Warcraft Adventures: Lord of the Clans

Vítám vás u prvního dílu našeho nového seriálu, který se věnuje hrám, jež z nějakého důvodu nespatřily světlo světa. A jakou jinou bychom měli začít, když ne toužebně očekávanými Warcraft Adventures, na kterých v letech 1997-8 pracovala světoznámá firma Blizzard. Staňte se orkem Thrallem a sjednoťte zotročený zelený národ!
Externí obrázek

První na řadě pochopitelně nemůže být žádná jiná hra, než s velkou pompou oznámené a mohutně propagované příběhy ze světa realtimových strategií firmy Blizzard (viz náš profil) - Warcraft Adventures: Lord of the Clans s charismatickým orkem Thrallem v hlavní roli. Proč se po prvních úžasných screenshotech a show na E3 1998, která definitivně natěšila tisíce adventure-pozitivních hráčů po celém světě, rozhodlo vedení firmy zařadit WA:LotC do nelichotivého šuplíčku s nálepkou CANCELLED? Odpověď hledejte v následujících řádcích…

Externí obrázek
Externí obrázek
Externí obrázek
Externí obrázek
Externí obrázek
Externí obrázek
Externí obrázek
Externí obrázek
Externí obrázek

Jak měla hra vypadat?
Jak už bylo řečeno (a jak většina fanoušků Blizzardu dávno ví), v případě WA:LotC mělo jít o klasickou klikací adventuru ve stylu Monkey Islandu či jiných slavných titulů Lucas Arts (profil společnosti) a Sierry. Mělo jít o pokračování příběhů ze světa Azerothu, které započaly strategie Warcraft I a II. Proč se ale namísto očekávaného Warcraftu III (který nakonec stejně přišel… :o) rozhodli v Blizzardu sáhnout ke zcela odlišnému žánru? "Velká část z nás miluje adventury a přála si je dělat. A navíc – adventura je stále nejlepší cesta, jak někomu vyprávět příběh pomocí počítačové hry," vysvětluje Bill Roper v rozhovoru pro server GameSpot.

Na zmiňované výstavě, kde se WA:LotC staly velkým lákadlem na fanoušky, pak Bill Roper definitivně prozřel a uvědomil si nedostatky projektu. "Myslím, že fatální chyba celého projektu byla, že jsme byli trochu moc nostalgičtí. Identifikovali jsme hodně silných stránek klasických adventur, které chyběly v nových projektech, jako silné postavy, silný příběh, excelentní namluvení a herci… a zajímavé, zábavné puzzly. A když jsme tohle všechno měli, myslím, že jsme zůstali daleko za technologickou úrovní aktuálních her. Kdyby hra vyšla, myslím, že by si ji lidé koupili, zahráli a řekli: "Je to fajn, ale mělo to přijít už před pár lety." Nikdy jsme nechtěli takový produkt, o kterém se říká, že před pár lety mohl být skvělý."

Naděje umírá poslední…
…nicméně v případě Warcraft Adventures: Lord of the Clans se dá říci, že již i ona definitivně odešla do věčných lovišť. Bill Roper v již několikrát citovaném rozhovoru potvrdil, že resuscitaci Warcraft Adventures (bez ohledu na informace v aprílových číslech českých herních magazínů) neplánují. Malou útěchou pro ty, kteří se těšili na klasickou kreslenou adventurku a dočkali se jen trpkého zklamání, tak může být příslib, že Blizzard na adventure žánr nezanevřel a zůstává otevřený myšlence vytvořit takovou hru. Kdo ví, třeba se ještě někdy zbrusu nových, technologicky pokročilých a kompletně přepracovaných warcraftích dobrodružství dočkáme…

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Na zmiňované výstavě, kde se WA:LotC staly velkým lákadlem na fanoušky, pak Bill Roper definitivně prozřel a uvědomil si nedostatky projektu. "Myslím, že fatální chyba celého projektu byla, že jsme byli trochu moc nostalgičtí. Identifikovali jsme hodně silných stránek klasických adventur, které chyběly v nových projektech, jako silné postavy, silný příběh, excelentní namluvení a herci… a zajímavé, zábavné puzzly. A když jsme tohle všechno měli, myslím, že jsme zůstali daleko za technologickou úrovní aktuálních her. Kdyby hra vyšla, myslím, že by si ji lidé koupili, zahráli a řekli: "Je to fajn, ale mělo to přijít už před pár lety." Nikdy jsme nechtěli takový produkt, o kterém se říká, že před pár lety mohl být skvělý."

Naděje umírá poslední…
…nicméně v případě Warcraft Adventures: Lord of the Clans se dá říci, že již i ona definitivně odešla do věčných lovišť. Bill Roper v již několikrát citovaném rozhovoru potvrdil, že resuscitaci Warcraft Adventures (bez ohledu na informace v aprílových číslech českých herních magazínů) neplánují. Malou útěchou pro ty, kteří se těšili na klasickou kreslenou adventurku a dočkali se jen trpkého zklamání, tak může být příslib, že Blizzard na adventure žánr nezanevřel a zůstává otevřený myšlence vytvořit takovou hru. Kdo ví, třeba se ještě někdy zbrusu nových, technologicky pokročilých a kompletně přepracovaných warcraftích dobrodružství dočkáme…

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Na zmiňované výstavě, kde se WA:LotC staly velkým lákadlem na fanoušky, pak Bill Roper definitivně prozřel a uvědomil si nedostatky projektu. "Myslím, že fatální chyba celého projektu byla, že jsme byli trochu moc nostalgičtí. Identifikovali jsme hodně silných stránek klasických adventur, které chyběly v nových projektech, jako silné postavy, silný příběh, excelentní namluvení a herci… a zajímavé, zábavné puzzly. A když jsme tohle všechno měli, myslím, že jsme zůstali daleko za technologickou úrovní aktuálních her. Kdyby hra vyšla, myslím, že by si ji lidé koupili, zahráli a řekli: "Je to fajn, ale mělo to přijít už před pár lety." Nikdy jsme nechtěli takový produkt, o kterém se říká, že před pár lety mohl být skvělý."

Naděje umírá poslední…
…nicméně v případě Warcraft Adventures: Lord of the Clans se dá říci, že již i ona definitivně odešla do věčných lovišť. Bill Roper v již několikrát citovaném rozhovoru potvrdil, že resuscitaci Warcraft Adventures (bez ohledu na informace v aprílových číslech českých herních magazínů) neplánují. Malou útěchou pro ty, kteří se těšili na klasickou kreslenou adventurku a dočkali se jen trpkého zklamání, tak může být příslib, že Blizzard na adventure žánr nezanevřel a zůstává otevřený myšlence vytvořit takovou hru. Kdo ví, třeba se ještě někdy zbrusu nových, technologicky pokročilých a kompletně přepracovaných warcraftích dobrodružství dočkáme…

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Na zmiňované výstavě, kde se WA:LotC staly velkým lákadlem na fanoušky, pak Bill Roper definitivně prozřel a uvědomil si nedostatky projektu. "Myslím, že fatální chyba celého projektu byla, že jsme byli trochu moc nostalgičtí. Identifikovali jsme hodně silných stránek klasických adventur, které chyběly v nových projektech, jako silné postavy, silný příběh, excelentní namluvení a herci… a zajímavé, zábavné puzzly. A když jsme tohle všechno měli, myslím, že jsme zůstali daleko za technologickou úrovní aktuálních her. Kdyby hra vyšla, myslím, že by si ji lidé koupili, zahráli a řekli: "Je to fajn, ale mělo to přijít už před pár lety." Nikdy jsme nechtěli takový produkt, o kterém se říká, že před pár lety mohl být skvělý."

Naděje umírá poslední…
…nicméně v případě Warcraft Adventures: Lord of the Clans se dá říci, že již i ona definitivně odešla do věčných lovišť. Bill Roper v již několikrát citovaném rozhovoru potvrdil, že resuscitaci Warcraft Adventures (bez ohledu na informace v aprílových číslech českých herních magazínů) neplánují. Malou útěchou pro ty, kteří se těšili na klasickou kreslenou adventurku a dočkali se jen trpkého zklamání, tak může být příslib, že Blizzard na adventure žánr nezanevřel a zůstává otevřený myšlence vytvořit takovou hru. Kdo ví, třeba se ještě někdy zbrusu nových, technologicky pokročilých a kompletně přepracovaných warcraftích dobrodružství dočkáme…

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Na zmiňované výstavě, kde se WA:LotC staly velkým lákadlem na fanoušky, pak Bill Roper definitivně prozřel a uvědomil si nedostatky projektu. "Myslím, že fatální chyba celého projektu byla, že jsme byli trochu moc nostalgičtí. Identifikovali jsme hodně silných stránek klasických adventur, které chyběly v nových projektech, jako silné postavy, silný příběh, excelentní namluvení a herci… a zajímavé, zábavné puzzly. A když jsme tohle všechno měli, myslím, že jsme zůstali daleko za technologickou úrovní aktuálních her. Kdyby hra vyšla, myslím, že by si ji lidé koupili, zahráli a řekli: "Je to fajn, ale mělo to přijít už před pár lety." Nikdy jsme nechtěli takový produkt, o kterém se říká, že před pár lety mohl být skvělý."

Naděje umírá poslední…
…nicméně v případě Warcraft Adventures: Lord of the Clans se dá říci, že již i ona definitivně odešla do věčných lovišť. Bill Roper v již několikrát citovaném rozhovoru potvrdil, že resuscitaci Warcraft Adventures (bez ohledu na informace v aprílových číslech českých herních magazínů) neplánují. Malou útěchou pro ty, kteří se těšili na klasickou kreslenou adventurku a dočkali se jen trpkého zklamání, tak může být příslib, že Blizzard na adventure žánr nezanevřel a zůstává otevřený myšlence vytvořit takovou hru. Kdo ví, třeba se ještě někdy zbrusu nových, technologicky pokročilých a kompletně přepracovaných warcraftích dobrodružství dočkáme…

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Na zmiňované výstavě, kde se WA:LotC staly velkým lákadlem na fanoušky, pak Bill Roper definitivně prozřel a uvědomil si nedostatky projektu. "Myslím, že fatální chyba celého projektu byla, že jsme byli trochu moc nostalgičtí. Identifikovali jsme hodně silných stránek klasických adventur, které chyběly v nových projektech, jako silné postavy, silný příběh, excelentní namluvení a herci… a zajímavé, zábavné puzzly. A když jsme tohle všechno měli, myslím, že jsme zůstali daleko za technologickou úrovní aktuálních her. Kdyby hra vyšla, myslím, že by si ji lidé koupili, zahráli a řekli: "Je to fajn, ale mělo to přijít už před pár lety." Nikdy jsme nechtěli takový produkt, o kterém se říká, že před pár lety mohl být skvělý."

Naděje umírá poslední…
…nicméně v případě Warcraft Adventures: Lord of the Clans se dá říci, že již i ona definitivně odešla do věčných lovišť. Bill Roper v již několikrát citovaném rozhovoru potvrdil, že resuscitaci Warcraft Adventures (bez ohledu na informace v aprílových číslech českých herních magazínů) neplánují. Malou útěchou pro ty, kteří se těšili na klasickou kreslenou adventurku a dočkali se jen trpkého zklamání, tak může být příslib, že Blizzard na adventure žánr nezanevřel a zůstává otevřený myšlence vytvořit takovou hru. Kdo ví, třeba se ještě někdy zbrusu nových, technologicky pokročilých a kompletně přepracovaných warcraftích dobrodružství dočkáme…

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Externí obrázek
Externí obrázek
Externí obrázek
Externí obrázek

Jak měla hra vypadat?
Jak už bylo řečeno (a jak většina fanoušků Blizzardu dávno ví), v případě WA:LotC mělo jít o klasickou klikací adventuru ve stylu Monkey Islandu či jiných slavných titulů Lucas Arts (profil společnosti) a Sierry. Mělo jít o pokračování příběhů ze světa Azerothu, které započaly strategie Warcraft I a II. Proč se ale namísto očekávaného Warcraftu III (který nakonec stejně přišel… :o) rozhodli v Blizzardu sáhnout ke zcela odlišnému žánru? "Velká část z nás miluje adventury a přála si je dělat. A navíc – adventura je stále nejlepší cesta, jak někomu vyprávět příběh pomocí počítačové hry," vysvětluje Bill Roper v rozhovoru pro server GameSpot.

Na zmiňované výstavě, kde se WA:LotC staly velkým lákadlem na fanoušky, pak Bill Roper definitivně prozřel a uvědomil si nedostatky projektu. "Myslím, že fatální chyba celého projektu byla, že jsme byli trochu moc nostalgičtí. Identifikovali jsme hodně silných stránek klasických adventur, které chyběly v nových projektech, jako silné postavy, silný příběh, excelentní namluvení a herci… a zajímavé, zábavné puzzly. A když jsme tohle všechno měli, myslím, že jsme zůstali daleko za technologickou úrovní aktuálních her. Kdyby hra vyšla, myslím, že by si ji lidé koupili, zahráli a řekli: "Je to fajn, ale mělo to přijít už před pár lety." Nikdy jsme nechtěli takový produkt, o kterém se říká, že před pár lety mohl být skvělý."

Naděje umírá poslední…
…nicméně v případě Warcraft Adventures: Lord of the Clans se dá říci, že již i ona definitivně odešla do věčných lovišť. Bill Roper v již několikrát citovaném rozhovoru potvrdil, že resuscitaci Warcraft Adventures (bez ohledu na informace v aprílových číslech českých herních magazínů) neplánují. Malou útěchou pro ty, kteří se těšili na klasickou kreslenou adventurku a dočkali se jen trpkého zklamání, tak může být příslib, že Blizzard na adventure žánr nezanevřel a zůstává otevřený myšlence vytvořit takovou hru. Kdo ví, třeba se ještě někdy zbrusu nových, technologicky pokročilých a kompletně přepracovaných warcraftích dobrodružství dočkáme…

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Na zmiňované výstavě, kde se WA:LotC staly velkým lákadlem na fanoušky, pak Bill Roper definitivně prozřel a uvědomil si nedostatky projektu. "Myslím, že fatální chyba celého projektu byla, že jsme byli trochu moc nostalgičtí. Identifikovali jsme hodně silných stránek klasických adventur, které chyběly v nových projektech, jako silné postavy, silný příběh, excelentní namluvení a herci… a zajímavé, zábavné puzzly. A když jsme tohle všechno měli, myslím, že jsme zůstali daleko za technologickou úrovní aktuálních her. Kdyby hra vyšla, myslím, že by si ji lidé koupili, zahráli a řekli: "Je to fajn, ale mělo to přijít už před pár lety." Nikdy jsme nechtěli takový produkt, o kterém se říká, že před pár lety mohl být skvělý."

Naděje umírá poslední…
…nicméně v případě Warcraft Adventures: Lord of the Clans se dá říci, že již i ona definitivně odešla do věčných lovišť. Bill Roper v již několikrát citovaném rozhovoru potvrdil, že resuscitaci Warcraft Adventures (bez ohledu na informace v aprílových číslech českých herních magazínů) neplánují. Malou útěchou pro ty, kteří se těšili na klasickou kreslenou adventurku a dočkali se jen trpkého zklamání, tak může být příslib, že Blizzard na adventure žánr nezanevřel a zůstává otevřený myšlence vytvořit takovou hru. Kdo ví, třeba se ještě někdy zbrusu nových, technologicky pokročilých a kompletně přepracovaných warcraftích dobrodružství dočkáme…

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Na zmiňované výstavě, kde se WA:LotC staly velkým lákadlem na fanoušky, pak Bill Roper definitivně prozřel a uvědomil si nedostatky projektu. "Myslím, že fatální chyba celého projektu byla, že jsme byli trochu moc nostalgičtí. Identifikovali jsme hodně silných stránek klasických adventur, které chyběly v nových projektech, jako silné postavy, silný příběh, excelentní namluvení a herci… a zajímavé, zábavné puzzly. A když jsme tohle všechno měli, myslím, že jsme zůstali daleko za technologickou úrovní aktuálních her. Kdyby hra vyšla, myslím, že by si ji lidé koupili, zahráli a řekli: "Je to fajn, ale mělo to přijít už před pár lety." Nikdy jsme nechtěli takový produkt, o kterém se říká, že před pár lety mohl být skvělý."

Naděje umírá poslední…
…nicméně v případě Warcraft Adventures: Lord of the Clans se dá říci, že již i ona definitivně odešla do věčných lovišť. Bill Roper v již několikrát citovaném rozhovoru potvrdil, že resuscitaci Warcraft Adventures (bez ohledu na informace v aprílových číslech českých herních magazínů) neplánují. Malou útěchou pro ty, kteří se těšili na klasickou kreslenou adventurku a dočkali se jen trpkého zklamání, tak může být příslib, že Blizzard na adventure žánr nezanevřel a zůstává otevřený myšlence vytvořit takovou hru. Kdo ví, třeba se ještě někdy zbrusu nových, technologicky pokročilých a kompletně přepracovaných warcraftích dobrodružství dočkáme…

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Na zmiňované výstavě, kde se WA:LotC staly velkým lákadlem na fanoušky, pak Bill Roper definitivně prozřel a uvědomil si nedostatky projektu. "Myslím, že fatální chyba celého projektu byla, že jsme byli trochu moc nostalgičtí. Identifikovali jsme hodně silných stránek klasických adventur, které chyběly v nových projektech, jako silné postavy, silný příběh, excelentní namluvení a herci… a zajímavé, zábavné puzzly. A když jsme tohle všechno měli, myslím, že jsme zůstali daleko za technologickou úrovní aktuálních her. Kdyby hra vyšla, myslím, že by si ji lidé koupili, zahráli a řekli: "Je to fajn, ale mělo to přijít už před pár lety." Nikdy jsme nechtěli takový produkt, o kterém se říká, že před pár lety mohl být skvělý."

Naděje umírá poslední…
…nicméně v případě Warcraft Adventures: Lord of the Clans se dá říci, že již i ona definitivně odešla do věčných lovišť. Bill Roper v již několikrát citovaném rozhovoru potvrdil, že resuscitaci Warcraft Adventures (bez ohledu na informace v aprílových číslech českých herních magazínů) neplánují. Malou útěchou pro ty, kteří se těšili na klasickou kreslenou adventurku a dočkali se jen trpkého zklamání, tak může být příslib, že Blizzard na adventure žánr nezanevřel a zůstává otevřený myšlence vytvořit takovou hru. Kdo ví, třeba se ještě někdy zbrusu nových, technologicky pokročilých a kompletně přepracovaných warcraftích dobrodružství dočkáme…

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Externí obrázek

Externí obrázek
Externí obrázek

Na zmiňované výstavě, kde se WA:LotC staly velkým lákadlem na fanoušky, pak Bill Roper definitivně prozřel a uvědomil si nedostatky projektu. "Myslím, že fatální chyba celého projektu byla, že jsme byli trochu moc nostalgičtí. Identifikovali jsme hodně silných stránek klasických adventur, které chyběly v nových projektech, jako silné postavy, silný příběh, excelentní namluvení a herci… a zajímavé, zábavné puzzly. A když jsme tohle všechno měli, myslím, že jsme zůstali daleko za technologickou úrovní aktuálních her. Kdyby hra vyšla, myslím, že by si ji lidé koupili, zahráli a řekli: "Je to fajn, ale mělo to přijít už před pár lety." Nikdy jsme nechtěli takový produkt, o kterém se říká, že před pár lety mohl být skvělý."

Naděje umírá poslední…
…nicméně v případě Warcraft Adventures: Lord of the Clans se dá říci, že již i ona definitivně odešla do věčných lovišť. Bill Roper v již několikrát citovaném rozhovoru potvrdil, že resuscitaci Warcraft Adventures (bez ohledu na informace v aprílových číslech českých herních magazínů) neplánují. Malou útěchou pro ty, kteří se těšili na klasickou kreslenou adventurku a dočkali se jen trpkého zklamání, tak může být příslib, že Blizzard na adventure žánr nezanevřel a zůstává otevřený myšlence vytvořit takovou hru. Kdo ví, třeba se ještě někdy zbrusu nových, technologicky pokročilých a kompletně přepracovaných warcraftích dobrodružství dočkáme…

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Na zmiňované výstavě, kde se WA:LotC staly velkým lákadlem na fanoušky, pak Bill Roper definitivně prozřel a uvědomil si nedostatky projektu. "Myslím, že fatální chyba celého projektu byla, že jsme byli trochu moc nostalgičtí. Identifikovali jsme hodně silných stránek klasických adventur, které chyběly v nových projektech, jako silné postavy, silný příběh, excelentní namluvení a herci… a zajímavé, zábavné puzzly. A když jsme tohle všechno měli, myslím, že jsme zůstali daleko za technologickou úrovní aktuálních her. Kdyby hra vyšla, myslím, že by si ji lidé koupili, zahráli a řekli: "Je to fajn, ale mělo to přijít už před pár lety." Nikdy jsme nechtěli takový produkt, o kterém se říká, že před pár lety mohl být skvělý."

Externí obrázek

Naděje umírá poslední…
…nicméně v případě Warcraft Adventures: Lord of the Clans se dá říci, že již i ona definitivně odešla do věčných lovišť. Bill Roper v již několikrát citovaném rozhovoru potvrdil, že resuscitaci Warcraft Adventures (bez ohledu na informace v aprílových číslech českých herních magazínů) neplánují. Malou útěchou pro ty, kteří se těšili na klasickou kreslenou adventurku a dočkali se jen trpkého zklamání, tak může být příslib, že Blizzard na adventure žánr nezanevřel a zůstává otevřený myšlence vytvořit takovou hru. Kdo ví, třeba se ještě někdy zbrusu nových, technologicky pokročilých a kompletně přepracovaných warcraftích dobrodružství dočkáme…

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.

Protože Warcraft Adventures jsou hrou, ke které existuje na internetu pořádná kopa materiálů, přichystali jsme pro vás alespoň výběr toho nejzajímavějšího. Krom našeho obsáhlého článku, který jste právě dočetli (pokud ovšem nezačínáte posledním odstavcem, což není zrovna sportovní), si můžete prohlédnout galerii, kde se nachází všechny screenshoty, které se nám podařilo schrastit (je jich rovných 38!). Pokud pak dáváte přednost jinému druhu vizuální prezentace, můžeme vám doporučit intro video, které Blizard vydal při příležitosti E3 1998. Pokud si chcete prohlédnout krabici hry a dozvědět se o Warcraft Adventures všechno možné i nemožné, doporučím vám pak tuto fanouškovskou stránku.


Témata: Blizzard, Warcraft