Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tvůrci SimCity končí. Electronic Arts zavřelo studio Maxis

  10:20aktualizováno  10:20
Konec studia Maxis oznámil na Twitteru vývojář Guillaume Pierre, který pracoval nejenom na předloňském SimCity, ale i na SimCity 4 či Spore. Společnost Electronic Arts informaci oficiálně potvrdila.

Uzavření se týká studia Maxis Emeryville, což znamená faktický konec Maxisu. Electronic Arts zánik vysvětluje „konsolidací vývoje“ a ubezpečuje, že změny nebudou mít žádný dopad na další obsah pro simulátor života a vztahů Sims 4. Na tom ostatně nepracuje přímo Maxis, ale divize nazvaná The Sims Studio.

04.března 2015 v 20:30, příspěvek archivován: 05.března 2015 v 10:17

Well it was a fun 12 years, but it's time to turn off the lights and put the key under the door. #RIPMaxisEmeryville

Maxis založili v roce 1987 vývojář Will Wright a producent Jeff Braun. Studio proslulo zejména budovatelskou sérii SimCity a simulátorem života a vztahů The Sims. V roce 1997 proběhla akvizice, kdy se Maxis stal součástí kolosu Electronic Arts.

Server Kotaku, který o konci Maxisu informoval jako první, dodává, že poslední SimCity (2013) a Sims 4 (2014) si po prodejní stránce nevedou nijak dobře. SimCity (2013) bylo pro mnohé fandy série zklamáním, zejména kvůli omezené stavební ploše. Sims 4 zase rychle omrzeli kvůli malé rozmanitosti.

Jak šel čas se SimCity

Autor:




Nejčtenější

DOOM
Majitel DOOMu bojuje s hrou zdarma, autor natruc vydal zdrojový kód

Ačkoliv tvůrci hry DOOM měli ve zvyku zveřejňovat zdrojové kódy svých technologií, nový majitel značky fandovské projekty potírá. Programátor John Carmack...  celý článek

Battlefield 1
Nejsledovanější herní trailer má 50 milionů přehrání. A ty další?

Z letošních ukázek hráče zaujala první světová válka, fotbal, ale i hackování. Seznam nejpopulárnějších YouTube trailerů k titulům vydaným nejpozději v roce...  celý článek

Ilustrační obrázek ke hře BioShock
Sedm herních situací, které nám naprosto vyrazily dech

Šokující momenty jsou ve filmech o poznání častější než ve světě videoher. Připočíst to dost možná lze větší vyzrálosti filmového průmyslu. Přesto se najdou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.