Prodejnost originálního titulu Resident Evil a Director's Cut pro PSX jenom v Americe dosáhla hranice 2 milionů kopií. Resident Evil 2 přilákal ke hraní na 32 bitech v Americe 1.7 milionu hráčů a třetí kapitola se ujala u více než milionu pařanů, což znamená, že se každý díl nedostal pod hranici milionu prodaných kusů. Impresivní skóre.
Nicméně Resident Evil na kostce docela stagnuje. Jedním z důvodů, uváděných ve zprávě na serveru IGN, je celkem logicky menší počet prodaných konzolí a tím pádem i hráčů, ochotných si jít tuhle hru zakoupit. Další příčinou může být vnímání GameCube jako herního systému cíleného na mladší hráčskou kategorii - byť se bigN snaží tento zažitý mýtus vymazat z obecného povědomí stále platí, že prodej titulů pro "dospělé" se tady nesetkal s takovým zájmem, co u konkurence (PS2, Xbox). A tím posledním hřebíčkem do rakve budiž smutná skutečnost, že většina RE her byla na kostku pouze portovaná, což je pro dnešní dobu opravdu slabota. Nemluvě o faktu, že se Resident Evil 2 & 3 a Code Veronica prodávali za stenou cenu, co plnohodnotné herní tituly, což minimálně v případě prvních dvou kusů nelze akceptovat! Na druhou stranu exkluzivní Resident Evil Zero a remake originálního Resident Evil si vedli poměrně dobře. Remake ke konci listopadu 2003 zaznamenal jenom ve Státech 445.000 prodaných ks, za rok 2002 se v Japonsku udalo 300.000 kopií. Resi Zero měl ke stejnému datu 350.000 prodaných ks, za rok 2002 se v zemi rytířů Bušidó ujalo 360.000 kopií. Nejsou to sice zcela srovnatelná čísla s PSX, ale jak je z ilustračního obrázku zřejmé, v kontextu vydané série Resi pro GC to znamená alespoň dílčí úspěch - pročež uvidíme, jak dobře si v budoucnu povede Resident Evil 4.