Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Original War - průvodce misemi #4

  12:00aktualizováno  29. listopadu 8:59
V souvislosti s vydáním hry v edici G4Y, díky níž si tuto vydařenou – a tak trochu jinou – strategii může vychutnat skutečně každý, vám přinášíme návod na hru. Ve čtvrté části návodu se rovnou vrhneme na dokončení americké kapaně - alternativní cetsy. Příště načneme druhou stranu.

Original War, americká kampaň – 4. část

- Original War -

- Recenze
- Diskuse s autory
- Česká demoverze
- Galerie obrázků
- Průvodce misemi #1
- Průvodce misemi #2
- Průvodce misemi #3

12a. Hon na lišku
John se rozhodl zůstat věrný generálu Powellovi a všechny své síly a schopnosti vložil do boje proti Rusům. V této misi dostal zdánlivě snadný úkol – zničit ruské laboratoře v málo chráněné základně, získat výsledky jejich výzkumu a překazit tak ruský výboj siberitové bomby. Ale jak už bývá ve válce pravidlem, i tentokrát je všechno jinak. Průzkumníkům uniklo, že přístup do základny střeží skupina bazukérů, usazených na skvělém stanovišti vysoko nad řekou. Přebrodit se kolem nich je zhola nemožné…

Je tu sice ještě jeden brod, úplně na západě, ale jak zjistíte záhy, i ten je chráněný více než dobře. Zavolejte Powellovi a informujte ho o změněné situaci. I když budete mít jako jednu z možností pokusit se dobýt základnu vlastními silami, vřele to nedoporučuji. Nemyslím si, že by to bylo možné. Raději požádejte o posily a na rozhodující útok se připravte lépe. Budovat základnu začněte v pravém dolním rohu mapy, skladiště postavte zhruba do těch míst, odkud přijíždějí konvoje s posilami. Je to proto, že o kousek výš je na břehu řeky ložisko siberitu, tak abyste tam mohli postavit těžební věž (lze to jen do určité vzdálenosti od skladiště). Postavte laboratoř, specializujte ji na siberitovou a optoelektronickou, dále dílnu a zbrojnici. Obranné stavby zapotřebí nebudou, žádný masivnější protiútok vám nehrozí. Hrozí však jiné nebezpečí – v lesíku u spodního okraje mapy se najednou objeví trojice ruských obrněnců. Pro Johna to bude překvapením, vám prozradím, že tam Rusové mají položený východ z teleportu a že vás podobnými návštěvami budou obtěžovat tak dlouho, dokud neobsadíte teleport v jejich základně. Naštěstí není žádný problém tanky rozstřílet tou mechanizací, co už máte (s posilami) k dispozici. Stačí svá vozidla dobře rozestavit, při poškození je opravovat a jinak si toho nevšímat.

Během výstavby základny se přiřítí arabská tříkolka a s ní Kurt Schmidt. Vzpomínáte si ještě na toho žoldáka, kterého jste, aspoň doufám, v šesté misi nezabili a nechali ho jít? Ano, to je on. A přišel splatit dluhy. Už není zaměstnancem Arabů, stal se členem Legie žoldnéřů, která pracuje pro toho, kdo nabídne víc. Přišel vám říct, že mu Rusové zaplatili, aby na vás zaútočil… Pokud by však s vámi byla rozumná řeč… No, rozumíte přece, oč mu jde. Nebuďte troškaři a zaplaťte mu tolik, aby se přidal k vám proti Rusům. Bude to stát 120 beden a 120 jednotek siberitu, ale vyplatí se to. Ne, že by byla spolupráce žoldnéřů nutná z vojenského hlediska, ale získáte přístup k arabským technologiím, což se rozhodně počítá. Takže si vyrobte arabského dělníka a postavte laboratoř s vojenskou specializací. Můžete klidně stavět a zkoumávat, co hrdlo ráčí, nic, kromě občasných návštěv ruských tanků, vás v této misi nehoní. Až vás to přestane bavit, nechte v základně své stroje, aby hlídaly východ z teleportu, a s pěšáky běžte k západnímu brodu. Můžete si vyrobit mobilní radar, i když se s ním daleko nedostanete, odkryje vám kousek mapy. A bude užitečný později.

Své zbývající muže a ženy rozdělte takto: dva vědci jako lékaři, zbytek zhruba na třetiny – minometčíci (na stavby), ostřelovači (na živé cíle), normální vojáci (na mechanizaci). Přebroďte řeku a zneškodněte několik ruských tanků, hlídajících most před základnou. Přes most se dostanou pouze pěší, radar budete muset nechat prozatím tady. Do předsunuté ruské základny vede úzká soutěska a chrání ji několik tanků a pár věží. Vnikněte dovnitř a vyčistěte ji. Stavby šetřete, zvláště tu zvláštní – teleport. Máte ho vyzkoušet, což provedete pokusem na dobrovolníkovi. Vyberte si jednoho vojáka a pošlete ho do teleportu (kurzor se změní v cosi, co vypadá jako modré kladívko). Asi už tušíte, kde se pokusný dobrovolník objeví. Ano, v lesíku u vaší základny. Jakmile je teleport ve vašich rukách, vaší základně u řeky už nehrozí vůbec žádné nebezpečí a nemusíte ji hlídat. Mechaniky změňte v ostřelovače, minometčíky a jednoho dělníka a všechny je pošlete nahoru (oklikou přes západní brod) za ostatními. Obsaďte Rusům jejich základnu, chcete-li, můžete si tady vyrobit i pár tanků, nejlépe počítačem ovládaných raketometů. Ale není to nutné. Také se můžete vypořádat s těmi otravnými bazukéry na skalním ostrohu. Jejich pozici vám ukáže radar, ostřelovači udělají zbytek. Mezi ruskými vojáky je jeden vědec, takže začněte jím, ať se to zbytečně neprotahuje.

Teď už můžete s radarem klidně přijet hlavním vchodem, přes východní brod. Podívejte se, kde jsou ruské věže a skladiště, a raketomety to všechno srovnejte se zemí. Zničte klidně všechno, jen laboratoř, kde je pět vědců, si nechejte na závěr (zakažte na ni útok). Ve finále ji obkličte ostřelovači a poškoďte ji tak, aby vědci museli ven. Bez milosti je pobijte. Pokud nenecháte utéct ani jednoho, splnili jste hodnocený úkol.

13a. Nejstarší studená válka
Díky ukořistěným výsledkům ruských vědců získali Američané nad Rusy mírný technologický náskok, ale aby jej upevnili, musí provést praktické testy se siberitovou bombou. Ty budete provádět na okraji pouště, kde byste měli být v bezpečí (aspoň vám to tvrdili na začátku mise).

S sebou můžete vzít 4-6 osob, z toho jednoho dělníka a dva vědce. Pokud jste v minulé misi měli minometčíky, vezměte dva z nich. Posledním členem expedice by měl být ostřelovač. Hodilo by se jich víc, ale bohužel to není možné. Po začátku mise máte několik minut čas, abyste se rozkoukali. Vysaďte jednoho vědce a nechte ho najít severní ložisko siberitu (kousek nad startovní pozicí). Druhé bude na jihu, u okraje mapy. Tam se vypravte a vybudujte základnu. V této misi vás čeká pár nepříjemností, na něž bude třeba se důkladně připravit. Postavte na jihu skladiště a ihned těžební věž na siberit, bude ho zapotřebí spousta. Potom naložte do náklaďáku pár beden s materiálem a postavte věž i na severu (budete muset postavit poblíž skladiště, je to daleko). Vedle věže postavte bunkr a do něj posaďte ostřelovače. Arabové se pokusí ložisko kontaminovat vědcem, ostřelovač mu v tom zabrání. Chraňte i jižní ložisko. Ztratíte-li obě, prohráváte, protože nebudete mít dost siberitu na pokusy.

Za malou chvíli začnou krajně nepříjemné nájezdy arabských vozidel a už nepřestanou. Naopak, s přibývajícím časem budou stále silnější. Lze se proti tomu účinně bránit využitím nedostatku v AI počítačových jednotek. Hned na začátku mise prozkoumejte západní třetinu mapy, uvidíte, že je od zbytku území oddělena pahorky. Existuje jen několik málo míst, kudy projede mechanizace. Ta zastavějte prázdnými bunkry (i za cenu, že budete muset postavit další skladiště). Na severu, poblíž ložiska siberitu, je svah, kde nelze stavět, ale přes který se dostanou pásová vozidla. Arabové je mají taky, ale vám nic nebrání na svah zaparkovat dvě nepotřebná auta a cestu tak zablokovat. Když budete potřebovat vyjet (při shromažďování zásilek), prostě si cestu na okamžik uvolníte. Máte poblíž nyní již nezaměstnaného ostřelovače, který může ve volných chvílích pracovat jako posunovač. Teď byste měli mít klid, arabské jednotky ví, že neprojedou, a budou se shromažďovat zhruba uprostřed, u nejširší cesty. Pokud je nebudete dráždit, dají vám pokoj. A co je nejdůležitější, na prázdné bunkry a vozy nebudou útočit (pozor, tato finta nefunguje ve všech misích).

Co nejdříve po zahájení je třeba udělat ještě jednu věc. Jedním z vedlejších úkolů je zastavit Burlaka, jenž projede s Mášou od severu k jihu po cestě za pahorky, které vás kryjí od východu. Máša s Burlakem na palubě je velmi silná a rychlá, bez větších problémů dokáže rozstřílet dvě tři dělová vozidla. Opět si pomůžeme fintou. Cestu dole na jihu zablokujte dvěma bunkry. Buď se tam bude muset Burlak zastavit a vy ho dostanete minometčíky a ostřelovači nebo (jako se stalo mně) se vůbec neukáže, ale protože cesta byla neprůjezdná, bylo to na konci mise hodnoceno jako splněný úkol. Asi bug. Jste-li v bezpečí, můžete postavit cokoliv chcete, materiálu teď už bude dost. Můžete ho sbírat po celé mapě, stačí se jen vyhýbat Arabům. Výhodné jsou dva tři radary ovládané počítačem, automatický jeřáb a náklaďák (lidí máte málo). Bádejte a propracujte se až k siberitové bombě. Budete ji vyrábět v dílně se siberitovým, raketovým, pásovým a počítačovým přístavkem. Dostanete za úkol ji vyzkoušet (pokud máte dostatek surovin, můžete ji vyzkoušet nejdříve neoficiálně na skupině arabských vozidel číhajících před základnou) – v severovýchodní části mapy se vyznačí prostor, kde musíte vybudovat střelnici (velkosklad a zbrojnici, obě stavby musí být vylepšené). Takže si tam přepravte trochu surovin a jeřáb a postavte to. Rovněž tam budete potřebovat radar na monitorování zásahu (jeho pozice se také vyznačí, bude to na návrší západně od obou budov. Je-li vše připraveno, odvezte vozidla do bezpečí a vyšlete raketu. Až se rozplyne kouř po ohromném výbuchu, uvidíte, že nic nevidíte. Pokusné stavby se vypařily, zmizely ze zemského povrchu. Siberitová raketa je strašlivá zbraň a kdo ji získá první, pravděpodobně tuto válku vyhraje. Zbývá již jen poslední úkol. Posadit vědce Stevensona do nějakého vozidla a poslat ho na místo výbuchu, aby osobně odebral vzorky. Objeví se malé červené kolečko, kam musí Stevenson vstoupit vlastní nohou. Po návratu na základnu ho pošlete i se vzorky do jeho laboratoře a… a hotovo.

14a. Tváří v tvář
Tato mise se dá odehrát bez jediného výstřelu a během dvaceti vteřin. Za předpokladu, že máte plné zuby Joan. :o) Vaším prvním úkolem je dopravit Johna do severovýchodního rohu mapy. Cestou uslyšíte ve vysílačce Joan, která zoufale volá o pomoc ze základny Kapa. Pokud jí neodpovíte, můžete pokračovat v cestě, po dosažení cílového místa tato mise končí. Úspěšně, byť bez medailí za vedlejší úkoly. Pokud odpovíte (a já předpokládám, že ano, zanechat Joan na pospas Rusům by přece bylo nelidské), bude všechno jinak.

Základna Kapa je v jihozápadním rohu mapy, dostanete se do ní pouze pěšmo, všechny silnice jsou hlídány ruskými jednotkami (a Johna zřejmě úmyslně autoři posadili do vozidla s laserem, které je takřka neškodné vůči pěchotě). Držte se proto levého okraje mapy a mezi stromy prokličkujte tak daleko na jih, jak jen to bude možné. Zbytek zkrátka dojděte pěšky. Kapa je poničená a takřka liduprázdná. Její jediné osazenstvo tvoří zapomenutá Joan a jeden ochočený opičí dělník. Zapauzujte hru a rozhlédněte se, ať si uděláte představu, co s tím.

Máte několik dálkově ovládaných vozidel, ovšem chybí ovládací věž. Nutno postavit. Obranné věže na východě a na severu jsou poškozené. Nutno opravit. Postavte (nebo opravte) naftovou těžební věž. Mechanika Johna strčte do řídící věže a napojte na něj všechna vozidla. Zbytek práce bude na Joan, a ta, chudák, bude muset střídat povolání častěji jak prádlo. Bude muset zvládat profesi dělnickou, vědeckou i mechanickou. Rusové budou každou chvíli útočit od východu a možná také od severu a John bude mít plné ruce práce s ovládáním vozidel a jejich opravami (a opičák se sbíráním beden a opravami poškozených staveb).

Ve volných chvílích mezi útoky postavte druhou laboratoř, abyste ji mohli specializovat na počítačovou – nejsou lidi, musíte proto stavět vozidla řízená počítačem. Vyrobte si mobilní radar, jeřáb a hlavně pár děl (nezapomeňte na dvě vozidla s dvojitým laserem, to je hodnocený úkol). Budete kvůli tomu muset upravovat dílnu, respektive měnit přístavky. Anebo postavit ještě jednu dílnu, materiálu i místa je spousta. Jakmile budete mít vlastní obrannou linii podepřenou počítačem ovládanými děly, máte v podstatě vyhráno. Teď už Rusové do Kapy neprorazí. Nazrál čas na protiútok. Vyrobte pár těžkých raketometů a další mechanizace a pusťte se do ruských opevnění. Joan zanechte pro jistotu v základně, nechcete přece, aby se jí něco nemilého přihodilo (aby se nenudila, můžete ji posadit do řídící věže a nechat ji kontrolovat dálkově řízená vozidla), mechanik John bude v bojové linii opravovat tanky poškozené ruskou obranou. Chce to trošku trpělivosti, ale jakmile se prostřílíte do ruské základny, nejhorší máte za sebou.

15a. Konečné zúčtování…
…aneb „Jeden za všechny, všichni na jednoho.“ Čeká vás příšerná mise. Příšerná ve smyslu dlouhá, obtížná a stresující (ale hezká). A navíc, ačkoliv by se dalo předpokládat, že to bude boj všech proti všem, protože se jedná o kontrolu strategické žíly siberitu, pravdou je, že to bude boj všech proti vám. Na vaši kůži dostali zálusk nejen Rusové, ale i Legie žoldnéřů, Aliance a dokonce i arabští šejci. Zkrátka všichni. Snad jen opičáci jsou v klidu a je jim jedno, že se jejich civilizovaní bratranci navzájem vyvražďují kvůli kusu zeleného šutru…

Vezměme to ale postupně. Závěrečná mise se odehrává na stejné mapě jako poslední mise za Alianci, jen s poněkud odlišným rozložením sil. Američani (vy) a Rusové jsou na stejných pozicích. Američané na západě, kde mají jen malinkatou základničku, Rusové na východě za řekou, kde mají obrovskou základnu a ovládají celou tuto stranu řeky. Bojovníci Legie se rozložili a velmi dobře opevnili na návrší na severu a Aliance má malý tábor v rohu mapy na JV. A konečně Arabové… Ne, o těch si povíme později. Tuhle misi by si to chtělo pořádně užít, ale bohužel na to nebude čas. Po většinu času nad vámi bude viset hrozba tikajících hodin.

Začátek mise není příliš povzbudivý. Powell má evidentně nejvíc problémů sám se sebou a na racionální uvažování mu mezi záchvaty paranoie moc prostoru nezbývá. John je však zkušený a loajální válečník a udělá, co je třeba. Jde bránit jižní přístupovou cestu k základně. Právě včas, protože jen se tam se skupinkou vojáků trochu rozkouká, zaútočí na ně první z mnoha ruských tanků (jestli jste minulou misi odflákli, budete to mít mnohem obtížnější). Máte k dispozici Johna (mechanika), tři vojáky, jednoho vědce a jednoho dělníka. Ze všeho nejdřív postavte skladiště poblíž siberitového ložiska a hned potom vylepšenou zbrojnici. Doporučuji postavit ji kousek od okraje nesjízdného srázu, přibližně uprostřed cesty. To proto, aby ruské tanky musely absolvovat kus cesty pod srázem, kde na ně vy dostřelíte, ale ony na vás nikoliv. Potom postavte laboratoř a postupně ji specializujte na siberitovou a počítačovou, dál budete potřebovat dvě sluneční elektrárny na optimální provoz laboratoře a samozřejmě by byla škoda nepostavit těžební věž na siberit. Nebojte se měnit povolání, důležité je, aby byla každá vaše postava v kterémkoliv okamžiku maximálně vytížena. Hraje se o čas. Vyzkoumejte základní technologie, abyste mohli stavět počítačem řízená vozidla na kolopásovém podvozku a potom se soustřeďte na technologie siberitové. Mezitím budete muset průběžně odrážet ruské nájezdy, léčit postřelené vojáky a opravovat poškozené budovy. Dávejte si pozor, aby se vám žádná z postav nezatoulala do blízkosti Powellovy severní základny, generál je na to citlivý. A navíc vyznává heslo „třikrát a dost“. Dvakrát vám vynadá, potřetí vás vyrazí z armády.

Nejenže je Powell přecitlivělý, navíc je regulérní blázen. Předvede to, když dvakrát pošle své vojáky do předem ztracené akce a nechá jich spoustu zbytečně umřít. Nakonec se však zachová jako chlap a poněkud svérázným způsobem vám uvolní křeslo vrchního velitele všech prehistorických amerických ozbrojených sil. V okamžiku, kdy získáte funkci, se rozběhne odpočítávání, o němž jsme se zmínili v úvodu. Rovněž tím okamžikem končí veškerá sranda, protože přesně za pětačtyřicet minut na vás podnikne první útok siberitovou raketou Legie a za dalších deset minut generál Platonov. Pokud tomu ovšem nezabráníte. Přemýšlivý mikromanagement, jenž jste dosud předváděli v omezeném rozsahu při obraně jižního útesu, teď budete muset provozovat v celé základně. Skutečně není čas na srandičky. Jde o budoucnost lidstva…

Na jihu pokračujte v tom, co jste dělali dosud – braňte a vynalézejte. V základně shromážděte těch několik vojáků, kteří přežili Powellovy nájezdy na Legii, a udělejte z nich dělníky. Postavte znovu zbořenou dílnu a vybavte ji pásovým, počítačovým, siberitovým a nebojovým přístavkem. Potřebujete počítačem řízený a siberitem poháněný náklaďák a jeřáb (doporučuji kolopásy), později také buldozer. Přistavte radarový přístavek a vyrobte dva radary. Potom tento a nebojový přístavek zbořte a nahraďte je raketovým a dělovým. To by měl být už finální stav. Specializujte zdejší laboratoř na optoelektronickou (zbraňová již je) a vynalézejte. Potřebujete ostřelovače. Vylepšete skladiště a zbrojnici. Shromažďujte materiál. Zatímco v poslední misi za Alianci byl surovin ohromný nadbytek, dnes je všechno jinak. Oceníte skutečně každou bednu. Ozve se vám také „přítel“, práskač z řad Legie, jenž donášel již Powellovi. Využijte jeho špinavé služby. Pokud jste v minulé misi nenechali Joan v Kapě Rusům na hraní, přijede v osmnácté minutě s pěti tanky, které tam mezitím vyrobila. Zlatá holka… Její tři laserová vozidla a dva raketomety významným způsobem posílí obranu na jihu, takže odtamtud budete moci stáhnout část vojáků a přemístit je na sever. Předělejte obranné věže a bunkry v základně na automatické, přidělejte další a umístěte na ně raketomety a děla. Vyrobte pár raketometů a doplňte jimi obranu základny. Pár vojáků specializujte na ostřelovače. Někdy kolem třicáté minuty začnou Rusové využívat teleportace a budou posílat své tanky do blízkosti skupinky stromů východně před základnou. Můžete tam na ně číhat a ničit je hned po přistání.

V pětatřicáté minutě se na jihu objeví Hugh Stevens s šesti kolegy. Dozvíte se, že jim Rusové ukradli výsledky výzkumů, takže nyní to bude skutečně kdo z koho. Rusové vyrábějí ze všech sil bombu, vy to dělejte taky. Hugha strčte do siberitové laboratoře a ostatní využijte podle potřeby. Je to vítaná posila. Nezapomeňte, že v pětačtyřicáté minutě bude mít bombu i Legie. Musíte jim zabránit za každou cenu v jejím odpálení. Raketomety zaútočte na krajní obranné věže a zbořte je. Žoldáci pravděpodobně podniknou protiútok, který zlikvidujete pomocí ostřelovačů. Jakmile padne pár legionářů, zbytek kapituluje a vydá vám základnu. Všechny přeživší stáhněte k sobě, ať nemusíte tříštit síly při obraně dvou základen. Všechny arabské stavby rozeberte a suroviny odvezte. Ve čtyřicáté minutě se ozve Peter Roth z Aliance a budete s ním mít tak trochu nepříjemný rozhovor. A to jste byli ti nejlepší přátelé… Abyste zabránili tomu, čím vám bude na závěr vyhrožovat, nechte některého Araba (je opravdu dobré nechat aspoň jednoho na živu) postavit laboratoř a vyzkoumejte biodetekci. Užitečná záležitost, hnedle na mapě uvidíte, co jste předtím neviděli…

Například v padesáté minutě, až zachytíte ruské vysílání, uvidíte, kam se tři ruští mechanici, reprezentovaní na mapě červenými body, stěhují. Pokud vás to nenapadlo samotné, prozradím vám, že jdou vyrábět behemoty. Sestavte malou skupinku ostřelovačů a pošlete je tam, ať tomu učiní přítrž. Je za to medaile a spousta ušetřené práce v obraně. Behemoty jsou zatraceně silné.

V pětapadesáté minutě se s vámi spojí generál Platonov a sdělí vám, že má siberitovou bombu a že je připraven ji proti vám použít. Předpokládám, že vy ji už máte taky, proto přece od samého začátku makáte na siberitovém výzkumu jako šílení, takže se zastrašit nenecháte. Platonov z toho bude poněkud rozčarován. Tak to vypadalo jednoduše… I když bombu máte, proti Rusům ji nepoužívejte. Opravdu ne. Ani v sebeobraně. Jejich základna leží přímo nad hlavní siberitovou žílou, při výbuchu by došlo k řetězové reakci a vše by bylo zničeno. Uvědomují si to i Rusové a budou proti vám bojovat jen konvenčními zbraněmi. Díky aspoň za to.

Aliance nechce v technologických novinkách zůstat pozadu a jednu na vás rovněž vyzkouší – zvláštní teleportaci, při níž se vám bude pokoušet pomocí neviditelných agentů unášet lidi a konvertovat je na svoji stranu. Agenti jsou sice neviditelní, ale vy je díky biodetekci včas uvidíte. Nicméně si nechte jednoho člověka unést (nastrčte samozřejmě toho nejpostradatelnějšího). Bude teleportován do tábora Aliance a vy díky tomu získáte přehled o rozložení jejich staveb. Potom si hru uložte, a protože Aliance na žádné žíle nesedí, vypusťte na jejich základnu siberitovou raketu. Miřte na západní okraj základny, abyste nezabili Petra Rotha, jeho přežití je hodnoceným úkolem. Oželíte-li ale jeden metál při hodnocení, zamiřte klidně přímo na střed základny; Aliance přestane existovat. Pokud to chcete za plný počet, dávejte na Rotha pozor (je to ta červená tečka úplně nejvíc vpravo). Sice se aliančníci budou pokoušet i dál o krádeže lidí, ale vy je budete jednoho po druhém zabíjet ostřelovači. Jde to, když je zviditelníte. Třeba nějakým vozidlem, které do maskovaného vojáka vrazí. Na závěr pošlete buldozer a pár raketometů, ať Alianci dorazí. Stačí zničit pár věží, Roth i všichni ostatní se vzdají a vy se od tohoto okamžiku můžete soustředit už jen na Rusy.

V základně nechte posádku, protože až do konce mise budou trvat nájezdy od jihu, ale jinak sestavte silnou jednotku z radaru, raketometů, děl, mechaniků, ostřelovačů a doktorů a pusťte se do ruské základny. Když ji budete plenit od jihu (z místa, kde se dříve Rusové pokoušeli vyrobit behemoty), kde je její obrana nejslabší a kde je spousta elektráren, podlehne poměrně brzy. Pozor na siberitovou raketu, která je tam někde zaparkovaná. Zničte ji, protože až poteče Rusům hodně do bot, Platonov ji nechá přece jenom odpálit. Napáchala by zbytečné škody, o výsledku války už je rozhodnuto, tak to nedopusťte. S pádem skladiště padne i základna. Nekřičte však hop, protože ještě není přeskočeno. Zbývá poslední nepřítel - Arabové. V SV rohu mapy se objeví malá skupinka – šejk Omar Ali na mastodontovi, Heike, pár vědců a vojáků a asi dvě vozidla. Mějte po ruce odstřelovače a co nejrychleji je všechny pozabíjejte, protože se pokusí vyhodit do vzduchu hlavní siberitovou žílu. A teď už je to z americké kampaně opravdu všechno a můžete si to „hop“ klidně zakřičet…

Autor:




Nejčtenější

Call of Duty: WWII
Američan na webu prodával kradené kopie Call of Duty: WW2

V americké Indianě byl zatčen muž za přeprodávání fyzických kopií dosud nevydané hry Call of Duty: WWII.  celý článek

Grand Theft Auto 5
Jakým typem hráče jste?

Stejně jako se hry dělí do mnoha různých žárů, z nichž každý má svoje specifické publikum, dělí se do kategorií i hráči. Vzájemné nepochopení těchto skupin pak...  celý článek

Fire Emblem Warriors
RECENZE: Ve Fire Emblem Warriors sekáte nepřátele po desítkách najednou

Ve Fire Emblem Warriors budete na bojišti rozsévat smrt jako nepřemožitelný hrdina nebo hrdinka. A to vše umocněné přepálenými animacemi zdrcujících úderů.  celý článek

For Games 2017
Tipy z For Games: před vydáním si můžete zahrát očekávané pecky

Na veletrhu videoher a interaktivní zábavy For Games, který až do neděle 22. října probíhá v areálu PVA Letňany, si můžete zahrát hned několik her před jejich...  celý článek

Wolfenstein: The New Order
Která střílečka vás za poslední léta bavila nejvíc?

Napište nám, která střílečka vás za poslední léta bavila nejvíc a proč. Na vaše odpovědi se těšíme v diskuzi pod článkem.   celý článek

Další z rubriky

Porsche v Gran Turismo Sport
Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

Grand Theft Auto 5
Jakým typem hráče jste?

Stejně jako se hry dělí do mnoha různých žárů, z nichž každý má svoje specifické publikum, dělí se do kategorií i hráči. Vzájemné nepochopení těchto skupin pak...  celý článek

Mafia: The City of Lost Heaven
Legendární první Mafia je opět v digitální distribuci

Fanoušci nejpopulárnější české hry všech dob si konečně zase mohou koupit její digitální kopii.  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.