Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Neverwinter Nights - návod #6

  12:00aktualizováno  27. září 3:19
Týden se sešel s týdnem a máme zde poslední část návodu na vynikající fantasy RPG Neverwinter Nights od kanadského týmu BioWare. Během několika předchozích týdnů jste se společně s námi mohli dopracovat až do závěrečné, tedy čtvrté kapitoly hry, kterou vám dnes servírujeme. Hodně štěstí do finálního souboje!

Neverwinter NightsDnes se naposledy společně setkáváme u návodu na vynikající RPG Neverwinter Nights, neboť jsme se úspěšně dostali do finální, tedy čtvrté kapitoly hry. V předchozích částech jsme probrali první (#1, #2), druhou (#3, #4) a třetí (#5) kapitolu, nyní nás čekají lokace jako Castle Never, Maugrim Sanctuary, Source Stone Santuary a další...


Chapter four - kapitola čtvrtá

Castle Never
Na začátku čtvrté kapitoly se objevíte v Castle Never mezi Lordem Nasherem a Aarinem Gendem. S oběma si pořádně promluvte, jak se věci mají, a jděte navštívit Headraline do vězení. Řekněte strážnému, ať otevře dveře a promluvte si s Headraline, která vám zadá úkol na obstarání čtvrtého Word of Power, který u sebe nemá nikdo jiný než zlosyn Maugrim. Dále můžete zajít navštívit Master Forda do podzemní lokace pevnosti. To můžete ale udělat později, a tak se vydejte ven do City Core.

City Core
Tato oblast se od minula moc nezměnila, až na to, že se nemůžete vydat do jiných čtvrtí, mrtvých trochu více přibylo a sem tam přiletí ohnivá koule z katapultu. Zajděte do Trade of Blades, kde si promluvte s kapitánem Trancerem. Ten vás Neverwinter Nightspožádá, jakožto nadupané hrdiny, abyste zlikvidovali tři katapulty a dva válečné golemy ve War Zone. Souhlaste a střihněte si to rovnou do bordýlku Moonstone Mask, který se stal prozatímním útočištěm pro několik občanů. Promluvte si s Luce, která po vás bude chtít najít její malou sestřičku Leesu. Souhlaste a jděte na JV City Core do War Zone.

War Zone
V této lokaci se nachází spousta Frost Giantů, kteří se přidali k Luskanu, tak se s nimi pořádně vypořádejte. Sem tam v nějakém domě narazíte na partu Umber Hulků v čele s jejich 'pečovatelem'. Také se sem tam objeví nějaký člen kultu a zhruba v centru lokace jsou tři katapulty, o kterých se zmiňoval kapitán Trancer. Sejměte obsluhovače katapultů a pak je samotné. Na SV lokace ve slepé uličce potkáte Leesu, sestru Luce. Řekněte jí, že je cesta volná a že může jít do Moonstone Mask. Bránu v centru můžete buď rozbít, nebo zajít na Z za slepcem Asgardem the Aged, který používá tajnou chodbu za jeho knihovnou pro transport dětí do bezpečí a tou se dostat do druhé části War Zone. Na S před bránou a na Z za bránou jsou magické dveře, za kterými se schovávají dva mágové, co řídí válečné golemy. Jeden je na S lokace mezi několika Frost Gianty a druhý je před magickými dveřmi druhého čaroděje. Golemy můžete sejmout i normálně, ale jde to dosti ztuha, takže vejděte do dveří, zmlaťte Balory a mágy. Na JV oblasti se nachází dům Luskan Guardhouse, kde je několik kultistů: mnich, klerik, mág a zabiják. Poraďte si s nimi a vyjděte druhými dveřmi na dvorek. Zde je obrovský Half-Dragon Baalor, po jehož likvidaci se otevře portál do Maugrim Sanctuary.

Neverwinter Nights

Maugrim Sanctuary
Otevřete dveře a jděte přímo k Lady Aribeth, se kterou si pořádně promluvte - poté zaútočí. Vzdá se a na vás bude ji buď zabít, nebo si s ní promluvit a pomoci, ještě není ztracená. Já ji zabít nechtěl, a tak jsem ji na cca patnáctý pokus loadování překecal a poslal za Lordem Nasherem. Pokud máte vysokou Charisma a Persuation, tak by neměl být problém. Když ne, tak použijte pásek od Sharwyn, prsten od Boddynocka a např. elixír Eagle's Splendor. Ať tak či tak, vydejte se na V, S a pak na SZ, kde k vám přiběhne odporný Maugrim Korothir. Okamžitě zakouzlí Time Stop, oživí dva Flesh golemy a pustí se do vás. Maugrima odstraníte opravdu velice rychle a za odměnu vyberte truhlu s deníkem a čtvrtým Word of Power.

City Core
Vraťte se zpět do City Core a navštivte Luce a kapitána Trancera. Poté pospěšte do Castle Never za Nasherem a Aarinem se všemi poznatky, co jste nashromáždili. Pak zajděte do vězení za Headraline a pokud jste nechali Lady Aribeth žít, tak si s ní ve druhé místnůstce naposledy promluvte. Jděte do podzemí, kde si promluvte s Master Fordem, pokud jste již tak neučinili dříve, a poté vložte do jednoho volného podstavce poslední čtvrtý Word of Power a vstupte do Source Stone Santuary.

Neverwinter NightsSource Stone Santuary
Pozabíjejte Old Ones a jděte na S, kde potkáte a pomůžete Asheeře of the Shining Order of Sahaladar, což je pravděpodobně paralelní já samotné Lady Aribeth. Asheera vám věnuje amulet proti Old Ones, který budete moci použít jen tehdy, pokud nemáte upgradovanou verzi hry, jinak je od 26tého levelu :-). Od Asheery se také dozvíte, že Morag se chystala ovládnout nejen Faerun, ale i jiné světy, a že Asheera sem byla vyslána na její zničení. Postupujte dál na Z a J do centra, kde cestou přes Old Ones Evokery a bojovníky čeká Old Ones Chieftan. Sejměte je všechny, seberte věci z truhel a vsupte do teleportu.

Source Stone Guardian Lair
Jděte přímo na S a vzápětí na vás zaútočí Corrupted Copper a Corrupted Silver Dragons. Zabijte je, vezměte od nich klíče, otevřete dvoje vrata a vstupte do obrovské lebky.

Source Stone Inner Sanctum
Z této lokace se již nedá vrátit zpět a ani zde nemůžete odpočívat, tudíž šetřete všechna kouzla. Pokud vám váš panoš zemře, tak se znovu objeví na začátku lokace. Jděte na J, kde je za dveřmi Morag Projection, několik Old Ones Chosen a jeden klerik, z kterého vypadne klíč na S od dveří, kde již čeká pravá a nefalšovaná zrůdička Morag. Neverwinter NightsPo krátkém rozhovoru se teleportuje kousek dál za hradbu vyjíždějících, sakra ostrých bodců, přes které se asi určitě nedostanete, takže zničte sochu napravo a několik pomocníků, co se poflakuje vedle. Okolo samotné Morag je několik uctívačů - Protectors against Flame, Lessers, Sword, Mace, Frost, Venom, Storm, Spear. Každý z nich je náchylný na jinou formu útoku, takže na každého platí jiné zbraně a kouzla. Až bude Morag zranitelná, tak všechno, co u sebe máte, soustřeďte na ni. Po její popravě se Source Stone začne hroutit a rozpadat, ale také se objeví portál, do kterého vstoupíte. Tím se ocitnete v Astral Pocket s Headraline, s níž si pokecáte o budoucnosti a podobných věcech.


Gratuluji, právě jste dohráli další pecku od kanadského týmu BioWare! Nyní se můžete pustit např. do multiplayerového hraní s kamarády či lidmi z různých koutů světa nebo zkusit nějaké volně stažitelné dobrodružství od fanoušků, dokud nevyjde nějaký oficiální přídavek.

Autor:


Témata: poprava, Socha


Nejčtenější

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

Gabe Newell
Gabe Newell se díky Steamu zařadil mezi 100 nejbohatších Američanů

Slavný ředitel firmy Valve patří podle magazínu Forbes mezi stovku nejbohatších Američanů.  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Mafia: The City of Lost Heaven
Legendární první Mafia je opět v digitální distribuci

Fanoušci nejpopulárnější české hry všech dob si konečně zase mohou koupit její digitální kopii.  celý článek

Další z rubriky

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Fire Emblem Warriors
RECENZE: Ve Fire Emblem Warriors sekáte nepřátele po desítkách najednou

Ve Fire Emblem Warriors budete na bojišti rozsévat smrt jako nepřemožitelný hrdina nebo hrdinka. A to vše umocněné přepálenými animacemi zdrcujících úderů.  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.