cash flow. A největším tahounem byl Overwatch. [...] Letos také vyjdou hry Call of Duty: WWII a Destiny 2, přičemž obě odhalení fanoušci přijali velmi dobře,“ řekl Bobby Kotick, CEO Activision Blizzardu.

Čínský nový rok v Overwatch

Čínský nový rok v Overwatch

Call of Duty: WWII

Call of Duty: WWII

Společnost si také pochvaluje způsob, jakým Overwatch oslovuje fanoušky. Tedy doprovodné komiksy, krátké filmečky či připravovanou e-sportovní ligu.

Důležité jsou také sezonní in-game události jako Uprising či Year of the Rooster, v rámci nichž mohou hráči získat nové kosmetické předměty. Bedny s kosmetickou výbavou sice lze získat i hraním, jak však ukazují zisky, hráči neváhají nakupovat za skutečné peníze.

Špatně si nevedou ani další hry studia. Aktualizace arénové strategie Heroes of the Storm 2.0 nalákala hráče zpět. Karetní Hearthstone si od vydání zahrálo přes 70 milionů hráčů a nejnovější expanzi Journey to Un’Goro hrálo ve stejný den nejvíce lidí v historii značky.

Meziroční nárůst in-game plateb ve hrách od Blizzardu pak vzrostl o více než 25 procent, nejvíce díky Overwatchi a World of Warcraft.

Heroes of the Storm 2.0

Heroes of the Storm 2.0

Hearthstone: Journey to Un’Goro

Hearthstone: Journey to Un’Goro

Autor:




Nejčtenější

Star Wars Battlefront II
Podívejte se na nové trailery Battlefront 2 a Assassin’s Creed: Origins

U příležitosti právě započatého Gamescomu dostaly dvě z nejočekávanějších her současnosti nové trailery. A oba vypadají fantasticky.   celý článek

Batrman: The Enemy Within
Recenze nového Batmana od Telltale nebude. Je to totiž pořád to samé

Ano, nový interaktivní seriál od Telltale se opět podařil. Pokud vás bavila první sezona, běžte si koupit i druhou. Pokud vás první sezona nebavila, druhou si...  celý článek

Výstava staré výpočetní techniky nazvaná Století  informace na Fakultě...
Hurá informatika. Jak se hrálo na školních počítačích

Učebny informatiky byly ještě na přelomu tisíciletí místy, kde někteří studenti viděli počítač poprvé. Místo učení pak na nich samozřejmě chtěli jen hrát hry.  celý článek

Dark Souls 3
Klávesnice a myš jsou pro děcka. Bloodborne jedině na taneční podložce

Jako by série Dark Souls nebyla dost obtížná sama o sobě, rozhodl se ji youtuber ATwerkingYoshi pokořit pouze pomocí taneční podložky.  celý článek

Project Scorpio
Seznam her, které využijí výkonu Xboxu One X. Je jich přes sto

Xbox One X bude na nějaký čas nejvýkonnější konzole na světě. Prodávat se začne 7. listopadu za 13 490 korun a níže můžete nahlédnout do seznamu her, které...  celý článek

Další z rubriky

Mass Effect: Andromeda
Je to oficiální. Žádný další příběhový přídavek pro Andromedu nebude

To, o čem se dosud jen neoficiálně šeptalo, je nyní potvrzené. Mass Effect: Andromeda opravdu nedostane žádný další přídavek do hry jednoho hráče.   celý článek

Star Wars Battlefront II
Podívejte se na nové trailery Battlefront 2 a Assassin’s Creed: Origins

U příležitosti právě započatého Gamescomu dostaly dvě z nejočekávanějších her současnosti nové trailery. A oba vypadají fantasticky.   celý článek

Iron Harvest
Strategie Iron Harvest obohatí 1. světovou válku o bojové roboty

Nový trailer očekávané strategické hry Iron Harvest ukazuje, jak by vypadala bojiště 1. světové války, kdyby mělo lidstvo k dispozici obří bojové roboty.  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.