Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Neverwinter Nights - návod #4

  12:00aktualizováno  7. září 9:36
Nechali jste se pohltit úžasným světem Neverwinter Nights a nemůžete hnout s nějakým obtížným úkolem? V tom případě vám jistě přijde vhod náš podrobný návod, jehož čtvrtou část vám nyní nabízíme. Tentokrát se podíváme do North Road, Green Griffon Inn, Luskanu a Host Tower. Půjdete s námi?

Neverwinter NightsJste právě v druhé části skvělého RPG Neverwinter Nights a zasekli jste se v North Road, Green Griffon Inn, Luskanu nebo Host Tower? V tom případě pro vás máme řešení v tomto dílu našeho podrobného návodu. K dispozici jsou samozřejmě i předcházející - první, druhý a třetí díl.

North Road
Kousek nalevo od vstupu si pokecejte s Gerrolem, kterému orkové unesli ženu. Slibte mu pomoc se záchranou Leah a jako důkaz bude také požadovat hlavu hlavního bosse, ogra-mága Dergiaba. Cestou si vás pravděpodobně najde půlork Vardoc o kterém se zmínili lide v Alliance Arms Inn. Na SV mapy je důl, do kterého zatím nechoďte, daleko byste se nedostali. Na SZ je komplex jeskyní. Vstupte do gobliního brlohu, pomlaťte gobliny, šamany, vlky, worgy. V centru SZ kam se dostanete z centrální chodby z J je gobliní šéfík před trůnem a ve vězení bugbear, kterého vyzpovídejte a buď pusťte nebo zabijte. Přes JV na S se dostanete k orkovi králi a jeho několika strážcům. Na S od nich je ogre a poté pár truhel. Na JV jeskyně se nachází chrám kde šaman pustí z klecí 2 minotaury. Na Z a S jsou dva exity, jeden ven a jeden do dalšího patra. Druhá jeskyně je ovládaná bugbeary a hned po vstupu si dejte pozor na past. Za prvními dveřmi, na které narazíte, je bugbear šéf a pár strážců. Zhruba ve středu je vězení je Leah, manželka Gerrola. Pokecejte si s ní a řekněte, že cesta je volná. Na J bugbeaří pán šelem pustí velké vlky a vůdce smečky. Ze SV na J je chodba vedoucí do třetího patra jeskynního komplexu. Neverwinter NightsTřetí patro je jeskyně ogrů a hned za prvními dveřmi je půlork Nuglat, bývalý partner ogra-mága Dergiaba, pokecejte s ním a vyražte dál na J. Na J za dveřmi se schovávají Ganon- kultista, ogre-mág Dergiab, několik orků, bugbearů a goblinů. Po bitvě prohledejte oba bosse, vezměte hlavně deník a hlavu. Vraťte se za Gerrolem s hlavou a ten se vám odvděčí za záchranu ženy. Pokračujte dál na S do Green Griffon Inn.

Green Griffon Inn
Hned po vstupu do této lokace na vás zaútočí Darktongue Breakbone z Alliance Arms Inn se dvěma pomocníky. Jděte na JV do jeskyní kde na konci narazíte na sira Karathise. Po boji mu nabídněte silver charm a vezměte si od něho deník, až se vrátíte do Port Llastu bude se hodit. Na SV je hřbitov přeplněný zombiemi. Vstupte do blízkého domku a pokecejte s šedým, mrtvolným hrobníkem o zombácích, o Elooře a kryptě pod hřbitovem. Překecejte ho ať vám dá klíč k mausoleu a sestupte do hrobky Arcánského bratrstva. Kobka je plná zombíků, kostlivců a revenantů, takže se bude hodit klerik jako Linu. Jděte na S a pak Z kde je v truhle klíč od hrobky. V jedné z několika dalších truhel je ruka mumie, kterou chce najít trpaslík Grimgnaw. Jděte na SZ dokud nepotkáte bratra Torase, nyní liche, a jeho několik nemrtvých panošů. V tuto chvíli je to celkem lehký boj a po dokončení úklidové práce prohledejte tělo Torase a jeho hrobku kde naleznete Imaskaran Tome of Life. Vraťte se ven a zajděte na JZ do Green Griffon Inn. Zde si pokecejte s Dyddem, Gorkanem, Gamem a Kasmou. Všichni jsou dobrodruzi Neverwinter Nightsa pokud je překecáte, tak se zmíní o speciální nelegální soutěži kterou pořádá majitel putyky Mutamin. Ještě než si promluvíte s Mutaminem, tak se stavte u Zamithry. Zamithra je mužatka jako řemen a také osoba, která má poslední kámen pro Elaitha. Buď ji pro něj zabijete na místě nebo ji navrhnete radovánky v jejím pokoji. Až se v pokojíku obnaží, tak jí řekněte o šutr. Samozřejmě ji můžete nechat jít anebo zabít, je to jen na vás. Kámen je v truhle a pokud se rozhodnete Zamithru ušetřit, tak se do truhly nekoukejte dokud úplně nevypadne z pokoje. V posledních dveřích napravo je minotaur Zor, předposlední vrahoun co utekl z Waterdeep. Zmlaťte ho, pokecejte si s ním a pak ho zabijte. Jděte zpátky za Mutaminem a promluvte si s ním o soutěži. Pokud chcete soutěžit, tak vám Mutamin předá klíč - sestupte dolů. Vyhledejte Jaroova, zacvakejte 500 babek a vstupte do dungeonu. V následujících místnostech je halda odporných pavouků a ettercapů. V jedné místnosti v bedně je krystalová lebka. Jděte na J dokud nenarazíte na yuan-ti, která vám dá 2 hádanky. První odpověď je 15 a druhá je 12 tretek, 5 holek. Po odpovědích vám yuan-ti dá krystalovou žabku a můžete jít rovnou do třetího patra, ale nejdříve se stavíme zpět na V a poté na S kde je pavoučí královna. Po jejím odstranění vlezte do levelu 2. Po druhém levelu se fláká několik minotaurů a na jednom z nich naleznete krystalovou sošku nějakého brouka. Na J je v ohrožení Kasma se kterou jste si mohli pokecat v hospodě. Na V je minotaur chieftan a sestup do třetího patra. Projděte ke sloupu světla a za ním potkáte zraněného Gama z hospody. Ten vám za vyléčení řekne tajemství jak efektivně zlikvidovat neviditelné stopaře za dveřmi. Na SV je spousta stínů Neverwinter Nightsa neviditelných stopařů a pokud s nimi nechcete mít problémy, tak je vylákejte ke sloupu světla a blesky udělají své. Dále na SV je několik mumií a v bedně je krystalové vejce. Nalevo J od sloupu je místnost s několika dveřmi a sochou wizárdky. Na zemi leží mrtvý Dydd a jeho deník a po kliknutí na sochu se objeví znění hádanky. Odpověď je 19 pra pra pra vnuček a tudíž jděte do dveří s tabulkou 19 a seberte klíč. Vraťte se ke sloupu a dejte se na J levou chodbou na V kde potkáte trpaslíka Gorkana z hospody a po jeho zabití seberte sekeru. Tuto sekeru hledá Daelan Red Tiger. Projděte na JV a do bedny vložte krystalové vejce, tím se dostanete nahoru k Jaroovi a poté si dojděte k Mutaminovi pro zaslouženou odměnu. Můžete u něj i nakupovat, má u sebe pár velmi zajímavých zbraní.

Vraťte se do Port Llast do chrámu Tyra za Neurikem a řekněte mu o posledním lovci dlakovlků a Karathisovi. Vydejte se do Alliance Arms Inn a pokecejte si s Anderem, poté se vypravte do Alhelorova domu na V města na lov Black Wolfa. Vejděte dovnitř a pokecejte si s Alhelorem, který se promění ve velkého dlakovlka- Black Wolfa. Zabijte ho, vezměte jeho zub a vraťte se za Neurikem. Teď se stavte do kasáren za Kendrackem s uchem minotaura Zora a s dalšíma ušima pokud jste mu je ještě nedali a on vám řekne o únosu jeho dcery Shaldrissy šéfem vězňů půlorkem Yesgarem a požádá vás o její záchranu. Samozřejmě souhlaste a vydejte se do dolů na SV North Road. Otevřete bránu a jděte na V a poté na JV, cestou mlaťte orky a pak se vypořádejte s Yesgarem. Seberte klíč a ucho a odemkněte dveře k vězení, Neverwinter Nightspokecejte se Shladrissou a vraťte se za Kendrackem do kasáren. Pokud již nemáte nic rozdělaného, tak si promluvte s Aribeth a hned potom s Aarinem a vydejte se do Green Griffon Inn na S lokace k bráně do Luskanu, kde pokecejte s kapitánem a on vás pustí dovnitř.

Luskan
Jen co uděláte první krok, hned se vyřítí 4 Black Knives bandité co se po nějaké době přemění na dlakokrysy. S bojem pomožte Gregorovi Armiste, se kterým si později popovídejte o městě co a jak. Jděte rovně přes mostík do místního bordelu The Wink and Tickle který vede Bela bordelmamá, pokecejte s ní a pokud nepodpoříte žádného z kapitánů, tak vás pošle za Rhaine do druhého patra. Ještě než vylezete nahoru vyražte dveře do třetího pokoje kde je hlídací pes a Lever of Stone potřebný trochu později. Ve druhém patře se dejte doleva na konec a pokecejte s Rhaine o kapitánech, věnuje vám 2 klíče ke každému z nich. V hlavní hale je gnóm kecálista Erb Jansen (říká vám to jméno něco?) se kterým si promluvte a slibte pomoc- zajít za lady Jadale pro prsten. Lady Jadale má dům vedle Cutlass Inn a až půjdete okolo, tak zaskočte a o prsten ji požádejte a překecejte. Dále je tu na konci J chodby Yvette, která po vás chce zachránit její mimčo od jednoho jejího zákazníka a otce mimina v jedné osobě Galroma. Slibte ji pomoc. Galrom má dům na S v chudinské čtvrti a bude za mimino požadovat 1000 babek. Vylezte ven z bordelu a dejte se na J od hlavní brány do hospody Cutlass Inn. Na západní straně vyhledejte Londu, ta vás požádá o záchranu jejích 9ti dětí které unesl kapitán Baram a jeho Black Knives. Neverwinter NightsNa východní straně hospody postává elf Elynwyd, kterému kapitán Kruth a jeho Bloody Hands odvlekli ségru Evaine. Naproti vchodu je výčepní Aruph se kterým si můžete popovídat. Vyjděte ven a přes bordel se dejte na Z. Na náměstíčku jsou 3 obchody. Luskan Mercantile and Fine Goods kde prodává red wizard Anto Webber, vedle stojí Runhammer Smithy, kovářství s trpasličím kovářem. Trochu více na J je Colmarr’s Fantabulous Contraptions and Magical Errata kde vám gnóm Colmarr řekne o jeho skvělém, ale momentálně porouchaném vynálezu ve stokách a že je tu možnost jak jej spravit- najít 4 páky roztroušené po Luskanu. Jednu byste již měli vlastnit. Také si u něj můžete něco koupit či prodat. Přes ulici se nachází věž, ve které spolu bojují bandité, a portálem se dostanete do místnosti s knězi Banea a několika Black Knives, vyberte truhly a vypadněte ven. Nyní je čas se stavit do chrámu Tyra na úplném západě Luskanu. Vstupte dovnitř a pokecejte s Aarinem o tom jak se dostat do Host Tower a o Aribeth, která po příjezdu do Luskanu zmizela neznámo kam. Abyste se dostali do Host Tower, musíte získat kouzelnou pečeť, kterou mají ještě 2 přeživší vysocí kapitáni z 5ti- Baram a Kruth. Vylezte ven a zamiřte na J kde je díra ve zdi a Kruthova věž. Do doků za kapitánem se můžete dostat buď přes sutinu anebo skrz věž a několik bugbearů. Tak nebo tak se objevíte v docích a vaše kroky se musí dostat na SV do velkého domu přes ogry, bugbeary, Bloody Hands a kněžky Auril. Vstupte do domu a zamiřte na V do vězení, zabijte ogra, seberte klíč a pokecejte s Tolanem Losem o Kruthovi. SZ od vězení je portál spojující materiální sféru s The Abyss a okolo několik sucub a quasitů. Blízko v pokoji se nachází tělo kouzelnína Burkeho a manuál pojednávající o tom, jak zavřít portál do Propasti. Neverwinter NightsPotřebujete smooth token, který je u Burkeho a celestialní vodu, která se nachází ve fontáně na SV domu. Do portálu nejdřive dejte token a pak zalijte vodou. Vydejte se na S do haly kde již čeká Kruth a kněžka Auril. Sejměte je oba, z kapitána seberte klíč, hlavu a ostatní věci. V SZ pokoji naleznete high captain’s seal a v SV pokoji zavřenou Evaine, sestru Elynwyda z Cutlass Inn. Vylezte ven a zamiřte na JZ doků do ruin Illusku. Přečtěte si co je napsáno na soše a vejděte dovnitř, pobijte lebkouna bojovníka, seberte z jeho zbytků lebku a z blízkého těla dopis. Na oltář dejte lebku kostlivce a sestupte dolů. Přes zombíky a kostlivce jděte na Z, pak J a pak V kde je padlý hrdina, kterého zabijte, vezměte jeho srdce a dejte jej na oltář, sestupte do druhého patra. Přes stíny a mumie se dejte na S, pak Z kde pobijte další stíny a strážného vodního elementála ze kterého seberete posvěcenou vodu, kterou dáte na oltář a sestoupíte do třetího podlaží. Jděte na V a hned na J kde již čeká lich Voleron a hromada kostlivců bojovníků, mumií a mohrgů. Po boji prohledejte truhly ve kterých se válí spousta magických předmětů. Vraťte se zpět do centra města a slezte do stok třeba do kanálu mezi obchody. Stoky jsou plné mohrgů, ghoulů a black knives. Na JV je v bedně Lever of Wind, na JZ vás ghoul vyhnanec požádá o amulet jeho bratra ghoul lorda. Jeden amulet u ghoulů jsem našel v bedně s lever of Wind, ale na ten ghoul vyhnanec nic neřekl, takže pokud se vám stane to samé a pravý amulet nenajdete, tak vyhnance sejměte, vezměte z jeho mrtvoly Lever of Water a klíč se kterými odkráčejte na V stok. Zde pobijte brouky a dejte 3 páky na svá místa, lever of Fire je tam kde ho Colmarr nechal. Každá kombinace různého počtu pák zajistí nějaký flakónek. Pokud se vám nechce experimentovat, můžete si Neverwinter Nightsvyhledat ty které chcete. Maximální počet je 6 na každý druh lahvičky. Fire – potion of lore, fire/stone – bull’s stenght, fire/wind – cat’s grase, fire/water – fox’s cunning, fire/stone/wind – cure serious wounds, fire/stone/water – jediná kombinace co nic nedá, fire/wind/water – potion of lore, stone – barskin, stone/wind – invisibility, stone/water – potion of endurace, stone/water/wind – potion of charity, wind – potion of aid, wind/water – cure moderate wounds a water – cure light wounds. Na S je vstup do stok kapitána Barama, kde potkáte zase ghouly, black knives, dlakokrysy a krysouna kapitána. Dojděte až na S kde je yuan-ti a z ní vypadne dopis, vstupte do nory Barama. V centru je Necromantic Summoning portál a na V a Z stranách stojí yuan-ti vyvolávač a nekromancer, ještě jim nic nedělejte. Směrem na Z od portálu se nachází Bone Spirit ritual kde musíte zničit 2 podstavce. Po zničení se na vás vrhne větší mumie a mumie bojovníci. Na V straně od centrálního portálu je několik skeleton akolytů v čele s mágem uctívající Shrine Spirit, zničte mága i akolyty a objeví se větší mumie. Běžte k yuan-ti a obě zabijte, z jedné vypadne klíč a z druhé deník. Ještě než otevřete dveře na S od portálu zajděte do dveří na začátku Z křídla kde je několik pavouků a na konci se z kokonu vyhrabe Nanny, chůva všech 9ti dětí lady Londy z Cutlass Inn. Nanny poví smutnou zprávu, že Baram děti buď přeměnil na zombíky nebo snědl a dá vám plyšového medvídka pro Londu. Až se k Londě vrátíte, tak ji řekněte buď, že děti jsou pryč nebo pravdu. Ať tak či tak vám věnuje klíč od dveří na JZ stok kde je několik beden s magickým vybavením. Teď jděte na S a otevřete dveře, připravte se a projděte dál na konec kde již čeká Baram s kněžkou boha Mask. Co nejrychleji je oba zabijte, z Baramovi Neverwinter Nightsmrtvoly vezměte hlavu, magickou výbavu a z jedné bedny High Captain’s Seal. Vraťte se do města postupně za Londou, Elynwydem, Rhaine, Colmarrem pro odměny a hlavně za Aarinem, který vám připraví transport přes most do Host Tower na SZ Luskanu.

Host Tower
S propustkou v ruce se stavte u strážného na mostě a projděte dál, kde si popovídejte s kapitánem Islundem. Vejděte dovnitř a zamiřte na V patra kde v bedně naleznete Aribethin deník a klíč. Na S v pokoji je Yeamasha z kmene losa a na J v pokoji je ork Gurak Entrailspiller se kterými si můžete popovídat o zajímavých tématech. Na J a pak JV se nachází portál do vyšších pater věže. Na V druhého patra sídlí mág Blaskar Lauthlon a v truhlách v jeho pokoji najdete teleportační kameny do třetího, pátého a šestého patra, na JZ je kámen do patra čtvrtého. Ve třetím podlaží na SZ je umístěn Abyssal portál do kterého vhoďte oko impa, na JV Hellish portál kam vhoďte oko quasita. Na SV je laboratoř a pokud na stůl umístíte slaadí jazyk, lebku gargoyla a zakouzlíte dispel magic, vznikne nějaká zbraň, v truhle je teleportační kámen č.4. Ve čtvrtém patře na těle Artera Getha najdete deník a na JV od něj golem control rod. Dále naleznete golem replication rod a na SV je oba dva umístíte do truhly. Tím vzejde helmet horror, který otevře železné dveře kousek nazpět. Za dveřmi je železný golem, několik host tower strážců a kouzelník Rimando Domine, který se po chvilce boje vzdá. Pokecejte s ním a buď ho zabijte nebo nechte běžet. Z jeho truhly vezměte runestone do sedmého patra a jděte do patra pátého. V pátém patře projděte knihovnou na S a do Neverwinter NightsSZ pokoje kde je teleportační kámen do osmého levelu. V jednom z pokojíků je bojový devourer, který je zasažitelný pouze zbraněmi +3 a více. Na SZ šestého podlaží poskakuje elfí kouzelnice Valindra Shadowmantle, která má v pokoji na J od ní teleportační kameny do osmého a desátého patra, pozor na pasti a jejího familiára. Sedmé patro slouží jako vězení, v centru potkáte minotaura Wardena u kterého naleznete klíč a teleportační kámen do desátého levelu. V jednom z vězení je lich a dalším Deltagar Zhelhund se kterým si pokecejte. V osmém patře jsou pouze vrock a několik mephitů. V devátém podlaží potkáte liche Arklema Greetha, původního vůdce věže se kterým se chtě nechtě musíte domluvit na spolupráci. Za to, že ho pustíte z jeho vězení, vám otevře dveře na střechu Host Tower. Postupně zničte všechny 4 braziery a zabijte skeletálního devourera, většího ohnivého elementála, kostěného golema a mrtvého slaada. Lich otevře dveře a zmizí. Na střeše Host Tower běžte na Z kde před bránou vyslechněte rozhovor mezi Morag, Maurimem a evidentně omámenou a zmanipulovanou lady Aribeth. Morag zjistí, že mají společnost, otevře bránu, všichni tři zmizí a na vás pošlou bandu lizardmenů v čele s lizardem Gorgothem. Pobijte je, prohledejte truhly a vraťte se kousek zpátky kde je vlez do Maugrimovy pracovny. Zde sejměte golema a ze stolu vytáhněte Maurgimův deník. Se všemi důkazy, které jste nasbírali, se vraťte za Aarinem do Tyrova chrámu, s Aarinem promluvte o Aribeth, Maugrimovi a Morag a tím se vydáte na cestu do kapitoly třetí do severní osady Beorunna’s Well.


Tím končí druhá kapitola hry Neverwinter Nights a již se můžete těšit na část třetí, kterou se na BonusWebu budeme zabývat přesně za týden.

Autor:




Nejčtenější

Project Scorpio
Seznam her, které využijí výkonu Xboxu One X. Je jich přes sto

Xbox One X bude na nějaký čas nejvýkonnější konzole na světě. Prodávat se začne 7. listopadu za 13 490 korun a níže můžete nahlédnout do seznamu her, které...  celý článek

Age of Empires 4
Skvělá zpráva, Microsoft oznámil Age of Empires 4

Přání fanoušků byla vyslyšena. Microsoft oživuje legendární značku historických strategií, jejíž poslední díl vyšel již před dlouhými 12 lety.  celý článek

Mass Effect: Andromeda
Je to oficiální. Žádný další příběhový přídavek pro Andromedu nebude

To, o čem se dosud jen neoficiálně šeptalo, je nyní potvrzené. Mass Effect: Andromeda opravdu nedostane žádný další přídavek do hry jednoho hráče.   celý článek

Příznivci krajní pravice v Charlottesville ve Virginii (11. srpna 2017)
Končím s vtipy o nacistech, slibuje populární youtuber PewDiePie

Po nedávných událostech v Charlottesville se jeden z nejpopulárnějších youtuberů rozhodl, že už nebude dělat žádné vtipy o nacistech.  celý článek

Star Wars Battlefront II
Podívejte se na nové trailery Battlefront 2 a Assassin’s Creed: Origins

U příležitosti právě započatého Gamescomu dostaly dvě z nejočekávanějších her současnosti nové trailery. A oba vypadají fantasticky.   celý článek

Další z rubriky

Zaklínač 3: Srdce z kamene
VIDEO: Vtipný mod do Zaklínače 3. Geralt sviští jako profík na skejtu

Tohle video pobaví. Geralt se díky volně stažitelné modifikaci hry Zaklínač 3 pohybuje po herním světě jako na skateboardu.   celý článek

Výstava staré výpočetní techniky nazvaná Století  informace na Fakultě...
Hurá informatika. Jak se hrálo na školních počítačích

Učebny informatiky byly ještě na přelomu tisíciletí místy, kde někteří studenti viděli počítač poprvé. Místo učení pak na nich samozřejmě chtěli jen hrát hry.  celý článek

Sudden Strike 4
Zase pořádná strategie z druhé světové? Recenze Sudden Strike 4

Sudden Strike se po dlouhé odmlce znovu vrací na monitory. Jde stále o krvelačnou strategii z druhé světové války, nebo o slabý odvar? Autoři moc...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.