Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nejlepší scéna Wolfensteina 2 byla původně vymyšlena pro Dishonored

  9:54aktualizováno  9:54
Pokud jste náhodou ještě nehráli posledního Wolfensteina, raději ve čtení tohoto článku nepokračujte. Tohle totiž bude jeden velký spoiler.

Magazín USGamer nedávno vyzpovídal Jense Matthiese, ředitele společnosti MachineGames, která vydala podle našich čtenářů nejlepší hru loňského roku, Wolfenstein 2: The New Colossus (recenze zde). Ta obsahuje mnoho výborných scén, mezi nimi však dvě skutečně vynikají.

Dishonored

Místo ikonické masky mohl mít hrdina Dishonored celou novou hlavu.

O nechutném Hitlerovi  už bylo napsáno mnoho, teď si pro změnu připomeňme jeden z nejpřekvapivějších příběhových zvratů, jaký jsme v poslední době ve hrách zažili.

Hlavní hrdina B.J. Blazkowitz je přibližně v první třetině děje zajatý nacisty a odsouzen k trestu smrti stětím. Navzdory snaze o útěk svému osudu neunikne, a tak během nehratelné animace vidíme Blazkowitzovu hlavu padat z vysoké budovy. Konec hry? Ale kdepak, jeho přátele ji totiž v pádu zachytí a poté přimontují na nové tělo, takže je B.J. ještě silnější než předtím.

Nápad na tuto scénu se prý v Matthiesově hlavě zrodil ve chvíli, kdy jako jeden z prvních lidí na světě testoval první Dishonored. Lidé z Arkane Studios jeho návrh na vylepšení příběhu sice odmítli, jenže Matthiesovi se tak líbil, že si ho schoval na později.

Díky bohu, chce se dodat. Do nadsázkou přesycených reálií Wolfensteina se totiž podobně „přehnaná“ scéna hodí daleko více než do vážného světa Dishonored. Nemyslíte?

Autor:


Nejčtenější

KVÍZ: Poznáte nejslavnější herní padouchy?

Call of Duty: WW2 - Zombie Mode

Většina kladných herních hrdinů si je podobná jako vejce vejci. Zato u záporáků se mohou vývojáři daleko více vyřádit,...

Umělá inteligence od Elona Muska už teď poráží profesionály ve hře Dota 2

Organizace OpenAI slaví s vývojem umělé inteligence spoustu úspěchů.

Vývojáři projektu OpenAI, u jehož zrodu stál vizionář Elon Musk, představili umělou inteligenci, která je schopná...



Speedrunner dohrál nejtěžší hru loňského roku za 50 minut

Cuphead

Pouhých 50 minut stačilo hráči s přezdívkou TheMexicanRunner k tomu, aby pokořil neskutečně obtížnou skákačku Cuphead....

KOMENTÁŘ: Lezou vám krkem hry pro každého? Nejste sami, ale máte smůlu

Far Cry 5

Při pohledu na herní průmysl vynikne jeden zajímavý rozpor. Velcí vydavatelé se snaží hráčům zprostředkovat herní...

RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

Další z rubriky

Noví majitelé práv na značku Commandos slibují pokračování i remastery

Commandos

Legendární značka Commandos se vrátí. Bohužel však ještě nevíme kdy a v jaké podobě.

Oznámena střílečka Remnant: From the Ashes od autorů Darksiders

Remnant from the Ashes

Remnant: From the Ashes bude kooperativní akce zasazená do postapokalyptického světa, v němž zbytky lidstva bojují o...

Phantom Doctrine vypadá jako X-COM z doby studené války

Phantom Doctrine

Tahová strategie Phantom Doctrine zaujme především zasazením do doby studené války a orientací na plíživý postup. Jinak...



Najdete na iDNES.cz